Little Me 😋

in Steem Sri Lanka3 years ago

photo_2021-06-01_16-01-25.jpg

මං පුන්චි කාලේ මට තිබුන ලොකුම ආසාවක් තමයි රිමෝට් කාර් එකකුයි, ඇට විදින තුවක්කුවකුයි ගන්න එක. ඒත් ඉතින් අපේ අම්මල මට ඒ දෙකම අරන් දුන්නෙ නැහැ. මං හිතනව ගොඩක් පිරිමි ලමයි මේ සෙල්ලම් බඩු දෙකට ගොඩාක් ආස කරන්න ඇති. ලමයෙක් වයසෙන් වැඩෙනවත් එක්කම ඉතින් ඔය වගේ ආසවල් නැති වෙනවනෙ. ඒත් මට එහෙම් උනේ නෑ. ආශාව දරුනු විදිහට නොතිබුනත් කඩේකට එහෙම ගියාම මම ආස කරන සෙල්ලම් බඩු ගාව මොහොතක් නතර වෙන්න අමතක කරන් නෑ. ඒ වගේම අම්මගෙන් ඒව ඉල්ලන අවස්තාත් නැතුවම නෙවේ.

photo_2021-06-01_16-01-24.jpg

දැන් මට වයස 21 ක්ද කොහේද. ඒත් ඒ ආසාව එහෙම්මමයි. මට මේ සෙල්ලම් බඩු දෙක මිලදීගන්න කොච්චර ආසාව තිබුනත් සල්ලි වල මදිකමක් නිසා ඒක දවස ගානෙ කල් ගියා. ඒත් මන් steemit එකට් ආවට පස්සෙ මගේ ආර්ථිකේ ටිකක් යහපත් උනා. ඒත් ඉතින් මගේ මූලිකම අරමුන උනේ බයික් එකක් ගන්න එක. ඒත් රටේ තියෙන තත්වෙත් එක්ක ඒක තව දුරයි කියල මට හිතෙනව. ඉතින් නිකන් ඉන්න ගමන් මට මතක් උනා මන් ආසාවෙන් හිටිය ඇට විදින තුවක්කුවක් ගත්තනම් හරි නේද කියල. ඉතින් මම daraz ඇප් එක පැත්තෙ ගියා. ගිහින් හොයල හොයල හොදම review තිබ්බ gun එක තෝරල order කරා.

photo_2021-06-01_16-01-22.jpg

මගේ පුන්චි කාලෙ ඉදන් තිබුන ආසවන් වලින් එක ආසාවක් ඉශ්ට උනා. මට මාර සතුටුයි. ඉතින් order කරපු දවසෙ ඉදන් ඒක ගෙදරට එනකන්ම හරිම නොයිවසිල්ලෙන් හිටියෙ. ඉතින් ඊයේ ඒක ගෙදරට ආවා. ඔහ් පොඩි කාලෙට ආයෙ ගියා වගේ. මට දැන් අපෙ අක්කවත් බය කරගෙන ඉන්න පුලුවන්.😋

photo_2021-06-01_16-01-19.jpg
බුලට් එකයි තුවක්කුවයි . පූසෙක් වගේ පෙනුනට මේ බුලට් එකක් 🤣

මේ gun එක ගැන කියනවනම් ඒක ඇත්තම gun එකක් වගේ design කරල තියෙනවා. plastic pallet එක සැලකිය යුතු දුරකට යනව. මට මේකට ලකුනු 10 න් 9 ක්ම දෙන්න පුලුවන්. කාටවත් කරදරයක් නම් කරන්නෙ නෑ, දැන් මට හිතෙනව වෙන දේවල් වලට වියදන් කරා ඇති කියලා. ලගදීම මේ වගේ පෝස්ට් එකකින් මගේ බයික් එක ගැනත් විස්තර කරන්න මම බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඉතින් ඔබට සුබ දවසක්. පරිස්සමින් ගෙදරටම වෙලා ඉන්න.

Sort:  

Your post has been upvoted by Steem Sri Lanka Community Curation Trail.

Steem Sri Lanka Discord Channel

✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵

Join With
steem-sri.lanka
Curation Trail For Better Curation Rewards

Nice one bro! Looks amazing. Buy an air pistol later. Its super fun

Yeah next step 😁

මටත් ඔය සෙතේම තමා වුණේ 😂 මට ඕනි වුණේ රිමෝට් කන්ට්‍රෝල් හෙලිකොප්ටර් එකක්... තාම ගන්න නම් බැරි වුණා. ඒත් අනිවාර්යයෙන් ගන්නෝ..
Nice gun 😬 ඒත් මම හිතනෝ රන්දුලා බය වෙන එකක් නෑ කියලා ... 😂😂

තමන්ම ආස දේ ගන්නවා කියන්නෙ දක්ෂකමක්, සතුටක්.අපි කොච්චර වයස ගියත් කවදාවත් වයසට නොයන පොඩි එකෙක් අපි තුළ ඉන්නවා.

aniwaryen . e kathwa nn 100% hri

අනිවාර්යයෙන්ම 😍

මට ඕනි වුණේ රිමෝට් කන්ට්‍රෝල් හෙලිකොප්ටර් එකක්.

Welcome to my boat. hahaa.

ඒත් මම හිතනෝ රන්දුලා බය වෙන එකක් නෑ කියලා ..

eyage muuna dakinna thinne mn meka dik krnkot eyta

Mage lagath thibba remote control Hummer ekak. Eke rodayak keduna mage athin. Aye ekak ganna hithuna meka dakkama. 🙈

ganna ganna. wadi gank wena ekk naa heee

Ow ow. Passe gannawa

This is so sweet 😍
What a childish boy (Naki Babbu) you are. 😅😅

What a childish boy (Naki Babbu) you are.

oh naki babbuu?? mn thama suutii

මට දැන් අපෙ අක්කවත් බය කරගෙන ඉන්න පුලුවන්.😋

මල්ලි මටත් මේ වගේම Gun ගන්න ඕන, අපෙත් ඉන්නව එක්කෙනෙක් බය කරන්න. @roshipeiris 😁😁😁😁

Mn hithn na baya wei kiyla eya nn.

මල්ලි හරි මල්ලි.. @sasanka96 ඒව කොහෙද 😁😁

මම නම් පොඩි කාලෙම ඇට විදින තුවක්කුවයි, රිමෝට් කාර් එකයි අරං ආසව ඉස්ට කර ගත්තා 🤭😅

මොනවා උනත් ඒ ගන් එක මරු 😍

oww remote car ekkut gnnona

Ekath ganna 😋

Ohomath bullet tiyenawada 😂.

Ow Ow thoga siimithai. mila adikai

Bullet madi unot kiyanako.. ape gedarath inno oya wagema bullet ekak.

😂😂😂 පොඩි කාලේ ඉඳන් ගන්න හිතන් හිටපු දේවල් මගේ හිතෙත් තියෙනවා තාම
Daraz පැත්තේ ගිහින් බලන්න ඕනි

ow ow try krl blnnaa

!upvote 50

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 150%

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56