Ze Steemu na Hive

in Česky!4 years ago

Už je to definitivní. V pátek 20. března v 15:00 našeho českého času se komunita, nebo alespoň ta hlasitější část z ní, forkne pryč ze Steemu. Přesuneme se do úlu, na Hive. Půjde o hard fork, každý tedy dostane v rámci airdropu ke každému svému steemu, SBD i SP ekvivalent v hive, HBD i HB. Jako když se forkuje třeba bitcoin. Výjimkou je ninja mined steem, kterým disponuje Steemit, Inc., a zřejmě i SP vytěžená Sunovými svědky.

Před každým z nás tak stojí rozhodnutí, zda zůstane na obou blockchainech nebo si vybere jen jeden z nich. Cokoli tu do pátku odpoledne napíšete, bude na obou. Pak už se jejich cesty rozdělí.

Já osobně jsem rozhodnut přesunout se na Hive. Asi bude chvilku trvat, než tam začne fungovat všechno tak, jak jsme zvyklí tady. Ale ze SteemConnect se zkrátka úpravou kódu stane HiveConnect a lze předpokládat, že většina decentralizovaných aplikací a her se na Hive přesune také. Velká výhoda je, že za Hive stojí zhruba tři desítky web developerů včetně těch, kteří před lety stáli u zrození Steemu.

Steem se během času pokusím prodat, jak se mi ho podaří vybrat. Obávám se však, že jeho cena bude v čase klesat.

První fronte end pro Hive bude tady, zatím vede klasicky na Steem: https://hive.blog/ Další budou brzy přibývat. Předpokládám, že i můj oblíbený Steempeak se změní na Hivepeak.

image.png

Sort:  

Vyměníme ploutvičky za křidélka :-). Převekslím se na včelí dělnici :-D.
!trdo
!BEER
!COFFEEA

Uvidíme co to přinese, sám jsem trochu rozpolcen, zda se nedalo ještě trochu zabojovat. Resp. byl zde pat, který možná nebyl špatným řešením. V pátek se ukáže.

 4 years ago 

Předpokládám, že přesun nebude automatický... Že se ode mě bude chtít nějaké zadávání čehosi kamsi... Prostě nepříjemnost.
A už vůbec netuším, jak se zbavit steemu... Bude se hive-steem vůbec někde prodávat a kupovat?
Chudák @petrvl , který mě zřejmě bude mít na krku... A to v časech cholery!
!trdo

Tvé klíče ke Steemu fungují i k Hive. Je možné, že třeba Steempeak nebo Busy půjdou s Hive a SteemConnect taky, pak bys nemusel dělat vůbec nic a vše by pro tebe fungovalo stejně. S výjimkou steemit.com, samozřejmě.

Hive bude určitě nabízet Blocktrades a už se objevila i jedna další burza, o které jsem předtím nikdy neslyšel :)

 4 years ago 

Actifit, DrugWars, Steem Engine...

Actifit už na Discordu oznámil, že přejde na Hive. U zbylých dvou nevím, ale spíš tu nezůstanou.

drugwars přejdou na vlasní croschain, kterej bude umět operovat všechno krypto...

 4 years ago 

Tomu sice nerozumím, ale předem mě to neuráží...

Automatického by toho právě mělo být dost. Podle dosavadních informací by měl být ten přesun opravdu hladký a nenáročný. To zvládnem :)

Taky se přikláním k Úlu.

Určitě se to neobejde bez zamáčknutí pomyslné slzy, ale jsem připraven na přesun. Vlastně se do úlu docela těším :) Tam bude vše plně v rukách komunity, tak se konečně ukáže, co svedeme, když budeme mít volnost :)

Asi to bylo v tuto chvíli řešení, jež se dalo čekat. Uvidíme, co to přinese nového.
!trdo
!COFFEEA
!BEER

Jsem na Steemu nový a tak nevím co a jak. Budu čekat na další info. Ale Sluníčkovo jednání se mi nelíbí. Asi budu následovat českou komunitu....
!trdo

Já už jsem to musel tušit předem, všichni od teď makáte pro mě, ok..? 🤣🤣🤣 Ne, no tak uvidíme, určitě nevidím možnost, že bych se na Hive nepřidal, ale Steemit si zatím nechám a co dál ukáže čas...

Stačí, když na Hive budeš přispívat autorskou tvorbou. Steem může i nadále dobře sloužit postování linků mimo blockchain ;)

Ja nejsem tak flexibilni, proto zustanu na steemitu.

To je škoda ;-)

Sledoval jsem situaci okolo vstupu J. Suna zpovzdálí, ale zřejmě mu zůstane rybník podobný tomu ze Smrti krásných srnců. Budu zpovzdálí sledovat dál, co následující dny přinesou.
!BEER

Jojo, s jedním kaprem. Hlavně, aby nám pak neprodal prázdnou lednici :-)
Každopádně věřím, že to dáme.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63202.55
ETH 3085.17
USDT 1.00
SBD 3.85