Sünnet kınası 🇹🇷🤍

in Steemit Azerbaijan☪✔3 years ago

Merhaba!

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün sizlerle Yeğenim Ata'nın sünnet kınasını paylaşmak istiyorum. Bu hafta sonu sünnet düğünü olacak aslında kına yapma gibi bir planları yoktu ama Atanın babanesi gelenek olduğunu ufak da olsa olsa birşeyler yapmak istediğini dile getirmiş. Kendi bahçesinde aile içinde ufak bir kına yapma merasimi yaptık. Son dakika verilmiş bir kına olduğu eğlencesi olduğu için hızlıca hazırlanıp eğlencenin yapılacağı yere gittim.

IMG_20210829_010511.jpg

Bahçe süslenmiş, Bayraklar asılmıştı. 🇹🇷 Herşey çok otantik ve geleneksel görünüyordu. Ata olan biteni tam anlayamasa da mutlu ve heyecanlı görünüyordu.

IMG_20210829_161909.jpg

Biraz eğlenip dans ettikten sonra, kına merasimine geçildi. Kınasını ellerine babası yaktı. Ailecek çok heyecanlı görünüyorlardı. Bunun yanı sıra Anne ve babası çok duygulandı ve onların bu duygusal halleri hepimize yansıdı. 🙏🤍

IMG_20210902_134531.jpg

İyiki ufakta olsa böyle bir organizasyon yapılmış diyorum. Hem çok eğlendik hemde Ata için güzel bir hatıra oldu. Şimdi sıra Düğün de! Eminim orada daha heyecanlı olacak. 🤗💗
Onun böyle büyüdüğünü görmek beni çok mutlu ediyor çünkü bebekliğinden beri onunla annesi gibi ilgileniyorum. Oda beni annesi gibi seviyor. Umarım tüm hayatı böyle mutlu geçer Canım ATAMM🤍🙏 Seni çok seviyorum küçük fındığım benim 🤗


Okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Diğer yazılarımı okumak ve beni tanımak isterseniz. Lütfen bloğumu takip edin! Sevgiler.. 👸🌺

Sort:  

Təbriklər. Ata bizim dilimizdə baba deməkdi😊

 3 years ago 

Biliyorum kardeşim sizleri seviyorum 🙏🇹🇷

Biz də sizi, seviyoruz😊

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by @blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66396.53
ETH 3174.43
USDT 1.00
SBD 4.15