Mesneviden Cevaplar

in LifeStyle3 years ago (edited)

Merhaba sizlere 2015 yılında hayatıma giren bir kitapdan bahsetmek istiyorum. Kitap dedim ama ne kadar doğru oldu bilemedim.

Neden kitap derken kararsız kaldığıma gelince..
Hani bazen aklınıza takılan soruya cevap ararsınız, ne yapacağınıza dair fikriniz yoktur, yada bir türlü karar veremezsiniz hangi yöne gideceğinizi bilemezsiniz ya işte tamda o zaman kullanabileceğiniz bir bilge, yol gösterici... Benim başucum olmazsa olmazımdır kendileri ☺️

"Mesnevi'den Cevaplar"

IMG_20210501_134938_778.jpg

Mesnevi nedir ? Divan edebiyatının nazım şekillerinden birisidir. Fakat Mesnevi denilince ilk akla gelen ise Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî’nin tasavvuf anlayışını içeren İslâm kültürünün en önemli eseri olur. Mesnevi'den Cevaplar ise her ikisinden içine birşeyler katmış yine tasavvuf ruhu ile verilmiş cevapların ciltlenmiş hali diyebiliriz.

Bazen açtığım bir sayfayla yüreğimdeki karabulutları aralar güneş açtırır..

"Muradın Olacak" sayfası denk geldiğimdee ki mutluluğum anlatılmaz . Motive edici umut vericidir..

Ama bazen " Bugün sır söylenecek gün değil" diye posta koyduğu da oluyor 😉

"Ne soracaksın açık sor"diye lafı uzatma babında bir cümle ile de karşılaşabiliyorsunuz.

Bu arada arkadaşlarıma hediye alacağım zaman genelde ilk tercihimdir bu kitap..🎁

IMG_20210501_134215_813.jpg

Peki bu kitabı nasıl kullanıyoruz ?

Kitabı avuçlarınızın arasına alıp, kalbinizin hizasında tutup cevabını merak ettiğiniz soruyu soruyorsunuz.Ben gözlerimi kapatarak sorumu sorar sayfayı açarım.☺️

Sizler içinde bu Hıdırellez gününde niyetlerine bir katkısı olması adına üç sayfa açtım..

İlk sorunuzu sorun ♥️

IMG_20210501_134608_971.jpg

Sıra ikincisinde ♥️

IMG_20210501_134910_472.jpg

Şimdi sıra son sorunuzda ♥️

IMG_20210506_194750.jpg

Herşeyin gönlünüzce olduğu, mucize dolu günler dilerim..🌸

Sort:  

Kitabı merak ettim alacağım.Bende masal Terapi kitabını yol gösterici olarak kullanıyorum.Başucu kitabımdır.Ona benzettim...

Bu tarz başka kitaplarda mevcuttur. Ben çok severek kullanıyorum. ☺️

Takip ettiğim bir bayan her gün bu kitaptan bir sayfa paylaşıyordu. İhtiyacım olan cevap direk geliyordu. Paylaşımın için teşekkür ediyorum :)

sanırım Chirimirim paylaşıyor. Bizlerde arada paylaşıyoruz.

İhtiyacım olan cevap direk geliyordu.

Nasıl mutlu ediyor insanı değil mi ?

Yorumun için ben teşekkür ederim. ☺️

Evet Chirimirim:)

sayenizde bizde faydalanırız bu kitaptan. ilk fırsatta hemen alıyorum :)

Faydam olduysa ne mutlu bana. Bana göre de her evde bulunması gerekiyor, ruha iyi gelen bir yanı var.

Ne güzel yol gösterici bir kitap. Emeğine sağlık canım. Hz Mevlana nın her sözü bize yol gösterici değil mi kuzum 🤗

Bana çok iyi geliyor. Ve dediğin gibi yol gosterici. Beğenmene sevindim. Teşekkür ederim canım benim. ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64210.52
ETH 2627.33
USDT 1.00
SBD 2.76