ඕලු

in Steem Sri Lanka3 years ago (edited)

අපේ ගෙදරත් මාස කීපෙකට කලින් විලක් හදන්න පටන් ගත්තනෙ. ඇත්තම කතාව ඒක ඉවර කරන්න උනේ නෑ. ගෙදර කට්ටිය ආයෙම කාර්යබහුල ජීවිතේ පටන් ගත්ත. දුවනවා දුවනවා ඉවරයක් නෑ. ඉතින් ටික ටික පස් පිරිල විල හදන්න අපි හාරපු ටිකත් වැහිල ගිහින් තිබුණ.

ඔය අතරෙ තමයි අයිය ඕලු පැළයක් කොහෙන්දෝ ගෙනාවෙ. ඒක ටික දවසක් වතුර භාජනේක එහෙම්ම තිබුණෙ කාටවත් වෙලාවක් නොතිබීමයි අමතක වීමයි නිසා. මං අර විලේ එක තැනක පස් ටිකක් පොල් කට්ටකින් අයින් කරල ඒක මඩෙන් තියල ආව.

ටික දවසක් යද්දි කොළ එක දෙක ආව.. අනේ... තවත් ටික දවසක් යද්දි කාටත් හොරෙන් පොහොට්ටුවක් ඇවිත්. ඒක දැක්කම මට හරිම සතුටක් දැනුණා.

20211230_094934.jpg

පිපෙනකන් ඉවසිල්ලක් තිබුණෙ නෑ. හැමදාම උදේට ඉර පායගෙන එද්දි විල ළඟට ගිහින් බැලුව. එක උදේක මං විල ළඟට යද්දි එයා හෙමීට පිපෙනව. පෙති එක දෙක දිග අරිනව. එයා ළා දම් පාටයි. මං කෑ ගහනව ඇහිල අම්මත් දුවගෙන ආව. තව එක එක පාට පැළ ගේන්න ආස හිතුණ.

20220104_092339.jpg

20220105_075405.jpg

Sort:  

ඒ මල නම් ලස්සනයි 😍😍

හැබැයි ඔය පේන තරම් ලොකු නෑ..😀

Akkata mara happy neh😀😀😀. Niyamai😋

oww... man olu hadalama ne.. eka wenna ethi.😁

Ane shooi.. malak pipenawa dakkama mara sathutak enne.

Ekane... api hadapu pelayaka malak pipeddi asai..

තව ගොඩක් මල් පිපෙවී ඉස්සරහට...❤️

එහෙම වුණොත් හොඳයි..😍

ඒ මලේ පාට 😍😍

මට ආසයි පාට පාට ඕලු නෙළුම් හදන්න...

ශා😍😍 ඒ මල හරිම ලස්සනයි. හිත නිවන පින් පාටක් තියෙනවා

මටත් එහෙම හිතුණ...

ane ape eka dan saru na appa. muladi nam hondata thibba. oya olu da? tikak nil maneluth wage. habai pata adui. olu jathiyak wennath athi

Math hariyatama danne ne. olu kiyala hithan inne..😁

මලක් පිපුනම සතුට 🤗. අම්මෝ.මාත් මේ දවස්වල ඒ සතුට විඳිනවා

ඔව්.... මං ඕලු නෙළුම් නම් හදලම නෑ මීට කලින්.. ඒ නිසා සතුටුයි ගොඩක්..😁

A male lassanaa...

😍😍 මං දැක්ක අපේ පැත්තෙ ගෙදරක විලක පාට පාට මල් තියෙනව. ඔයිටත් වඩා ලස්සනයි..

Olu pipila wila lela denawa...

Thaaletada kiwwe...?😁

Nethnam... next round ekata yawanna puluwanda???

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58635.35
ETH 3152.96
USDT 1.00
SBD 2.44