Sort:  

Maybe you could get involved in the Steemit-Türkiye community run by @e-r-k-a-n, @habercitr, @ylcn, @okanbey to help build a network there...

That would be great ! Thank you for suggestion. İ and my wife Aslı are interested some projects.

Öncelikle çok güzel bir müzik, şarkı sözü bekliyordum ama olmadı. her türlü yardım için her zaman bahsetmeniz yeterli olacaktır. @habercitr

Teşekkürler yorumunuz için 🙏 eşimle bir çok bestemiz var genellikle her hafta music for steem için birer parça atıyoruz.

Teşekkürler daha genis projeler için uygun bir zaman içinde sizinlemde görüşme isterim.

Memnun oldum

Bende çok memnun oldum. Yapabileceğim birşey olursa çekineden yazabilirsiniz. Projelerinizi bekliyor olacağım🙏🙏

Bu arada Türkiye topluluğu için katkıda bulunmamız için ne gerekiyorsa size destek olmak isteriz.

Kolay gelsin

Merhaba hocam.
Daha önce de sizi keşfetmiştim. Burada çok iyi işler çıkarıyorsunuz, sizleri tebrik ediyoruz. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57613.91
ETH 2390.20
USDT 1.00
SBD 2.43