You are viewing a single comment's thread from:

RE: තවත් එක රැපක් පමණක් ම නොවේ! | 5% for sl-charity

in Steem Sri Lanka3 years ago

සිංහල රැප් ගැන ලියන්න ගත්තොත් පිටු ගණන් පිරෙන්න ලියන්න දේවල් තියෙනවා... මට මතක නෑ මම අහපු පළවෙනි රැප් එක මොකක්ද කියලා.. හැබැයි මට ඉස්සෙල්ලම හිතට වැදුනු රැප් එක තමා Drill Team - Deviyange Bare. ඒ කියන්නේ 2014 ඉදන් තමයි රැප් හොදටම අහන්න පටන් ගත්තේ..එතන ඉදන් ඇහුවේ drill team ලගේ රැප්ම තමා. ඒ විදිහට Drill Team රැප් පිස්සන්ට ලැබුනු හොදම තැග්ග තමයි "නරා සංදේශය" ඇල්බම් එක. 🔥 හැබැයි එකම අවුල දැන් Drill Team එක නිතරම පේන්න නැති එක.

බුදුන් දැක නිවන් දකින්න මේ සසරින්
දැක්ක පමණින් යන්නෙ කෙසේද නිවන් සැනෙකින්
සැප රථයෙන් ඇවිත් අතහැරිම ගැන දෙසුවේ
බණ අපෙ සාදු නිවන් දුර නිසා ද
(Rahath Himiwarun)

Ravi Jay ගේ මම ආසම රැප් එක තියෙන සින්දුව මේක. මේ කාලයේ ගැඹුරු තේරුමක් තියෙන රැප් ලියන අයගෙන් උඩින්ම ඉන්නේ Ravi Jay තමා.

ඒ උනාට මේ කාලයේ මම ආසම සිංහල rapper තමා OOSeven. එයාගේ ලගදි දාපු KNOCKOUT ඇල්බම් එක ලොකු Hit එකක් උනා. OOSEVEN ට මම කැමති උනේ, තෙවෙනි මානය ඇල්බම් එකෙන්. ඒකට මං කොච්චර පිස්සු වැටුනද කියනවනම් මට ඒ ඇල්බම් එකේ T-Shirt එකත් තියෙනවා.

IMG_20210612_175218.jpg

(කමෙන්ට් එක පොස්ට් එකක් වගේ දික් උනාට සමාවෙන්න. රැප් වලට තියෙන උනට ලියවෙලා ගොඩක්)😅

ආ තව එකක් අමතක උනා Shan Putha ගේ රැප් වලටත් ඒ වගේම කැමතියි...🙉

Sort:  

මට ඒ ඇල්බම් එකේ T-Shirt එකත් තියෙනවා.

Dieheart fan කෙනෙක් තමයි ඉතින්.😍
තේරුම ගැන අවබෝධයෙන් රැප් අහන කොල්ලෙක් set වෙච්ච එකට පට්ටම සතුටුයි.

Ravi Jay ගේ මම ආසම රැප් එක තියෙන සින්දුව මේක. මේ කාලයේ ගැඹුරු තේරුමක් තියෙන රැප් ලියන අයගෙන් උඩින්ම ඉන්නේ Ravi Jay තමා.

අනිවා. ඒ වගේමයි රූප රචනයත් ඒකටම ගැලපෙන්න හදනවා.

මං ලියන්න හිතන් ඉන්න රැප් අතරේ රහත් හිමිවරුන් උඩින්ම තියෙනවා. ඒක ගැන රවි සහ චරිත දෙන අර්ථකථනයත් හරිම අපූරුයි. ඒ දෙන්නත් ඉන්නෙ මත දෙකක.අද කාලයේ බුදු දහම විකෘති කරන චීවරධාරීන් ගැන හරියටම කියලා තියෙනවා.

(කමෙන්ට් එක පොස්ට් එකක් වගේ දික් උනාට සමාවෙන්න. රැප් වලට තියෙන උනට ලියවෙලා ගොඩක්)😅

ඒකෙන්ම පේනව රැප් වලට ඔයාගෙ තියෙන ඇල්ම. 😍මගේ Article එක කියවලා අවංකව හිතේ තියෙන අදහස් කිව්වාට ස්තුතියි.

(ප.ලි: මගේ Reply එකත් post එකක් වගේ දික් උනා.🙊😂)

 3 years ago (edited)

මං ලියන්න හිතන් ඉන්න රැප් අතරේ රහත් හිමිවරුන් උඩින්ම තියෙනවා.

ඒක ගැන ලියනකන් බලාගෙන ඉන්නවා 💪

ඒකෙන්ම පේනව රැප් වලට ඔයාගෙ තියෙන ඇල්ම. 😍මගේ Article එක කියවලා අවංකව හිතේ තියෙන අදහස් කිව්වාට ස්තුතියි.

තව ලියන්න දේවල් නම් ගොඩක් මතක් වෙනවා..මාත් රැප් පොස්ට් එකකින්ම එන්නම් 🤭

තව ලියන්න දේවල් නම් ගොඩක් මතක් වෙනවා..මාත් රැප් පොස්ට් එකකින්ම එන්නම් 🤭

ඒක මරු.😍 මට පේන හැටියට ඔයා තමයි ඒක ගැන ලියන්න සුදුසුම කෙනා.

බලමු එහෙනම් දවසක 😉🤘

🤘සුපිරියක් ම දෙන්න 💪

හැබැයි එකම අවුල දැන් Drill Team එක නිතරම පේන්න නැති එක.

දැන් දෙසැම්බර් 26 track දෙන්නෙත් නෑ. Loco ගෙනම් සෝලෝ එකක් එන්න තීනව.ටීම් එකක් හැටියට කවද එයිද මන්ද.

ඔව් එයාල දැන් ටිකක් වෙන්වෙලා තමයි ඉන්නේ. centigratez ලාට උන දේ වෙයිද දන්නෙ නෑ

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50