You are viewing a single comment's thread from:

RE: SEC S19W3 || Animation, Transition & Transform (HTML5+CSS3)

in Steem4Bloggerslast month

Asalam Alikum @hudamalik20, Umeed ha ap khariyat sy hngi...

Ap ka code achy sy documented kia hoa ha jis sy samjhny me asani ho rhi ha... Exercise 1 me choti bt me btana chahon ga agr ap mind na kren jisy ap abi thk kr skti hain wo border corners hain jo dono opposite sides pe hngy aur hover krny pe dosry sides pe chaly jaen gy... mtlb top left bottom right shuro me aur hover pe top right bottom left ho jaen gy...me ne b assignment krty hoa galat read kr lia tha then dbra parha to pta chala dono aik side pe ni opposite side pe krny hain...

Exercise 2 me ap ne div use ki ha jis me figure aur figcaption ko div me put kia ha ta k code well structured lgy aur parhny me b asani ho rhi ha... Ap ne last me output share ki ha video k through jis me saaf pta chal rha ap ne homework complete kia ha aur mehnat ki ha. Mjhy ap ka code well structured lga aur output of exercise 2 homework k according bnai ha. Me umeed krta hn hm sb in lessons sy improve hoty jaen gy InShaAllah. JazakAllah :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56828.09
ETH 2368.51
USDT 1.00
SBD 2.26