Thedairygame betterlife 16/03/2021

in Steem passion3 years ago

Hello friends, how are you all, friends? How are you? Friends, today I started my diary with Sabu early in the morning. Friends, today Sabu went to the mosque to offer his prayers. Then I went out for a walk. I walked for a long time and after walking I came back to my house. When I came back to my house, I washed my hands and changed my clothes. Breakfast was ready, so I had my breakfast. Today I had some work to do in Basirpur. In terms of mobile, I left for Basirpur.السلام علیکم دوستو دوستو آپ سب کا کیا حال ہے خیریت سے ہے دوستو آج مینے اپنی ڈائر ی کا آغاز سبو سویرے کے ساتھ کیا دوستو آج مے سبو اپنی نماز ادا کرنے مسجد مے گیا وہاں جاکر میں نے اپنی نماز ادا کی نماز ادا کرنے کے بعد پھر میں اپنی سیر کرنے کے لیے باہر چلا گیا کافی دیر میں نے اپنی سیر کی اور سیر کرنے کے بعد پھر میں اپنے گھر واپس آ گیا جب اپنے گھر واپس آیا تو میں نے اپنے ہاتھ منہ دھویا اور اپنے کپڑے چینج کیے اس کے بعد میرا صبح کا ناشتہ تیار تھا تو میں نے اپنا صبح کا ناشتہ کیا تو آج مجھے کچھ شہر بصیرپور میں کام تھا موبائل کے سلسلے میں تو مے شہر بصیر پور کی طرف روانہ
B612_20210316_133619_564.jpg
Then friends, as you can see in this picture, I have reached Basirpur city and this is a mobile shop. I had to do some work about my mobile, so I came here to this shop If I have done it, it is a very big shop or a lot of new mobiles are bought and sold. It is called Noori Mobile Shop or I have come here to fix my mobile. My friend who works has very good information about mobile so I gave him my mobile today. He fixed my mobile and I just thanked him and came back from his shop. Leftاس کے بعد دوستوں جیسا کہ آپ اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں میں شہر بصیرپور میں پہنچ چکا ہوں اور یہ ایک موبائل شاپ ہے اس میں میں نے اپنا موبائل کے بارے میں کچھ کام کروانا تھا تو میں اس کام کے سلسلے میں یہاں شاپ میں آ چکا ہوں تو یہ بہت ہی بڑی دکان ہے یا پے بہوت سارے نیو موبائل کی خرید و فروخت کی جاتی ہے اس کا نام نوری موبائل شاپ ہے یا پھر میں اپنے موبائل کو ٹھیک کروانے کے سلسلے میں آیا ہوں یہاں پہ ایک دوست ہے جو بہوت اچھا کام کر تا ہیں جو میرا دوست ہے وہ موبائل کے بارے میں بہت اچھی انفارمیشن رکتا ہے تو میں نے آج اس کو اپنا موبائل دیا ہے اس نے میرا موبائل ٹھیک کر دیا اور میں نے ابھی اس کا شکریہ ادا کیا اور اس کی دکان سے واپس روانہ ہو گیا
B612_20210316_142103_666.jpg
After that my friends were free from the shop and then I went back. When I was going back, my bike was running out of petrol. I thought, get some petrol from here in your bike as you can see in this picture. You can say that at a petrol pump where there is a man who is pouring petrol, his name is Mohammad Aslam. He is my friend and he does his job very well. Friends, when I come to Basirpur, I ride my bike. Petrol is delivered from such a petrol pump. First this petrol pump is filled with petrol and then I left for my home.اس کے بعد دوستوں میں دکان سے فری ہو کر پھر واپسی کی طرف روانہ ہو گیا ہوں جب میں واپس جا رہا تھا میری بائیک میں پٹرول کم رہ گیا تھا میں نے سوچا کہ یہاں سے اپنی بائیک میں پٹرول ڈلوا لو جیسا کہ آپ اس تصویر میں دے سکتے ہیں کہ ایک پٹرول پمپ پر جہاں پر ایک آدمی ہے جو پٹرول ڈال رہا ہے اس کا نام محمد اسلم ہے یہ میرا دوست ہے اور اپنا کام بہت اچھے طریقے سے سرانجام دیتا ہے دوستوں میں جب شہر بصیرپور آتا ہوں تو میں اپنی بائیک میں پٹرول ایسی پٹرول پمپ سے ڈلواتا ہو پہلے اس پٹرول پمپ پٹرول ڈلوایا اور پھر میں اپنے گھر کی طرف روانہ ہو گیا
B612_20210316_113841_661.jpg
Friends you can give in this picture that it is the grace of my Mickey. When I came back from Basirpur, I went back to my house and from there I left like my crop and came to my crop. Friends, today I checked my crop. I came to do it. I sprayed it two or three days ago. Now I have come to check whether the herbs in it have become bitter or not. Today I visited my entire crop and checked it. He has no disease, so thank God that my grace has no disease. Then I went to my next grace.دوستو آپ اس تصویر میں دے سکتے ہیں کہ یہ میری مکی کی فضل ہے بصیرپور سے واپس آ گیا تو اپنے گھر واپس گیا اور وہاں سے پھر میں اپنی فصل کی طرح روانہ ہو گیا اور اپنی فصل میں آگیا دوستو آج میں نے اپنی فصل کو چیک کرنے آیا ہوں اس کو میں نے دو تین دن پہلے سپرے کروایا تھا اب میں اس کو چیک کرنے آیا ہوں کہ اس میں جڑ ی بوٹیاں تلخ ہوگئی ہے یا نہیں آج میں نے اپنی ساری فصل کا وزٹ کیا اور اس کو چیک کیا کیا آپ اس کو کوئی بیماری تو نہیں ہے تو اللہ پاک کا شکر ہے کہ میری فضل کو کوئی بیماری نہیں ہے اس کے بعد پھر میں اپنی اگلی فضل کی طرف چلا گیا After that my friends checked my crop and came back to my house. It was too late. When I came back to my house, I washed my hands and my evening meal was ready, so I had my evening meal. I started eating and I ate my own dinner. After dinner I went out for a walk with my friends. So I took a long walk with my friends and after the walk I went out again. When I came back to my house, I was tired of today, so I went to sleep in my room and fell asleep. Friends, this is my diary for today, which I have shared with you friends. I would like to meet you in the morning with your new diary. Goodbyeاس کے بعد دوستو میں اپنی فصل کو چیک کرنے کے بعد پھر اپنے گھر واپس آ گیا تو کافی دیر ہو چکی تھی جب میں اپنے گھر واپس آیا تو میں نے اپنا ہاتھ منہ دھویا اور میرا شام کا کھانا تیار تھا تو میں اپنا شام کا کھانا کھانے لگا اور میرے اپنا شام کا کھانا کھا لیا شام کا کھانا کھانے کے بعد پھر میں باہر چلا گیا اپنے دوستوں کے ساتھ چہل قدمی کرنے کے لیے تو میں نے اپنے دوستوں کے ساتھ کافی دیر چہل قدمی کی اور چہل قدمی کرنے کے بعد پھر میں اپنے گھر واپس آ گیا تو میں آج کا فی تهك چکا تھا تو میں اپنے کمرے میں سونے کے لئے چلا گیا اور سو گیا دوستو یہ تھی میری آج کی ڈائری جو میں نے آپ دوستوں کو شیئر کی ہے امید کرتا ہوں آپ سب دوستوں کو مجھے میری اچھی لگی ہو گی تو اب ہم صبح ملے گی اپنے نیو ڈائری کے ساتھ خدا حافظ

Sort:  

Sir i saw your post today your post was very good You had a picture of a mobile shop that looked great And your picture looked great too

Sir, I saw your post today. Your post is very good. You visited a mobile shop today. Then you told me about your crop. Your post is very good. You are doing a very good job. Hi, I really like your post

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68148.22
ETH 3249.65
USDT 1.00
SBD 2.67