ජීවිතේම ප්‍රිස්මයක්

in Steem Sri Lanka2 years ago

image.png

කලින් පෝස්ට් එකෙන් මම පොරොන්දු උනානේ එදා හවස වෙච්ච සිද්දිය ගැන කියන්න. මේකයි උනේ.වෙනද වගේම හවස 1.30 ට මම බයික් එකෙන් ගියා අම්මව එක්කන් එන්න.ඉතින් අම්මවත් දාගෙන මම ආයෙ ගෙදර එන්න පිටත් උනා. බයික් එකත් සාමාන්‍ය විදිහට ස්ටාර්ට් උනා. ඉතින් ඔහොම ඇවිල්ලා අතුරු පාරකට හරවද්දි පොඩ්ඩක් ස්ලොව් කරන්න උනා.ස්ලොව්ව් කරා විතරයි එන්ජින් එක නතර උනා.මම හිතුවෙ තෙල් ඉවර වෙලා වෙන්න ඇති කියලා. කොහොමත් තව කට්ට දෙකක් වගේ ත්මයි තෙල් තිබුනේ. ඒත් ඒහෙම තියෙද්දිත් මම ඕන තරම් එහෙ මෙහෙ ගිහින් තියෙන නිසා මට හිතාගන්න බැරි උනා ඇයි මෙහෙම උනේ කියලා. කොම හරි අම්මගෙන් රුපියල් 500 කුත් ඉල්ලන් ශෙඩ් එකට තල්ලු කරන් ගියා.වෙලාවට ඒ වෙද්දි අපි ශෙඩ් එක පහු කරල මිටර් 100 ක් වගේ ත්මයි ඇවිත් හිටියේ. ටික දුරක් තල්ලු කරල නිකමට ස්ටාට් කරහම ස්ටාට් උනා.ඉතින් මන් කෙලින්ම් තෙලුත් ගහන් ආවා.එන්ජින් එක නතර වෙන්න දුන්නෙම නෑ. ඉතින් එහෙම්ම ගෙදර ගාවට ආවම ආයෙ නතර උනා.

ඉතින් හවස් වෙලා තාත්තයි මායි බැලුවා මොක්ද අවුල කියලා. ප්ලග් සුද්ද කරා තෙල් වැඩද බැලුවා ,ඒ මොකක් කරත් ස්ටාට් උනේම් නෑ. ඉතින් කෝම හරි බයික් එක පාරට අරගෙන ගරාජ් එකට යන්න තීරනේ කරා. දැන් කොහොමද එහෙම අරන් යන්නෙ. ස්ටාට් වෙන් නැතුව. අපි ඉන්නෙ කන්දක නිසා කන්දෙ උඩ ඉදන් පහලට ඉතින් නෝමල් එකේ ගියා. ඊට පස්සෙ කරේ පටියකින් ඇදගෙන ගියා. තාත්තගෙ බයික් එකේ එක කොනක් ගැටගහලා අනිත් කොන මම අතින් හයියෙන් අල්ලන් හිටියා. එක තැනකදි කන්දක් හම්බුනා ඒක ඉතින් තල්ලු කරේ නැතෑ. ඔහොම ඔහොම ගරාජ් එකටම ගියා. ගිහින් ඉතින් ඒ මාමා බලල කිව්ව යන්න තියෙන ලොකුම එකක් ගිහින් තියෙන්නෙ කියලා. ඒ තමයි CDI(Capacitor discharge ignition) unit එක.

image.png

ඉතින් ඒක ඇහුවම මට හරිම අවුල්. මොක්ද එයින් එකක මිල මම දන්නව. අපේ දමිදුත් ඕක දාල තිබ්බා. ගරාජ් එකෙන් කියාපු විදිහට ජෙනුයින් යුනිට් එක රුපියල් 7000 ක් වෙනවා. ඒත් ඒ වෙලාවෙ මන් ගාව සල්ලි තිබ්බෙ නෑ .ෆෝන් එකට ලොකු ගානක් යට කරපු නිසා තමයි එහෙම උනේ. එයාල කිව්වා ඉන්දියන් එකක් තීනව රුපියල් 4800 කට කියලා. නිතරම ජෙනුයින් දානව කියල හිතන් ඉදපු මට අන්තිමට ටිකක් බාල පාර්ට් එකක් දාන්න උනා. ඉතින් ඊට පස්සෙ තමයි බයික් එක ස්ටාට් උනේ.

කොහොම හරි ඒක මම මගෙ ජිවිතේට ලොකු අත්දැකීමක් කරගත්තා. මම කියන්නේ හැමදාම කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැතුව ජීවත් වෙද්දි ජීවත් වෙනව කියන එක ඇගට දැනෙන්නෙ නෑ කියලා. අපි උදේ නැගිටිද්දි දන්නව නෙ අදත් ඊයෙ වගේ කිසි kකරදරයක් නෑ කියලා. මගේ මතේ ජීවත් වෙද්දි ප්‍රශ්න එන්න ඕන වැරදි සිද්ද වෙන්න ඕන. එතකොට ඒකට මුහුන දීලා සෑහෙන අත්දැකිම් ගොඩක් ගන්න පුලුවන් සහ එතකොට තමයි පොඩි ඇඩ්වෙන්චර් ගතියක් දැනෙන්නෙ.

එහෙනම් හැමෝම පරිස්සමෙන් ඉන්න මේ ටිකේ. බායි


image.png

Sort:  

Hi, @ashen99,

Thank you for your contribution to the Steem ecosystem.


Please consider voting for our witness, setting us as a proxy,
or delegate to @ecosynthesizer to earn 100% of the curation rewards!
3000SP | 4000SP | 5000SP | 10000SP | 100000SP

 2 years ago (edited)

මං ඕක දාපු පාර ඒ මනුස්සයගෙන් ඇහුව අවුලක් නෑ නේද කාලයක් යන්න පුලුවන්නේද කියල ඒ මනුස්සය කිව්ව කියන්න බෑ හෙට උනත් පිච්චෙන්න පුලුවන් කියල 😂💔පපුව හෝස් ගාල ගියා මගේ 😂😂

😂😂😂 ohoma thamai adu wayasen badagaththama

ඔව් බන් යන්න පුලුවන් ලොකුම කෑල්ලක් නෙ ඉතින්. ජුකයි

eka aththa. prashna eddi thama apita danenne jiwath wenawa kiyla.

ඔව්ව් ඒකනෙ අක්කෙ

Balaporottu nowena dewal wenawa.. ewa kohoma hari shape karagena issarahata yanna ona.

oww ethkota thamai danenne agata

නිතරම ජෙනුයින් දානව කියල හිතන් ඉදපු මට අන්තිමට ටිකක් බාල පාර්ට් එකක් දාන්න උනා..

🤓balaporoththu wena dema wen na ne ithin hama welema🧐

hm oww ena widhta muhuna denna purudu wenna ona

CDI unit එක මගේ බයික් එකෙත් මීට අවුරුදු දෙකකට කලින් ගියා..මමත් ඕක දැම්මෙ අලුතින්ම රුපියල් පන්දාස් ගානකට වගේ මතක. දැන්නං ඊටත් වැඩි ඇති.bike එකෙන් biken එකට unit එක වෙනස් වෙනව..😉

oww 7000 s ganak kiwwa. awurudu dekkt klin me thrn hodatama karnna giye nane aiye .🤣

ඒවනං මොකට කතා කරනවද මල්ලි.

ප්‍රශ්න තමයි ජීවිතේ කියන්නෙ. සල්ලි හම්බුනාම ජෙනුඉන් CDI unit එකක් දාගන්න.. 🙊

oww akkee prashnam thamai jiwithe

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64252.58
ETH 3495.24
USDT 1.00
SBD 2.50