Steemit Engagement Challange II | Steem Kindness Contest - Tell us how STEEM changed your life for the better life !

in Steem Entrepreneurs2 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar. 🤗

20220507_232647_0000.png

Bugün sizlerle steemit engagement kapsamında steem entepreneurs topluluğunun düzenlemiş olduğu "Steemitin hayatınızda yaratmış olduğu değişiklikler" konulu yarışmaya katılmak için yazıyorum. Güzel yarışmayı düzenleyen topluluğa ve ekibine teşekkür ederim.

Ben steemit ile yolculuğuma 2017 yılında internetten izlemiş olduğum bir video sayesinde katıldım. Videoda steemit platformunun tanıtımı yapılıyordu. Videoyu izledikten sonra platforma katılmaya karar verdim. Videoda nasıl üye oluncağı da anlatılıyordu. Üye olduktan sonra ilk olarak kendimi tanıtan bir post hazırladım. Daha sonra discorddan diğer kullanıcılarla iletişime geçerek platform hakkında daha geniş bilgi aldım. Sürekli platformu öğrenmeye ve kendimi geliştirmeye çalıştım.

Platformu öğrenip kendimi geliştirirken çok güzel arkadaşlarım oldu. Birlikte birçok projelerde görev aldık gönüllü olarak birçok arkadaşımıza da destek olduk. Yeni gelenlere Moral ve motive edici yorumlar bıraktık. Platformda nasıl başarılı olabilecekleri hakkında rehber olmaya çalıştık. Bunları gönüllü olarak yaptık hiçbir karşılık beklemeden.

IMG_20220507_222743.jpg

Başka topluluklara destek olmak amacı ile yapmış olduğum delegasyonların ekran görüntüsü

Çünkü başkalarına yardımcı olmak birçok arkadaşım gibi bana da huzur ve keyif veriyordu. Steemit sayesinde bambaşka bir dünyanın içerisinde buldum kendimi. Burada çok güzel dostluklar edindim. Gerçek hayatta telefonla görüştüğüm birçok arkadaşım var. Arada hem hal ve hatırımızı soruyoruz hem de steemit hakkında birbirimizle olan görüşlerimizi paylaşıyoruz. Burada kazandığım güçlerimin bir kısmını kullanıcılara destek olan topluluklara delegasyon yaparak sisteme katkı sağlamaya çalışıyorum.

99pyU5Ga1kwqSXWA2evTexn6YzPHotJF8R85JZsErvtTWYABJr9YRqpPDkuGWAiJJWkY7w49mT2ZdnjSU4PEKdSVYhGgAvdKYHv6xx6F8TvrpkQT6QbqM3MWuv5qEpravA.jpeg

Kaynak

Yardımcı olduğumuz SMA hastası bebek.

Bazen burada yardıma ihtiyacı olan kişilere yardımcı olmaya çalışıyoruz. Geçtiğimiz aylarda #steemit-türkiye topluluğu olarak adminimiz @ispin ve Türkiye temsilcimiz @svm038 tarafından düzenlenen yardım kampanyalarında birçok arkadaşımız SMA hastası bebeklere Steem göndererek yardımda bulunmaya çalıştı. Ben de bu yardımlara Steem göndererek katkıda bulunmaya çalıştım. Hatta bu linkteki gönderi de SMA hastası bir bebek için yardım çağrısı içeren bir paylaşım yaptım. Çok şükür yardımlar yerine ulaştı ve SMA hastası bebeğimiz iyileşti. Bu haberi almak hepimiz için büyük bir mutluluktu. Küçücük bir bedene küçücük bir miktarla bile yardımcı olabilmenin mutluluğunu hepimiz yaşadık. 🙏🤗 Burası bana birlik beraberlik içerisinde çok güzel işler yapılabileceğini öğretti.

IMG20220503172309.jpg

Antalya'nın en tarihi yerlerinden Kaleiçi sokakları

Gezdiğim gördüğüm yerlere artık sizin sayenizde daha farklı bir gözle bakıyorum. Gezdiğim yerleri sadece gezmek için değil sizlere tanıtmak için gezdiğim yerler hakkında bilgiler öğreniyorum. hem sosyalleşiyorum hem de kültürel olarak gelişiyorum. Kültürel olarak geliştiğimi hissetmek bana bu platformda hem yazma isteği veriyor hem de ülkemin her yerini gezerek size tanıtma hedefleri koyuyorum kendime. Ben hem gezerken hem de gezdiğim yerleri sizlere anlatırken büyük keyif alıyorum. Burası bana bir hobi alanı gibi. hem geleceğe yatırım yapıyorum hem de burada kendimi geliştiriyorum.

Yani kısacası sizlerle olmayı seviyorum. ❤️🇹🇷Umarım sizler de benim yazılarımı okumaktan keyif alıyorsunuzdur.

Sevgi ile kalın. 🇹🇷❤️🤗

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  
 2 years ago 

Welcome and thank you @baycan for contributing to the success of the "Steemit Engagement Challenge II" Program initiated by Steemit Team by participating in the Steem Kindnesss Contest from the Steem Entrepreneurs Community.

Come on, give your best comments for other contestants' posts to connect with people around the world - Steem On!

Team verification results :
Verified userYES
Plagiarism-freeYES
Bot-freeYES
#steemexclusiveYES
#club5050YES
#club75YES
#club100YES
Beneficiaries 20%YES
Voting CSI18.4

Keep up your good work, best regards and good luck !

 2 years ago (edited)

Thank you so much for supported 🙏

Bu platformda yaptığımız paylaşımlar sayesinde de farkındalığımız da arttı,bilgimizde arttı.Gerçekten bize katkısı büyük oldu.
Başarılar arkadaşım..

 2 years ago 

kesinlikle katılıyorum burası bizler için hem hobi hem de öğretici bir platform oldu. Teşekkür ederim güzel ve değerli yorumun için ❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58664.80
ETH 2569.75
USDT 1.00
SBD 2.42