#club5050 🎉🎈 || Son bahar! 🍁🇹🇷🇦🇿

in Steemit Azerbaijan☪✔3 years ago

Merhabalar yazıma başlamadan önce, #club5050 kampanyasına yapmış olduğum desteği kolay bir şekilde kontrol etmeniz için link bırakıyorum!↙️


kaynak

Benim en sevdiğim mevsimlerden biridir Sonbahar! Her ne kadar hüznü, kırıklığı çağrıştırıyor olsa da, Yerlere dökülen sarı sarı yapraklar, hafif serin rüzgar ve sıcak bir çay ile tam bir huzur ayı. Çay diyorum çünkü ben kahve değil, tam bir çay tutkunuyum! Sizin için çokta önemli olmayan bu bilgiyi buraya bırakıyorum. 😂🙆‍♀️Yazar hakkında ufak ufak bilgiler fena olmaz değil mi? Ben okuduğum yazarların hayatlarını çok merak ederim, neleri sevdiğini yada okuduğum satırları yazarken ne hissediyordu? Yazarken birşeyler içiyormuydu? Manzarası neydi? Duygu durumunu çok merak ederim. Neyse Sonbahara geri dönecek olursak, bu güzel günlerin keyfini doya doya çıkarıyorum. Bu mevsim de açık hava yürüyüşleri yapmaya özen gösteriyorum. Gittiğim mekanların açık alanlarını kullanıyorum. Keşke mevsim hep bahar olsa!

IMG_20211107_190025.jpg

Benim kızım da çok yakıştı Sonbahara Tenin rengiyle ne kadar güzel duruyor yaprakların arasında. 🤍🤎Onu dökülmüş yaprakların arasında koştururken izlemekte ayrı bir terapi benim için.

IMG_20211109_142857.jpg

Hayatımın en keyifli günleri yaşıyorum. Huzurluyum.. Bunun için şükür ediyorum. 🙏Hepinize de en az benim kadar huzur diliyorum. Geçirdiğim bu güzel günü sizlerle paylaşmak büyük keyif. Herşey çok güzeldi ama dönüşte her yerini kirletince bagaj da gelmek zorunda kalan Ladyi durumdan pekte memnun değildi. 😂🐕

IMG_20211109_142516.jpg

Umarım okurken keyif Aranız da benim gibi Sonbahar aşıkları varsa onlara gelsin bu yazı. 🍁🤎

Hoşçakalın!


AmRc67RgYaWTCbCd1L4AQP82AFWYYzZC15DpSZWeSYgzVNf51bCkV7dDhzy3bVZRVXqVryVHLKAekEA11HK9xFCUDsi8iuP2eQi9uzFjThoMJnGRkZBaAKHiXjGUeV12SeaTi5bmKeYWNc1sggcyRnUcMQ8GpMd8.png

@revan746 🤗

Sort:  

Son bahar və köpəyinizin aşiqi - ben))

 3 years ago 

Yaaa çok tatlısınız teşekkür ederim 🤗🌺🍁🐕

 3 years ago 

Mən də düşünürəm son bahar nədir görəsən)) biz payız deyirik. Çox gözəl.

 3 years ago 

Çok iyi 😂😂 Teşekkür ederim 🤗🍁

Ben daha çok ilkbaharı seviyorum ama sonbaharın da çok ayrı bir güzelliği var 🍁😊

 3 years ago 

Evet benim de en sevdiğim ilkbahar ama sonbaharı da çok severim tam bir bahar insanıyım 🤗🌺

Kopeginizle daha guzel baharlara

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏🌺

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63326.84
ETH 2648.69
USDT 1.00
SBD 2.82