හේ යාලුවේ මම ආවාsteemCreated with Sketch.

in Steem Sri Lanka2 years ago

image.png
ඉදල හිටලා තනිපන්ගලමේ ගෝල්ෆේස් යන එක පුරුද්දක් වෙලා

හලෝ හලෝ කෝමද. ගොඩම ගොඩ කාලෙකට පස්සෙ නේද. මුකුත්ම ලියාගන්න බැරි උනා පහුගිය දවස් වල.වෙලාව තිබිලත් ලිව්වෙ නෑ. හරි වැරදියි. අද ඉතින් පහුගිය දවස් වල මම කරපු කියපු දේවල් ගැන මතක් කරන් යන්නම්. ඊයෙ දවසින් පටන් අරන් ටික ටික ආපස්සට යමුකෝ.ඊයෙ ඉතින් ලෙචර්ස් මුකුත් නැති නිසා (මන් හිතන්නේ අපෙ සෙමෙස්ටර් එක ඉවරයි) උදේම ග්‍රැෆික් එකක් අදින්න හිතුනා. ආ ඊට් කලින් කියන්න ඕන මට අලුත් පුරුද්දක් ඇති උනා.ඒ තමයි උදේ රෑ දෙකේම හදුන් කූරු පත්තු කරන එක බෝඩිමේ.ඉතින් මේ වගේ වැඩක් කරද්දි මුලින්ම් හදුන්කූරක් පත්තු කරලා තමයි මම මොනා හරි කල්පනා කරන්න ගන්නේ.ආගමික චේතනාවක් නෙවේ ඒක.සින්දුවකුත් අහන ගමන් මම කල්පනා කරා මොනාද අදින්නෙ කියලා. ඉතින් ටිකක් කල්පනා කරද්දි මට හිතුන මට හැමදාම මගේ බෝඩිමේ ජනේලෙන් පේන වීව් එක අදින්න.මට කෙලින්ම පේන්නේ අහසයි උස බිල්ඩිම් එකක බිත්තියයි තමයි.ඉතින් ඒක පොඩි පොඩි වෙනස් කම් එක්ක අදින්න කල්පනා කරා.ඒ බිල්ඩින් එක ගර්ල්ස් බෝඩිම් හවුස් එකක්.හෙ හේ. 😋

ඔන්න ඉතින් මුලින්ම ෆෝන් එකෙන් මට පේන වීව් එකේ ෆොටෝ එකක් ගත්තා.අරන් ඒක් ඉලස්ට්‍රේටර් එකට් දාලා අදින්න ගත්තා. ඉතින් ඒ ඔක්කොම ඇදලා ඊට පස්සෙ අහස අදින්න ගත්තා.අහස පොඩ්ඩක් වෙනස් කරන්න මම හිතුවා.

image.png
මට පේන විදිහ

නයිට් ස්කයි එකක් තමයි මගේ ප්ලෑන් එක. මේ ඔක්කොම ඇදල ඉවර උනාම ඒකට මගේ හිතේ තියෙන තව දෙයක් ඇඩ් කරන්න හිතුවා. ඒ තමයි ගෑල්ලමයෙක්. එයා අර බිල්ඩින් එක උඩ ස්ලැබ් එකේ ඉදන් බලන් ඉන්න විදිහට තමයි අදින්න තීරනේ කරේ. ඉතින් ඒකට බේස් ෆොටෝ එකකුත් හොයාගෙන ඒක ඇන්දා. ඇදලා බිල්ඩින් එක උඩින් තිව්වා.දැන් ඔක්කොම හරි. ඉතින් මේ තියෙන්නෙ ඔරිජිනල් වීව් එක සහ මම ඇදපු එක.

image.png
මම ඇදපු එක

ඉතින් ඒක ඇදල ඉවර වෙලා දවල්ට කන දේකුත් අරන්න් කාලා නිදාගත්තා. හවස කැලනි පන්සල් යන්න අපි ටික දෙනෙක් කතා කරන් හිටියා.ඉතින් හවස 3 ට විතර කට්ටියම සෙට් වෙලා ගියා.ඇත්තටම හරිම ලස්සනයි පන්සල.නිස්කලන්කයි. ගස් එහෙමත් තියෙන නිසා තවත් මරු. ඉතින් කට්ටිය මල් එහෙම පූජ කරා.එ අතර මම ෆොටෝ කීපෙකුත් ගත්තා.


image.png

ඉතින් වැදල කරල ඉවර වෙලා එන ගමන් අයිස්ක්‍රීම් සහ බීම බෝතලේකුත් ගත්තා.පොඩි වැස්සකුත් එක්ක අයිස්ක්‍රීම් කකා බීම බිබී හෙමීට පයින්ම අපි ආයෙ කැම්පස් එක පැත්තට ආවා.ඇවිල්ල ලග කඩේකින් රෑට පරාටත් කාලා කට්ටිය බෙදිලා ගියා.ඇත්තටම ඊයෙ හරිම පලදායි විදිහට ගෙවිලා ගියා කියල කියන්න පුලුවන්. ඊලග දවසෙ තවත් අතීත කතාවක් එක්ක හම්බෙමු.


image.png

Sort:  

මම ඇදපු එක
ඇත්තටම ඒක ලස්සනයි!❤

art eka nm marama lassani👌😍

Kammeli hithunama enna me peththe rawumak daala yanna... roof top ekata gihin photo ekak dekak gahganna puluwan...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60752.38
ETH 2453.49
USDT 1.00
SBD 2.63