#club5050 // Steem power-Çörək ağacımız.

in Steemit Azerbaijan☪✔3 years ago

Bu gün də gəlirlərimi #club5050 söhbətinə Steem Powerə çevirmək qərarına gəldim. Bu nə temadı hələ tuta bilməmişəm. Əlimizdə, ovcumuzda olanı da alıb aparırlar. Dərdimizi kimə deyək, kimə anldaq bilmirik, qalmışıq naəlac.

image.png

Balansımda olan SBD-ləri ilk olaraq Steem coinə çevirim. Sonra SP edəcəm.

image.png

Bu əməliyyatı mərhələli şəkildə aşağıda göstərəcəm. Bəlkə kimsə aldanar, mənim getdiyim yolu gedər.

image.png

image.png

24 Steem power etmiş oldum. Bu da göndərəcəm Steemit Azerbaijana, adı mənim, dadı onların.

image.png

image.png

Mən etdim, siz etməyin. Keçmiş olsun. Mənim indi nəvə oynadan vaxtımdı, düşmüşəm ortalığa steemləri gücə çevirirəm. Allah sizi bildiyi kimi etsin. Dələduzlar, əclaflar.

Sort:  

Tebrikler başarılar. 👏👏

Bu da göndərəcəm Steemit Azerbaijana, adı mənim, dadı onların.

🤣🤣 Bende geçenlerde 50sp delege etmiştim. İsmimin yanına Label alabilir miyim 🙏

 3 years ago 

Yəni ziyanımızadır?
Biz etməyək belə? 🤔

Şaka şaka))

 3 years ago 

Əclafların ardıyca BURNUNUZDAN PİLTƏ-PİLTƏ TÖKÜLSÜN yazsaydız fikriniz tam aydın başa düşülmüş olardı))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63030.98
ETH 2594.62
USDT 1.00
SBD 2.74