Dolar Kuru Artarken İnsanlar Mutlu mu Oluyor? Fiyatlar Ne Olacak?

in DLIKE4 years ago

Shared From DLIKE

Dolar kuru artarken ne hissediyorsunuz? Mutlu musunuz? Bazen saçma biçimde sevinen insanlar görüyorum. Bunlar bizi vurmayacak mı sanıyorsunuz?

Bazen denk geliyorum. 1000 dolar gibi bir miktar dolar  alıp  artışına sevinen insanlar görünce bazen hayatı sorguluyorum. Para kazandığınızı mı sanıyorsunuz? Fiyat artışlarına köpürecek olan bizler değil miyiz? Kur artışı fiyatlara yansımayacak mı sanıyorsunuz? 

 

Yakında petrol fiyatlarına yine zam geleceğinin haberi ulaştı. En basitinden öyle açıklayabilirim. Dolar kurunun artışının yansıması yine halka olacak. 

 

Diğer yandan dolar alanı mı eleştiriyorum. Hayır, asla! İnsanların neyi alıp almayacaklarını söyleme hakkımız yoktur. Aksine "insanlar neden dolara koşuyor?" sorusunu sormalıyız. İnsanların dolara koşmasının sebebi birkaç neden oluşuyor. Onlara da yazı içinde değindik. 6 Mayıs 2020 Dolar Kuru başlığına ise 3 gün önceden değinmiştik. Anlık olarak güncellemeye çalışıyoruz. 

 

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'ın konuşması bekleniyor.

Anlık olarak dolar TL kuru : 7,14 TL  

Kaynak: https://www.guvenlipara.com/ 

 

 



Shared On DLIKE

Sort:  

Bir yandan blog yazısı yazarken diğer yandan piyasayı takip edip tekrar yazı yazmak gerçekten zor oluyor :) Bol yazım yanlışlı ve çok hızlı bir yazı çıkardım. Bunun için sizlerden özür diliyorum. Ancak temel olarak duyguyu vermeyi istedim. Olaylara iki taraftan da bakabilmeliyiz. İnsanlar parasının değerini korumaya çalışıyor. Bunu anlayabiliyoruz. Bu ise dolar kurunun artışına sebep oluyor. Döngüye girdik! Bir çare bulmalıyız!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66687.09
ETH 3585.96
USDT 1.00
SBD 3.04