How I Spent My Busy Day

in Steem Sri Lanka3 years ago

photo_2021-06-09_15-14-49.jpg

දවස busy වෙද්දිත් ඒකෙ පොඩි ගතියක් තියෙනව කියල දැන් මට තේරිලා ඉන්නෙ. Busy වෙලාවටනම් හිතෙනව අනේ ටිකක් නිදහසේ ඉන්න තිබ්බනම් කොච්චර ශෝක්ද කියලා. ඉතින් අද දවස මම ගත කරේ කොහොමද කියල ඔයාල එක්ක බෙදාගන්නම්.

කලිනුත් කිව්ව වගේ අදත් ටිකක් busy දවසක්. මම හැමදාම නින්දට යන්න කලින් ඊලග දවසෙ කරන්න ඕන වැඩ ඉක plan කරල තමයි නිදාගන්නෙ. ඒත් කවදාවත් eඒක වෙන්නෙ නම් නෑ.ඒත් ඉතින් අද රෑටත් ඒක නොකර ඉන් ඉන්නෑ. සංචරන සීමා තිබ්බල කියල නෑ ඉතින් උදේම තාත්ත එක්ක ගියා වාහනේ Engine conpartment එක service කරගන්න. මොක්ද වාහනේ engine එකේ ලොකූ repaire එකක් කරන්න තියෙන නිසා.අනිත් එක තාත්තත් surgery එකෙන් පස්සෙ ගෙදරම ඉදපු නිසා රවුමක් දාන්න ලොකු ආසාවකින් හිටියෙ. ඉතින් අපි ගිහින් ඒ වැඩේ කරනකන් ඈතින් වාඩි වෙලා හිටියා.

photo_2021-06-09_15-14-53.jpg

ඉතින් ඒ වැඩේ ඉවර වෙලා ආයෙ ගෙදරට ගොඩ බැස්සා. ඊට පස්සෙ මට class එකෙන් දීපු වැඩ කන්දෙන් ටිකක් ඉවර කරන්න හිතාගෙන මම වාඩි උනා. 3d max වලින් රොබෝ කෙනෙක් හදන්න තිබුනා. ඉතින් මම ඒ වැඩේ පටන් ගත්තා. දැන් තියෙන්නෙ එයාව ඇනිමේට් කරන්න තමයි. මන් ඉතින් කම්මැලි මනුස්සයනෙ . දවසට චුට්ටයි කරන්නෙ. ඊට පස්සෙ තිබුනා after effects වලින් logo animation එකක් හදන්න. කියන්න සන්තෝසයි මගේ ලැප් එකේ ඒ වගේ පොඩි වැඩක් කරන්න තරම් හොද graphic card එකක් නැහැ. එක්කො ඒ software එක මට කැමති නෑ.

image.png

මේ වැඩ අස්සෙ කැම්පස් aptitude test වලටත් application පුරවන්න තියෙනවා. පොඩ්ඩක් හරි වැරදුනොත් ඔක්කොම ඉවර නිසා හරීම පරිස්සමෙන් වෙලාව අරන් තමයි ඒක කරන්න ඕන . හෙමීට වැඩ කරල මට පුරුදුත් නෑ. ඒත් කෝම හරි ඒකත් කරා. ඊට පස්සෙ ආයෙමත් අපි වාහනේ අරන් හුලන් ගහන්න ගියා. බලද්දි පැච් එකක්.

photo_2021-06-09_15-14-51.jpg

ඉතින් ඒ වැඩෙත් ඉවර කරන් ආයෙ ගෙදර ආවා. ඇවිත් මන් බයික් එක ගත්ත ,තාත්තා කාර් එක ගත්තා. අපි ගියා garage එකට. වාහනේ හදන්න දෙන්න. ඉතින් වාහනෙත් එයාලට බාර දීල අපි ආයෙ ගෙදර ආවා.අද දවසට වැඩ කර හොදටම ඇති දැන්. ඉතින් මම අලුතින් බලන්න පටන් ගත්ත T.V Series එකේ අලුත් episode එකක් බලන්න මේ series එකේ නම Mr Robot. Hacker කෙනෙක් ගැන කතාවක්. ඔයාලත් ඒක බලන්න. අදදවසෙ ඉස්සරහට තව මොනවා වෙයිද දන්නෙ නෑ. ඉතින් අලුත් Article එකක් එක්ක ආයෙ හම්බෙමු.

එතකන් සුබ දවසක්. පරිස්සමින් ඉන්න.

Sort:  

අර රොබෝව හදලා අපිටත් පෙන්නන්න.... 😇😇😇

හා මගෙ කම්මැලි කම යන්න කියල pray කරන්න 😂

Hi, @ashen99,

Thank you for your contribution to the Steem ecosystem.


Please consider voting for our witness, setting us as a proxy,
or delegate to @ecosynthesizer to earn a portion of the curation rewards!
3000SP | 4000SP | 5000SP | 10000SP | 100000SP

Me dawaswala mokakhari wenasak tiyenawa thamai.fb gewasenawath wedi😁

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49