මම තනිවෙයිද අම්මේ

in Steem Sri Lanka4 days ago

bigstock-Young-Family-Beautiful-Mother-448940863-size-reduced.jpg
source

ඉතින් ඔයාලා හැමෝම පරිස්සමෙන් ඇති කියලා හිතනවා.අද ලියන්න යන්නේ සංවේදි මාතෘකාවක් ගැන.ජීවිතයේ මං අහන්න අකමැතිම දේ තමයි කාගෙහරි අම්ම කෙනෙක් නැතිවුනා කියන එක.මට මේක ගැන ලියන්න හිතුනෙත් ඒ වගේම ආරංචියක් මට ඊයේ ලැබුණු නිසා.ඒත් අපේම බැජ් එකේ කෙල්ලෙක්ගේ අම්මා කෙනෙක්.මට ඒක ගැන අහන්න ලැබුනම මම මාර විදියට කඩා වැටෙනවා.ඇත්තටම මට ඒ වෙලාවේ හිතෙනවා මට එහෙම දෙයක් වුණොත් මම කොහොම දරා ගනීවිද කියලා.මං දන්නා ඔයාලටත් ගොඩක් දුරට එහෙම වෙන්න ඇති.මම ජීවිතේ දකින්න අකමැතිම අම්මගේ වේදනාවෙන් වැටෙන කඳුළු.ඒ වගේම මම ජීවිතේ දකින්න කැමතිම අම්මගේ සතුටු කඳුළු.ඉතින් එහෙම මනුස්සයෙක් නැති උනාම මම කොහොම දරා ගන්නද?ඉතින් මට හදිස්සියේම මේක ගැන මලගෙදර්දි හිත හිත ඉද්දි ඒකටම ගැලපෙන article එකකුත් හම්බුනා.ඇත්තටම ඒක කියෙවම හිතනවා අපිටත් නොදැනිම අම්මා එයා නැතුව අපි ජීවිතේ ගෙවන හැටි අපිට උගන්නලා නේද කියලා.ඒත් එයාගේ අඩුව පුරවන්න නම් ඒ කිසි දේකට බෑ කියලා මම හොඳටම දන්නවා.නමුත් එයා ඒකට උපරිම උත්සාහ අරගෙනත් තියෙනවා ඒකත් අපිට නොදැනෙන්න.ඉතින් මම මේ ගැන මීට වැඩියි ලියන්න යන්නේ නැහැ මේක ගොඩක් සංවේදී නිසා , ඒ නිසා මම මේ article එකත් ඒ එක්කම දාන්න හිතුනා ඔයාලා කියවිය යුතුම නිසා.


හැමෝම අහන නිසා මාත් මගේ අම්මාගෙන් අහනවා "අම්මා නැති උන දාට මාත් තනිවෙයිද අම්මේ කියලා."

අම්මා මට හරි ලස්සන උත්තරයක් දෙනවා,

උඹට මතක නැතුව ඇති පොඩි කාලේ උඹ සෙල්ලම් කරද්දී වැටෙනවා ඒක මන් හෝරාට බලන් ඉන්නවා උඹ තනියම නැගිටලා තුවාලේට වේදනාවෙන් කුරුම්බැට්ටි අතුල්ල ගන්නවා.එකෙන් උඹ දෙයක් ඉගෙන ගත්තා තනියම වැටිලා නැගිටින හැටි.

උඹ 5 සිස්ත්වේ Faill උනා,
මන් එක වචනයක්වත් කිව්වේ නෑ උඹට පුතේ මන් දැක්කා උඹේ ඇස් වල කදුලු හැබැයි උඹ එකෙන් ජීවිතේ පුංචි වයසට පරාජ වෙන හැටි ඉගෙන ගත්තා.

උඹ O/L ,A/L හොදට ඉගෙන ගෙන පාස් වෙලා ලොකු විශ්ව විද්‍යාලයට එනකම් උස් මහත් උනා. උඹ එකෙන් ඉගෙන ගත්තා මහන්සිවෙලා තමයි ජිවිතේ දේවල් ළගා කර ගන්න ඕනේ කියලා.

මම සමහර දවස් වලට ගෙදරින් නැති, උයලා නැති දවස් වලට උඹ පොල් සම්බෝලයක් හදන් බතක් උයන්න ඉගෙන ගත්තා.
ඒ වගේම උඹ A/L වලට පාඩම් කරන කාලේ උදේ පාන්දර නැගිටලා තේ වලට වතුර තියලා තනියම තේ එකක් හදන්න ඉගෙන ගත්තා, මන් නිදාගෙන නෙමේ බන් හිටියේ ඇහැරිලා හැබැයි මන් ආවේ නෑ උඹට උදව් වෙන්න මොකද උඹ එකෙන් තේ එකක් හදා ගන්න ඉගෙන ගත්තා.

මටයි තාත්තටයි මිනිස්සු මොන තරම් ආදරෙයිද , අපි මිනිස්සුන්ට සලකන්නේ කොහොමද, අපි ආගම් වලට ගරු කරන්නේ කොහොමද, අපේ දෙමාපියොන්ට සැලකුවේ කොහොමද, මිනිස්සුන්ට ආදරේ කරන්නේ කොහොමද අන්න උඹ එකෙන් මනුස්සකමයි සාරධර්ම ටික ඉගෙන ගත්තා ...

මන් උඹට හැමදාම තාත්තා මහන්සි වෙන විදිය පෙන්නුවා ඒ මනුස්සයාගේ කැපවීම ,නැති බැරි කම් හැම එකම පෙන්නුවා ඒ උඹට උගන්න.උඹ A/L ඉවර උන ගමන් රස්සාවකට ගියා මන් එපා කිව්වේ නෑ ඒ උඹට සල්ලි වල තියෙන වටිනාකම පෙන්න.

උඹ මේ හැම දේම ලස්සනට ඉගෙන ගත්තා මන් අද නැති උනත් උඹ බඩිගින්නේ ඉන්න එකක් නෑ.
උඹට තේ තිබා ආවම උබ රස තේ එකක් හදා ගනී.
උඹ හොදට ඉගෙන ගෙන ඉස්සරා ජීවිතේ ලස්සන කර ගනී.
උඹ සල්ලි වල වටිනා කම දන්න නිසා මහන්සි වෙලා ඒවා හරි විදියට හම්බ කරයි.
ලස්සන සාරධර්ම උඹේ ජිවිතේ තියෙයි.
ජීවිතේ වැටුනාම තනියම නැගිටීවී.
රුපියලක් නැතත් උඹට දැන් උබටම කියලා දෙවල් ගොඩනගා ගන්න පුළුවන් වේවී.
මායි උඹලාගේ තාත්තයි ලස්සනට පවුල් ජීවිතේ ගත කරපු නිසා උඹත් දවසක ඒ විදියටම ගත කරයි.

ඉතින් පුතේ මට කියපන් උඹ මන් නැති උන දවසක තනි වෙයිද ?.❤✊

Sort:  

This post has been upvoted by @italygame witness curation trail


If you like our work and want to support us, please consider to approve our witness




CLICK HERE 👇

Come and visit Italy Community



Hi @damindu,
my name is @ilnegro and I voted your post using steem-fanbase.com.

Come and visit Italy Community

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65155.92
ETH 3548.30
USDT 1.00
SBD 2.45