තාම 23යි 😋 | 5% For SL-Charity

in Steem Sri Lanka3 years ago

මෙන්න දන්නෙම නැතුව මට 23ක් වෙලා. මම දන්නෙත් නැතුව මේ මාසේ මගේ උපන්දිනේ ආවා.. උදේ ඇහැරුනාට පස්සේ අම්මා විශ් කරාම තමා උපන්දිනේ කියලා මතක් උනේ. උපන් දිනේ කියන්නේ මගේ දින කැලැන්ඩරේ එච්චර වැදගත් දවසක් නෙමේ. මොකද මං දන්නවා රෑ දොළහට වගේ නම් කවුරුත් මාව සප්‍රායිස් කරන්නෑ කියලා. ඒ නිසා එදා රෑට කොහොමත් මං හොඳට නිදි. හැබැයි ගිය අවුරුද්දේ නම් එක්සැම් එකට වැඩ කර කර ඉන්නකොට අම්මයි අක්කයි රෑ දොළහට කේක් එකකුත් අරගෙන ඇවිල්ලා මාව සප්‍රයිස් කලා. ඒක තමා මගේ ජිවිතේ උපන්දිනේ දවසේ පළවෙනි රෑ දොළහට සප්‍රයිස් වීම.

Screenshot_20211122-203702~2.png

මේ පාර උපන්දිනේ නම් ටිකක් ලෙඩ පැත්තටයි වැඩ පැත්තටයි බර උපන්දිනයක්. උදේ පාන්දරම හෙම්බිරිසාව හැදිලා ටිකක් අමාරුවෙන් හිටියේ. මේ පාර උපන්දිනේ පළවෙනි විශ් එක ඇවිල්ලා තිබ්බේ ශ්‍රී ලංකා අක්ෂි දාන සංගමයෙන්. මම ඇස් දෙක සහ ශරීරයේ ගන්න පුලුවන් සියලුම කොටස් මරණයෙන් පසු ලබා ගන්න කියලා ඔවුන්ට පවරලා තියෙන්නේ. ඒකට ස්තුති වෙන්නද කොහෙද උදේම මැසෙජ් එකක් ඇවිල්ලා තිබුනේ.

කොහොම හරි අක්කට රෑ නින්ද ගිහිල්ලා ඒ නිසා ස්ටේටස් එකක්වත් කලින් දාන්න බැරි වුන නිසා කටවත් මතක් උනේ නෑ බර්ත් ඩේ එක. දවල් වෙනකොට වගේ කැම්පස් එකේ යාළුවෝ ටික දැනගෙන තිබුනා. ඉස්සෙල්ලම බැනලා තමා විශ් කලේ, බර්ත් ඩේ එක හංගන් ඉන්නවා කියලා. කොහොම උනත් සෙට් එකටත් අවුල් ගිහිල්ලා මේපාර අමතක වුන නිසා. පොඩ්ඩක් වටේට කතා කරලා බර්ත් ඩේ එකද කියලා කොන්ෆර්ම් කරගෙන තමා හැබැයි අන්තිමට මට කතා කරලා තියෙන්නෙත් කියලා මං පස්සේ තමා දැනගත්තේ.😅

PicsArt_11-22-09.55.35.jpg

මේ දවස් වල ගෙදර වැඩ නිසා උපන්දිනේ දවසේම ඉන්න වුනේ ටවුන් එකේ. දවසින් වැඩි වෙලාවක්ම ගියේ ටයිල් තෝරගන්න.. ඉස්සර රුපියල් 700-800ට තිබුන ටයිල් කැටයක් දැන් රුපියල් 1400කටත් වඩා වැඩි වෙලා. දවසෙම තෝරලා ටයිල් ටිකක් අරගෙන ආවා.

PicsArt_11-22-09.58.52.jpg

හවස් වෙලා ගෙදර එනකොට අයියලා එහෙම ගෙදර ඇවිල්ලා. මට නිකන් ඉවෙන් වගේ තේරුණා මොකක් හරි වෙන්න යන්නේ කියලා. අක්කා කෙක් එකක් ගෙන්නල්ලා උපන්දිනේ සමරන්න. හැබැයි කේක් එක කපලා ඉවර උනාට පස්සේ කට්ටියගේ බඩවල් වලට වඩා කේක් තිබුනේ මගේ මුනේ 🥴 අම්මගෙනුයි අක්කගෙනුයි මේ පාර බර්ත් ඩේ එකට ලස්සන ෂර්ට් එකකුයි කලිසමකුයි හම්බුනා මට. මට බර්ත් ඩේ එක එච්චර වැදගත් නැති වුනත් අම්මයි අක්කයි නිසා හැමදාමත් මට ඒක විශේෂ එකක් වෙනවා.❤️

Sort:  

Happy birthday malli!

Thank you ayye 🙊

හැපී බර්ත්ඩේ කොල්ලෝ..
Fb එකේ දාන්න එපැයි බර්ත්ඩේ එක.
ඒකත් වෙනම ආතල් එකක් 😂

ඔව් ඔව් වෙනම එකක්😅

මටත් මේ message එක ආවා birthday එක දවසෙ.

Wish you a glorious life ahead Malli!🤗❤

Thank you akke 🙊

Happy birthday malli.

Thank you akke 🙊

මං දන්නවා රෑ දොළහට වගේ නම් කවුරුත් මාව සප්‍රායිස් කරන්නෑ කියලා.
Ane paw oya.ikmanata re 12 ta wish karanna kenek labenna oni.
How ever happy birthday malli

ikmanata re 12 ta wish karanna kenek labenna oni.

Hee hee 🤭

How ever happy birthday malli

Thank you akkee...🙊

සුභ උපන්දිනක්!! 24 වෙනි අවුරුද්ද සුභ වේවා😊

ඉස්සර රුපියල් 700-800ට තිබුන ටයිල් කැටයක් දැන් රුපියල් 1400කටත් වඩා වැඩි වෙලා

මාත් අද අම්මා එක්ක ගියා නෙ, 3000ට කිට්ටුයි සමහර ඕන කරන ටයිල්

24 වෙනි අවුරුද්ද සුභ වේවා😊

Thank you nangi 😊

3000ට කිට්ටුයි සමහර ඕන කරන ටයිල්

ඔව් ඒ ගණන් වලටත් තියෙනවා..හරිම සෝචනීයයි තත්වය...☹️

Happy birthday malli..

Thank you akka 🙊

Happy belated birthday malli🎉️🎂

😁 Thank you akke...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50