ආයෙමත් කාලෙකින්😁

in Steem Sri Lanka2 years ago

image.png

සෑහෙන කාලෙකට පස්සෙ අද මම මගෙ යාලුවව බලන්න ගියා. එයා දැන් කන්ස්ට්‍රක්ශන් සයිට් එකක හිච්ච් ඉන්ජිනේරු මහත්තයෙක්. ඔව් ඔව් සෑහෙන බිසී . මාස ගානකට පස්සෙ තමයි මිනිහ ගෙදර ආවෙ. ඉතින් අද උදේම මම එයාලගෙ ගෙදර ගියා. ගිහින් ඉතින් මිනිහගෙ අලුත් විස්තර එහෙම කතා කරා.වැඩ කරන තැන උදේ ඉදන් ඊලග දවසෙ පාන්දර වෙනකන්ම වැඩලු. ඉතින් මීට ටික කාලෙකට කලින් එයාලගෙ ගෙදර ගාවම පොඩියට කඩයක් දැම්මා.ඉතින් ඒකට එන කට්ටියත් එක්ක ගනුදෙනු කරන අතරෙ තමයි අපෙ කතාව සිද්ද උනේ. හිච්චි මුදලාලි .

ඉතින් මට දුන්න කේක් කෑල්ලක් එහෙමත් කාලා අපි ක්‍රිප්ටො කතාවකටත් බැස්සා. අපි කතා කරේ අපි කොච්චර වාසනාවන්තද කියලා.ඉදල ඉදල තියෙන සල්ලි වලින් කොයින් එකක් ගත්තම එදා ඉදන් ඒකෙ ප්‍රයිස් එක වැටෙන්න තරන් අපි වාසනාවන්තයෝ නේද කියල අපි කතා උනා. ඉතින් ඔහොම ඔහොම කතා වෙන අතරෙ දමිදුලගෙ අම්ම මට තේ එකක් එහෙම හදල දුන්නා. ඉතින් ඊට පස්සෙ දමිදු පොඩි යෝජනාවක් කරා. මීට කලිනුත් අපි ඒ ගැන කතා කරල තිබ්බෙ. දැනට මම ඒ ගැන මුකුත් නොකිය ඉන්නම්. නේද
@damindu. ඉස්සරහට හොද දෙයක් වෙයි කියල මම හිතනවා.

image.png
Source

ඊට පස්සේ දමිදුයි මායි එයාගෙ බයික් එක සර්විස් කරගන්න සර්විස් සෙන්ටර් එකට ආවා. ඒ අතර තුරෙ කිසිම රහක් නැති සෙල්ෆි එකකුත් ගත්තා . මාස දෙකකින් විතර බයික් එක එලියට අරන් තිබ්බෙ. ඒක අනිවාර්යයෙන් සර්විස් කරන්නම වෙනවා. ඉතින් දමින්දු ඒ විදිහට වැඩ කරගන්න අතරෙ මම ඌට සමුදීලා ආයෙ ගෙදර ආවා. ලබන් මාසෙ ආවම කන්න යන් ඈ .@damindu

Sort:  

Hi, @ashen99,

Thank you for your contribution to the Steem ecosystem.


Please consider voting for our witness, setting us as a proxy,
or delegate to @ecosynthesizer to earn 100% of the curation rewards!
3000SP | 4000SP | 5000SP | 10000SP | 100000SP

you are close friends with him

yeah we are best friends

අම්මෝ තීන plan ගොඩ...

hee ehma thamaii yluwo unama, plan kotiyak withr ghnw

haby owayin kerenne 1%k witarane...he

එකම වගේ photos දෙකකින් post දෙකක් තීද්දි හිතුව එකම post එක දෙපාරක් දාල කියල..මේ දෙන්න නෙ මේ සෙට් වෙලා තීන්නෙ..
යාලුවොනෙ ඉතිං..👍🤪

hehe matath patleno thawa podden

ඔව් ඔව් කන්න යන්න ඕන 😎😂

මීට කලිනුත් අපි ඒ ගැන කතා කරල තිබ්බෙ. දැනට මම ඒ ගැන මුකුත් නොකිය ඉන්නම්. නේද

Thausela mokadda karanna hadanne? mata dan eka danagann ona. kiyannko

ba baa puthaa thaama plan krna gamn inne

Success unama kiynnako. Kalin release krn epa

den godak yaluwo busyne. dakinna wath na. isssara dawasa ganema dakapu aya. loku weddi ohoma thamai

owww idala hitalane ahu wenne dn

Confuse වෙනවනෙ ඉතින්. දෙන්නම එකම ෆොටෝ එක දාලා.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66