You are viewing a single comment's thread from:RE: "Dance contest week 204" - Macarena by @astilemView the full contextcrisvera (76)in Dance and music show • 5 years ago Yo si baile esa macarena cuando era niña jejejej. Estuvo bueno.. 😊