මගේ අලුත් Keyboard එක

in Steem Sri Lanka2 years ago

keychron-k3-mechanical-keyboard.webp
source
ඉතිං කොහොමද කට්ටියටම, රටේ තියෙන මේ තත්ත්වයත් එක්ක විශේෂ හොඳක් නැති උනත් කරදරයක් නැතුව ඇති කියල හිතනවා. සතියක්ම වැඩ කරල මේ වෙද්දි නම් හරිම මහන්සි. වෙලාවකට නම් හිතෙනවා මොකක්ද අපි මේ ගත කරන ජීවිතේ කියල. හති දදාම මොකද්දෝ නොනවතින තරඟයක අපි.

පටන් ගන්නකොටම තරඟයක් ගැන කිව්වට මම අද ලියන්නෙ මගේ අලුත් Keyboard එක ගැන. පහුගිය කාලේ මම වැඩිය නොලියන්න වැඩ වැඩි වීම හේතුවක් වුණා වගේම පස්සේ ඒකට තව හේතුවක් විදියට මගේ Lap එකේ Keys වැඩ නොකිරිමත් හේතුවක් විදියට එකතු වුණා. phone එකෙන් Type කරන්න මගේ වැඩි කැමැත්තක් නැකි නිසාම මම Keyboard එකක් ගන්න හිතුවා.

IMG_20221015_224702.jpg

මේ දවස් ටිකේ මටම ගිහින් Keyboard ගන්න ඉඩක් නොතිබුණ නිසා මගේ යාළුවෙක්ට කියල ගෙන්න ගන්න මම හිතුවා. අනේ ඉතිං මම කිව්වම බෑ නොකිය මට Keyboard එකක් ගෙනත් දෙන්න යාළුවා පොරොන්දු වුණා. පොරාන්දු වුණා වගේම පුළුවන් ඉක්මනට මට Keyboard එක ගෙනත් දුන්නා.

මේ Keyboard එකේ වර්ගය තමයි '' Jedel''. මේක කළු පාට සාමාන්‍ය Keyboard එකක්. Typing වලට හරිම ලේසියි.

දැන් සාමාන්‍යම Keyboard එකකුත් 1600/- ක් වගේ වෙනවා.මම හිතන්නෙ අඩුම. මගේ යාළුව ගනිපු තැන තිබිල තියෙන්නේ එහෙම. කියල තියෙන්නෙ නම් පරණ Stock කියල. අනේ ඉතිං. මට මතක විදියට නම් මේ පහුගිය දවස් වලත් 1000 අඩුවෙනුත් Keyboard තිබුණා.

IMG_20221015_224736_615.jpg

ලංකාවෙ මිනිස්සු හරිම දක්ෂයි අවස්ථාවෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න. රටේ තියෙන මේ තත්ත්වෙ තමන්ගේ වාසියට හරවගෙන ගොඩක් අය වැඩ කරන්නේ. බඩුවලට තමන් කැමති කැමති මිල කියනවා. කඩවල් දෙක තුනකට ගියොත් මිලවල් දෙක තුනක්. කොරෝනා කාලේ 95 මාස්ක් එකත් 500ට 600ට විකුණපු මිනිස්සු ඉන්න රටක්නෙ මේක. ඉතිං තව මොන කතාද. ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නේ සල්ලි තියෙන මිනිස්සු කීය දීල හරි තමන්ගේ වැඩේ කර ගන්නාවා. ඒත් නැති අය. . ඒ අයට මොකද්ද වෙන්නෙ.මිනිස්සු හරිම අසරණ වෙනවා මෙහෙම වෙද්දි. දේශපාලකයො රට විනාස කරනව කිය කිය කෑ ගහන මිනිස්සුන්ට තේරෙන්නෙ නෑ ඒ අයත් කරන්නෙ ඒකමයි කියල. ඉතිං රට ගොඩ ගන්න අපි හැමෝටම කරන්න දේවල් ගොඩක් තියෙනව කියල අපි තේරුම් ගන්න ඕන.

අනේ ඉතිං Keyboard එකක් ගැන කියන්න ඇවිත් නතර වුණේ වෙනම තැනකින්. කොහොම වුණත් මගේ අලුත් Keyboard එක නම් හොඳයි. මම ගිහින් නොගත්තත් යාළුවගේ තේරීම ගැන මම සතුටු වෙනවා. මම ඉතිං එයාට උපදෙස් ගොඩක් දීල තමයි වැඩේ භාර දුන්නේ. මොකද ඉතිං මට ඕන විදියට ඒක තියෙන්න ඕනනෙ. යාළුව වැඩේ ගානට කරල. ඉතිං මට සතුටුයි. කරදරයක් නැතුව මගේ Typing වැඩ කර ගන්න මට දැන් පුළුවන්.

ඉතිං ආයෙ දවස හම්බෙමු.
Bye!

Sort:  

දැන් එහෙනම් ගොඩාක් හොඳට ගොඩ ගොඩාක් ලියන්න පුළුවන් නේද?

හී, ඔව් නේද

අනේ ඉතිං Keyboard එකක් ගැන කියන්න ඇවිත් නතර වුණේ වෙනම තැනකින්.

දැන් ඉතින් මොන කතාව පටන් ගත්තත් කොහෙන් හරි රටේ ප්‍රශ්න ගෑවෙනව කොහොමත්.😁😁

ඒ්කනෙ ඉතිං

දැන්වත් එක දිගට ලියමුද එහෙනම් 😏😂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67519.16
ETH 3532.90
USDT 1.00
SBD 2.68