Steemit Enagement Challenge ||Season2, Week #4 || My work life and Steemit|| by @baycan

in Steemit Azerbaijan☪✔2 years ago

IMG_20220628_140925.jpg

Separadores-116.png

GİRİŞ

Separadores-116.png

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗

Hepiniz nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün
yine güzel bir yarışmada daha birlikteyiz. steemit engagement kapsamında #steemitazerbaijan Topluluğu tarafından düzenlenen "iş hayatım ve steemit" konulu yarışma ile ilgili sizlerle düşünce ve duygularımı paylaşacağım. Öncelikle bu güzel yarışma konusunu seçtikleri ve bizlere yazma fırsatı verdikleri için teşekkürlerimi sunuyorum.

Separadores-116.png

Bize İş Hayatınızdan Bahseder misiniz?

Separadores-116.png

Ben adliyede yazıcı yani diğer bir adı ile Zabıt Katibi olarak çalışıyorum. Adliyede duruşmalara çıkıp hakimin söylediklerini hızlı ve doğru bir şekilde zapta geçirmem gerekiyor. Kalemde duruşmada çıkan kararları yazıp hakimin onayına sunuyorum. Yine duruşmada çıkan ara kararlarla ilgili işlemler yapıyorum. Talimat, ve müzekkere yazarak dosyalar ile ilgili bilgilerin toplanmasını sağlıyorum. Bunları yaparken çok dikkatli ve özenli olmak zorundayım. Mesleğimi çok kutsal ve önemli bir iş olarak görüyorum.

Separadores-116.png

İşinizi Seviyor musunuz?

Separadores-116.png

Bu soruya kesinlikle evet cevabımı veriyorum. Çünkü şu an çok rahat bir bölümde çok güzel insanlarla çalışıyorum. İş huzurum yerinde çok şükür. İşim sayesinde ayaklarımın üstünde tek başıma güçlü bir şekilde ayakta durabiliyorum.

IMG20220627164526.jpg

Ben bu işe girebilmek için 4 sene emek verdim. 4 sene sonunda işime girerek ekonomik özgürlüğümü kazandım. Allah'a bana bu güzel işi nasip ettiği için çok şükür ediyorum. Vatandaşlara yardımcı olmayı ve devletime hizmet etmeyi seviyorum. ❤️

Separadores-116.png

Steemit İçin İş Yerinde Zaman Ayırabilir misin?

Separadores-116.png

Adliye çalışma açısından biraz yoğun bir çalışma alanı. Benim şu anda çalıştığım bölüm çok yoğun olmadığı için boş vakitlerimde steemitteki yazıları okuyup yorum yapabiliyorum. Bazen öğlen aralarında mesai saatleri dışında yazılarımı düzenleyebiliyorum. Tıpkı diğer arkadaşlarımın boş vakitlerinde internette vakit geçirdiği gibi.

IMG20220627131345.jpg

Tabiiki bunun için yapmakla görevli olduğum tüm işleri bitirmem gerekiyor. Mesai saatleri içerisinde sadece dinlenme mola vakitlerinde steemite bakabiliyorum. Ben sigara kullanmıyorum. Sigara içen arkadaşlar sigara molası veriyor. Ben sigara kullanmadığım için sigara ya da dinlenme molamda hobi olarak steemite bakabiliyorum.

Separadores-116.png

Steemit İlk İşiniz Olabilir mi? Mali Durumunuz nasıl?

Separadores-116.png

Steemit te vakit geçirmeyi seviyorum. Burayı hem hobi hem yatırım alanım olarak görüyorum. İleride emekli olunca steemitte daha aktif görevlerde yer alarak ilk işim olarak burada yerimi almak istiyorum. Bunun için kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Geçen ay dünya küratörleri arasında ilk profesyonel küratörlük deneyimimi gerçekleştirdim.

IMG20220627164035.jpg

IMG20220627163834.jpg

Yazı seçimi yaparken adil ve seçici olmaya çalıştım. Benim için ileriki zamanlarda tecrübe kazandığım güzel bir küratörlük deneyimi oldu. Müsait oldukça böyle görevler alarak kendimi gelecekte daha deneyimli bir şekilde aranızda yer alacağıma inanıyorum. Dediğim gibi steemit ileride benim ilk işim olabilecek bir platform.

IMG20220627164536.jpg

IMG20220627164039.jpg

Şu an aldığım maaşla kimseye muhtaç olmadan geçinmeye çalışsam da arada kredi kartlarım ve ek hesaplarımdan yediğim için biraz maddi olarak geçinmekte zorlanıyorum. Tek başıma hem ev kirası ödemek ve geçinmeye çalışmak Türkiye ekonomisinde bir memur olarak çok zor. Özellikle son aylarda enflasyon oranı iki üç kat arttığı için aldığım maaş hemen bitiyor.

Separadores-116.png

Steemit Platformunu İş Yerinize Dönüştürmek İçin Neye İhtiyacınız Var?

Separadores-116.png

Şu an kendimi bir hobi ve geliştirme alanı olarak görmüş olduğunuz Steam it platformunu ilk işim olarak görebilmem için gerçek hayatımdaki memurluk işinden emekli olmaya ihtiyacım var. Şu an 10 senelik memurum yaştan dolayı 13 sene daha çalışmam gerekiyor. 13 sene sonra steemit platformu benim ilk işim olabilir. Bunun temellerini şimdiden atmaya başladım bile. Kendimi bu platformda sürekli yeniliyor ve geliştiriyorum.

Bu güzel yarışmaya arkadaşlarım @uzercanan @arzum ve @ispin ile yazımı okuyan herkesi davet ediyorum ❤️🤗

Sevgiyle kalın 🙏 777 mucizeler bizimle.

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

Being a court clerk here in my country is a job which many are fighting for. It's not easy to be a civil servant here too. I admire your job as I was growing up as a child but in adulthood things changed.

Being a blogger and your work is challenging at times but as a strong lady that you are you pull things together and make it go smoothly. I pray to have such strength like you.

Please share your cup of coffee with me?

 2 years ago 

Güzel ve samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim. 🤗❤️ Benim ülkemde de Katip olmak çok zor Ben 4 sene emek verdim Katip olabilmek için. Umarım sizler de hayallerinize kavuşursunuz. Allah herkese güzel işler nasip etsin. 🙏

Tabii ki kahvemi sizinle içmeyi çok isterim sevgilerimi gönderiyorum ❤️🤗

Wow a court clerk. I’d like to have a court experience someday. And no not for doing anything wrong but just to observe an ongoing case. The movies make the court so interesting.

It’s nice to see you’re still able to make time for steemit.

 2 years ago 

Evet bazen işinde çok farklı anlara şahitlik yapıyorum mahkemeler ilginç ve heyecanla geçebiliyor. Bence de davalara girip izleyebilirsiniz zaten Herkesin dava izleme hakkı vardır. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum her şey gönlünüzce olsun. 🙏🤗

I see you love steemit a lot we all lobe the platform, being a full time blogger on steemit pays alot and you have been doing that. A comment on my publication will just be appreciated

 2 years ago 

Ben de sizin gibi siteyi seviyorum dediğiniz gibi burası bizim 2 evimiz. Ve ben burayı yatırım olarak düşündüğüm için hiç çekim yapmıyorum Umarım ileride bana güzel geri dönüşleri olur. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için sayfanıza ziyaret edeceğim. 🙏

You are welcome

 2 years ago 

Bir zamanlar discord kanalında canlı yayında sunuculuk yapdığını da ekleye bilirdin, canım. Çok güzel zamanlar idi🥰

 2 years ago 

Aynen kuzum neler yapmadım ki ben bu platformda gecemi gündüzüme katıp ne emekler verdim. O günler gerçekten çok güzeldi. Teşekkür ederim değerli ve güzel yorumun için. 🙏

A job that requires concentration and thoroughness, you will find many court cases, happy to read it

Steemit and your work have given you many opportunities to fulfill your needs, this is a great post

 2 years ago 

Yes, my job has positive aspects as well as negative aspects, but I love my job, thank God, because I enjoy my life here. Simit is also a very valuable platform for me, I'm sure I will be more active by taking part in useful projects here in the future 🙏🙏

Thank you so much for supported and nice comment 🙏🤗

 2 years ago 

steemit azerbaijan.jfif
Status Club
club100
Steemexclusive
No Plagiarism Free
BOT Free
350 Words
Post Quality
8.5/10


 2 years ago 

Thank you so much for supported 🙏🤗

Hello friend, your job is indeed truely sacred and I love the fact that you enjoy your job. I get the difficulties of being a civil servant and I hope you pull through

 2 years ago 

Merhaba arkadaşım yazıma uğrayıp okuduğun için çok teşekkür ederim Umarım hep birlikte burada güzel keyifli vakitler geçiririz. 🙏❤️

You are welcome friend

Davetin için teşekkür ederim.
İşinde hız çok önemli eline sağlık.
Herşey gönlünce olsun.

 2 years ago 

Teşekkür ederim güzel yorumun için 🤗😍

I work in the courthouse as a clerk, also known as a Clerk of Records

Wow. Been a court clerk it's very nice it's a very cool job especially in my country. I want to ask is there a requirement to study law in school before being a Court clerk. I am sure your privee to a lot of secret and information from the court.

I'm also happy you plan on taking Steemit full time job in future. I pray you continue developing yourself so you can achieve all what you need on this platform. Good luck in the contest

 2 years ago 

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim mahkeme katibi olmak için ülkemde hukuk okumaya hiç gerek yok. Sadece düz lise mezunu olmak yeterli. Ama bu mesleğe başladığımız zaman bizim için dezavantaj oluyor. Çünkü bilgi öğrenmek çok zor. Hukuk bilgisini iş arkadaşlarımızdan çalışırken öğreniyoruz.Bu da bizi zorluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88