"Çəkdiyim ən qeyri-adi foto" yarışması || ContestAZ || İlginç bakışlarım

in Steemit Azerbaijan☪✔2 years ago (edited)

Merhaba, Azerbaycan topluluğu.
Uykum kaçtı biraz. Malum okul tatili.
Annem de toplulukta yarışma var diyince, katılayım barı dedim.
Steemlerim az. Belki çoğalır, dedim.
Yarışmaya telefonumun galerisinde şu ilginç bulduğum fotoğrafımla katılıyorum.

706d8e45-b10d-4789-8fdd-0f9ab6101684.jfif

Bu selfiemi yazın çekmiştim. Neden öyle baktığımı hatırlamıyorum.
Belki arkadaşım Berata atmak için oyun yapmışımtır.
Ya da anneme atmak için şımarıklık olsun diye.
Galerimden seçtiğimde annem çok beğendi.
Çok tatlısın dedi, komik çıkmışsın ve kesin kazanırsın dedi.
Umarım gerçekten de kazanırım. Benim de steemlerim çoğalsın artık 😊
Her kese iyi eğlenceler...

Sort:  
 2 years ago 

Kimmiş bu tatlı, ilginç bakışlı delikanlı? 😅👍

 2 years ago 

♥️

Tatlış çıkmışsın

 2 years ago 

Maraqlıdır🙂

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99