Eminönü gezisi! 🇹🇷

in Steemit Azerbaijan☪✔3 years ago (edited)

Merhaba güzel Azerbaycan İnsanları!


Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün sizlerle İstanbul'un en ünlü semtlerinden olan Eminönüne, alışveriş için gittim. Normal de bugünü evde geçirmeyi planlıyordum fakat evde bir çok bitki ve baharatımın bittiğini fark ettim. Hem nostalji olması, hemde bol çeşit imkanı olması nedeniyle genelde aktar alışverişlerimi burada yapıyorum. Öğle saatlerinde dışarı çıkmak üzere hazırlandım.

IMG_20210918_002713.jpg

Fakat ufak tatlı bir engelle karşılaştım. LADY İLE! Benim dışarı çıkmamı asla istemiyor. Devamlı onun yanında olmamı, onunla vakit geçirmemi istiyor. Daha üzerimi giyinmeye başlarken telaşlanıyor. Onu bırakmakta çok zorlanıyorum ama mecbur kaldığım durumlar oluyor maalesef..

IMG_20210918_002907.jpg

Neyse ki onunla anlaşma yapıp Eminönüne gittim. İlk iş olarak meşhur Kahveci Mehmet efendiye uğradım. Burayı boş bulmak imkansız her zaman önünde uzun kuyruklar oluşuyor.

IMG_20210918_002154.jpg

Kahvemi almak için beklerlerken, etrafa yayılan o güzel kahve kokusunu içime çektim miss gibi.. O güzel koku her yeri sarmıştı. Bende biraz aldım ve Mısır çarşısına gittim.

IMG_20210918_002131.jpg

Buradan ihtiyacım olan birçok şey aldım. Bu gördüğünüz kuru sebzelerden de aldım. İnanılmaz seviyorum kuru dolmayı! İstediğim herşeyi bulduğum için mutluyum. Keşke bu kadar kalabalık olmasaydı diyorum. Keyfini çıkarmak için tekrar geleceğim..

IMG_20210918_002220.jpg

IMG_20210918_002304.jpg

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Mümkün olduğunca toplulukta aktif olup, katkı sağlamaya çalışıyorum. Yeni dönemde sizlerle daha sık iletişim içerisinde olmayı ümid ediyorum.Umarım beğenir ve seçilmeye değer bulursunuz yazımı.@revan746 🤗

Sevgilerimle..

Sort:  
 3 years ago 

Qardaş ölkə TÜRİYƏYƏ AZƏRBAYCANDAN bol-bol SALAMLAR🇦🇿🇹🇷 Afiyət olsun. Hər gününüz xeyirli-bərkətli, sevgi-dua dolu keçməsi diləyi ilə ALLAH yar və yardımcınız olsun. AMİN İNŞƏƏALLAH🤲

 3 years ago 

Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 🙏 Azerbaycana selamlar 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63548.34
ETH 2646.78
USDT 1.00
SBD 2.74