They Call It Steem Sri Lanka Bike

in Steem Sri Lanka3 years ago

photo_2021-07-03_18-20-50.jpg

I made a dream come true that I had dreamed of as a child. I bought a bike with the money I earned through steemit. In this article, I would like to express my heartfelt thanks to everyone who helped with the vote.

පොඩි කාලෙ ඉදන් දැකපු හීනයක් හැබෑ වෙලා තියෙනවද ? එහෙම හැබෑ වෙන්න නම් ඒ හීනෙ අත් නොහැරම දකින්න ඕන. හිතේ තදින්ම ඒක ඇදගන්න. මමත් මට වයස 14 ක් 15 ක් වෙද්දි දැකපු හීනයක් තමයි මගේම කියල බයික් එකක් ගන්න එක. ඕනම බයික් එකක් නෙවේ මම ආසම් කරන ජාතියෙ එකක් ගන්න එක තමයි හීනය උනේ.බයික් එකේ නම Bajaj Pulsar 150. පාට කලු. ඉතින් මේ හීනයට මූලික අඩිතාලම දැම්මෙ steemit එකෙන් හම්බුන විශාල මුදලකුත් එක්ක.විශාලමත් නෑ ඉතින්. ඉතින් ඊට කලින් මම එකතු කරගත්තු සුලුමුදලුකුත් එක්ක මගේ ගිනුම තර උනා. ඉතින් මම මුලින්ම ස්තූති කරන්න ඕන @steem-sri.lanka community එකේ සියලුම දෙනාටත් , මාව Steemit එකට ගෙනාපු අපේ අක්කා @randulakoralage ටත්.

photo_2021-07-03_18-20-49.jpg

ඉතින් ඔහොම කාලයක් මම මට පුලුවන් හැම තැනම මම ආසකරන බයික් එක හෙව්වා.බයික් තිබුනත් මගේ හිතට හරියන විදිහේ එකක් තිබුනේ නෑ.මාත් එක්කම මගේ හොදම යාලුවා @damindu ත් එයාට ගන්න බයික් හෙව්වා. ඇත්තටම මගේ ඉවසීමේ සීමාව ඉවර වෙලා තිබුනේ.

මොකද මට හරියන් බයික් එකක් හොයාගන්න බැරිඋන නිසා.ඒ නිසාම හරියටම ඊයෙ හවස් වෙද්දි මේ වැඩේ තවත් කාලෙකට කල් දාන්න තදින්ම තීරනය කරල තිබුනේ. ඉතින් එහෙම හිතාගෙන බයික් එකක් හොයන්න ගිය ගමනෙදි අහම්බෙන් වගේ හිතට හරියන බයික් එකක් මුනගැහුනා. එයා මන් දිහා හිනා වෙලා බැලුවද මන්දා.ඉතින් අතේ තිබුන ගානට වඩා පොඩ්ඩ්ක් මිල වැඩි උනත් එයා සාදාරන ගානකට මම මිලදී ගත්තා. ඒ කියන්නෙ මම පොඩි කාලෙ ඉදන් දැක්ක හීනෙ සැබෑ උනා. දැන් මට මගේම කියල වාහනයක් තියෙනවා.

ඔයාත් කැමති දෙයක් තියෙනවනම් ඒක හිතේ ඇදගන්න.අනිවාර්යයෙන් ඔයාට ඒ දේ ලැබෙනවාමයි.

photo_2021-07-03_18-20-50 (3).jpg

Sort:  

Congratulations malli..!

Thank you akke

තමන් මහන්සි වෙලා ගත්ත සල්ලි වලින් වාහනයක් අරන් යනකොට එන සතුට කියලා නිම කරන්න බෑහ් ❤ ඇත්තටම සතුටුයි තව ඉස්සරහාට මහන්සි වෙලා රෝද දෙක රොද 4 කරගන්න කොමහරි.

තමන් මහන්සි වෙලා ගත්ත සල්ලි වලින් වාහනයක් අරන් යනකොට එන සතුට කියලා නිම කරන්න බෑහ්

eka aththa aiye.

You have turned your dreams into reality. Congratulations on this great achievement malli!

Thank you akke

ගන්න බයික් හෙව්වා. ඇත්තටම මගේ ඉවසීමේ සීමාව ඉවර වෙලා තිබුනේ.

I know. we know.. Finally you achieve your goal. keep writing. @damindu can also purchase a bike soon. Don't worry

Yeah this is our bike, public property

Yeah im still finding a better one 😪

ඔයාත් කැමති දෙයක් තියෙනවනම් ඒක හිතේ ඇදගන්න.අනිවාර්යයෙන් ඔයාට ඒ දේ ලැබෙනවාමයි.

ඒක ඇත්ත. ඒ දවස්වල ඉදන්ම කිය කිය හිටියනේ බයිසිකලයක් ගන්න ඕන කියල.. සුභ පැතුම් හොදේ .... මටත් රවුමක් පදින්න ඕන🚴 🚴 🚴 🚴 🚴

hri hri yann

Congratulations malli. Gattata kmk na himin yanna😌

Thank u aiye. aa hee hrii hrii

congratulations malli. කොහොම මොන බයික් එකේ ගියත් පරිස්සමින් .. ඔයාගේ හීනේ හැබෑ උන එක ගැන ගොඩක් සතුටුයි..🤗❤️

Thank Youu akkee

බයික් එකක් හොයාගන්න විදපු දුකක්😁 කමක්නෑ අන්තිමට නියම එකක් හම්බුනානෙ කොහොමත් එකපාර හම්බෙනවට වඩා ටිකක් දුක්විදල ලබාගත්තම තමයි සතුට වැඩි 😍😍

aniwa mchnn

Congratulations malli!!!! It's great feeling to acheiving goals one by one. Anyway be careful!!!

Thank u aiyee.

Anyway be careful!!!

yh sure😉

Congratulations.


Your post has been upvoted by Steem Sri Lanka Community Curation Trail.

Steem Sri Lanka Discord Channel

✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵

Join With
steem-sri.lanka
Curation Trail For Better Curation Rewards

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61536.69
ETH 3445.53
USDT 1.00
SBD 2.50