Yalancı waffle 👩‍🍳🥞

in Steemit Azerbaijan☪✔3 years ago

20211013_181802_0000.png

Merhabalar!


Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün sizlerle sık sık yaptığım bir tarifi paylaşıyor olacağım. Benim gibi üşengeç ama tatlıyı çok sevenler varsa hemen buraya gelsin çünkü tam onlara göre bir tarifim var! Bu tarif tamamen bana ait yani tamamen üşengeçliğimin vermiş olduğu pratiklikten ortaya çıktı. 😂🤷

Ama şu konuda sizi temin ederim ki tadı inanılmaz lezzetli oluyor. Ben bu tarife Yalancı waffle diyorum. Tadı tıpkı waffle andırıyor en az onun kadar lezzetli oluyor. Bu tarifi genel de yemek yemeyeceğim günlerde tercih ediyorum çünkü oldukça doyurucu oluyor. Ayrıca o zaman daha da zenginleştiriyorum, üzerine ceviz ve farklı meyvelerde ekliyorum. Bugün biraz daha sade yaptım çünkü sabah kahvaltıyı biraz fazla kaçırdım. O nedenle çok fazla çeşit eklemekten kaçındım. Ama bu haliyle bile inanılmaz lezzetli oldu. Benim gibi tatlı tutkunları için çabucak hazırlayacağınız pratik, lezzetli bir tarif. Hatta üzerine eklediğimiz çikolatayı saymazsak gayet masum bir bir tatlı da diyebiliriz. Çikolatasız haliyle diyette olan kişiler de rahatlıkla yiyebilirler. Hem böylece şeker ihtiyaçları da karşılanmış olur. Evet farkındayım tatlıyı ev satmaya çalışan müteahhit gibi övdüm sizlere ama gerçekten çok güzel umarım denersiniz. 🙆‍♀️Hemen tarifime geçiyorum! 👩‍🍳

Gerekli malzemeler ;


✔️Yulaf
✔️Yumurta
✔️Süt
✔️Çikolata
✔️Kakao
✔️Muz

Öncelikle yulafları yumuşaması için biraz suda bekletiyoruz. Yulafları biraz şişince tarif için hazır hale gelmiş demektir.


5YZbDGdE9FVbH1D9g4.gif

Daha sonra 1 adet yumurta kırıyorum.


xdT6PuJA0rlwPuago4.gif

Bir miktar süt ekliyorum


zm07FD5LcawOJlpHze.gif

Çırp çırp çırp


yxViR4InZNGGKU8IwG.gif

Birazcık kakao ekle


K48110ejaTvGbSYB6j (2).gif

Yağlanmış krep tavasını orta ateşte ocağa alıyorum


p8fveVYmdtArycFiEF.gif

Harcı tavaya ekliyorum


2pKNwMyQpokrnqKfJj.gif

Muzlarımı doğruyorum


50XyJ0orxCkVNP1PwT.gif

Krep hazır!


iV8zfZyZ1hU8nFv54C.gif

Krep üzerine muzları diziyorum


CdpS5OapTuV4FyM6Ai.gif

Ardından krebi muzların üzerine kapatıyorum


lsZZwgQvpJlGUhJa8R.gif

Servis için tabağa alıp üzerine erittiğim çikolatayı döküyorum


0Fiee5QnTRgKoGzWMY.gif

Vee hazır! Afiyet olsun 👩‍🍳


vyEoeeuNhmaTGkck4s.gif

Okuduğunuz ve destekleriniz için teşekkür ediyorum. 🙏@revan746

Sevgilerimle 🤍


Sort:  

Çok lezzetli gözüküyor. Tadı da elin değdiği için bir o kadar güzeldir 🥰

 3 years ago 

Teşekkür ederim canım dostum 💗🌺

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57983.67
ETH 2465.71
USDT 1.00
SBD 2.41