Panika ve mě

in Česky!4 years ago

IMG_20200312_171318.jpg

Zdravím kolemjdoucí

Dneska jsem měl volno a tak jsem vyrazil něco nakoupit. Nejdřív jsem jel do Polska, mám to kousek. Na hranici již stála kontrola se stany. Nikdo nás ale nekontroloval. Tak jsem jel do běžného obchodu, plno. Lidi plné košíky másla, paštik. Vezmu jednu řepu co zbyla a salatku. Jedu do dalšího obchodu kousek dál. Opět plno. Beru další řepu a další salatku. Jen běžná potřeba. Jedu zas přes hranici na nákup k nám. Zase plné parkoviště. No to už je divný. Vlezu do obchodu a hned vidím plné košíky mouky, toaletního papíru, piva. KDYŽ MIZÍ PIVO JE TO VÁŽNÉ.
Jdu kolem regálu s moukou, ten je skoro prázdný. Když vidím jak to všude berou, beru po jedné mouce. Pak se ale vracím pro druhou. To samé se děje u toaletního papíru. Beru jeden balík. Je v akci. Největší překvapení ale bylo u piva. Je ho nějak málo ale košíky plné. Taky tedy doplňuji baterii.

IMG_20200312_170348.jpg

Doma vybaluji nákup. Aspoň zaplním nivou ledničku.

IMG_20200312_173950.jpg

Až pivo dojde, pak dojde na konzervy.

IMG_20200312_172736.jpg

Vzhledem k tomu že jsme čtyřčlenná rodina, tak si myslím, že jeto obyčejná zásoba.

banner1.webp

Sort:  

Lednička je využitá :-)

!trdovoter
!BEER
!COFFEEA

But the end of all things has drawn near. Therefore be sober-minded and be sober unto prayers.(1 Peter 4:7)

Question from the Bible, Does the Bible show any solutions on the current problems of mankind? [Part 1 of 2]

Watch the Video below to know the Answer...
(Sorry for sending this comment. We are not looking for our self profit, our intentions is to preach the words of God in any means possible.)


Comment what you understand of our Youtube Video to receive our full votes. We have 30,000 #SteemPower. It's our little way to Thank you, our beloved friend.
Check our Discord Chat
Join our Official Community: https://steemit.com/created/hive-182074

Congratulations @jjprac, 4.97% upvote has been shared with your successful call on the post that shared by @zirky!


Support @trendotoken projects by delegating : 100SP , 200SP , 500SP , 1000SP , 2000SP

Posílám Ti taky !BEER . Já mám doma taky pár kousků...:-)
IMG_20200315_093642[1].jpg

Nó to je jiný level
PĚKNÝ

No , hospoda je hospoda :-)

jo to je... oni když zavřou hospady tak lidi budou chlastat doma :D

Přesně. Ještě musím sehnat nějakou tu slivovici. Nej lék na koro Rýmečku

Na zdraví !BEER

Tak ještě jdno
!BEER
do virtuílní lednice :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58415.58
ETH 2485.36
USDT 1.00
SBD 2.39