You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Debates

in Suggestions Clublast month

Ну, це був мега лонг-рід! Оце праця, видно, що все щиро, що писала людина щиро зацікавлена і добре знайома з темою. Чесно кажучи, дуже влучно все написано, погоджуюся зі всім. Єдине, що якби я керував кураторами 01/02, я б зменшив ще трохи їхню вагу, щоб ще більше авторів охопити, але не знаю точно, скільки вони охоплюють, можливо і так багато і не вистачає часу. Бо брак часу - це моя ахіллесова п'ята, всюди, де я зараз щось роблю, мені потрібно більше часу - чи я працюю, чи прибираю, чи в саду щось роблю чи на городі, для Стіміту критично часу бракує.

Sort:  
 last month 

Так, люблю балакати про Steem, тому і допис вийшов такий великий. Я справді бачу в цьому блокчейні великий нерозкритий потенціал.

Єдине, що якби я керував кураторами 01/02, я б зменшив ще трохи їхню вагу, щоб ще більше авторів охопити

Мені здається, що коли лише були запроваджені клуби, то так і було. Пам’ятаю тоді голос куратора мав потужність 17-19 %. Але я думаю, що це було пов’язано з тим, що вартість STEEM у той час була більше 60 центів, а отже 17% давали більше винагород ніж тепер 30%.

Фактор часу теж мабуть дуже важливий. Думаю, що обома кураторськими акаунтами керує одна людина і щодня знайти 100 класних дописів, бажано різних авторів, з якомога різних куточків світу, мабуть не так вже й легко.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57962.42
ETH 3050.85
USDT 1.00
SBD 2.25