Yarpaq xengeli ve Samaqon

in Steemit Azerbaijan☪✔2 years ago

Salam dostlar necesiniz? Xeyli vaxtir paylasimlar ede bilmirdim bezi sebeblere gore ona gorede qerara geldim ki bu gun son qoyam. Her kesin sevdiyi hemde arzusunda oldugu xususilede qis aylarinda yeyilen bir yemeyi paylasmaq istedim. Bir nece gun bundan evvel eve gelende tesadufen xengel ile qarsilasdim evde cox sevindim gorub. Hemde qarin yaxmasi bir ayri yerine dusdu. Tesadufden evde qarisiq meyvelerden cekilme tutofka da var idi. Bu ikisi bir arada oldugunu gordum ne ise eyisik olmagini hiss etdim. Tebiki bu cola idi tez maqazaya gedib cola alib geldim. Ve sonda mohtesem dortluk bir arada idi. Cox nadir hallarda bunlari bir yerde tapmaq mumkun oldugu halda men evde tapdim bunlari. Ve tandemi uzerine sarimsaq qatigi tokub xengeli yeyib araqla bogazimi yaslayib cola ile zakuska ederek tamamladim. Qis aylarinda her kese meslehet gorduyum bir yemekdir. Yeseniz sizlere de nus olsun.

IMG_20220106_125203~2.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Bizim tərəflərdə gürcü xəngəli olmur da, ancaq yarpaq. Bəs qrudu hanı?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46