Steemit Engagement Challenge | S14W3 | Parent's Strict Behavior and Children's Mental Health.

in Steem4Bloggers7 months ago (edited)

✨السلام علیکم ✨

ہیلو سٹیمین دوستو

مجھے امید ہے کہ آپ سب ٹھیک کر رہے ہیں اور زندگی سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔ میں بہت اچھا کر رہی ہوں اور میں ہر ایک کے لئے خدا سے برکت چاہتی ہوں۔ آئیے آج Steemit Engagement Challenge S14W3 | Parent's Strict Behavior and Children's Mental Health. میں کچھ دلچسپ بات کرتے ہیں

your (7).png
[created by canva]

: فوائد

والدین کے سخت رویہ کے فوائد اور نقائص کی بات کرنے سے پہلے، یہ ذکر کرنا ضروری ہے کہ ہر گھر کا ماحول مختلف ہوتا ہے اور والدین کا سلسلہ مختلف ہوتا ہے۔ یہاں کچھ عام فوائد اور نقائص ہیں

ہمارے والدین ہمیں واقعیت میں دیکھ بھال کریں اور نظم و ضبط کو یقینی بنانے کے لئے ہمیں مضبوط کرتے ہیں۔ البتہ، یہ اہم ہے کہ ہر والد اس مثبت دکھائی گئی راہ پر نہیں چلتا، اور کچھ ایسے بھی ہیں جو تشدد کا رخ کر سکتے ہیں۔ ہمارے ساتھ اس منفی والدگیری کے طریقے سے جڑے فائدے اور نقصانات کو جانیں

تربیتی ہدایت:

والدین کا سخت رویہ اکثر ایک اچھے اخلاقی اور ثقافتی تربیت فراہم کرتا ہے۔

ترتیب اور انضباط:

سخت والدین بچوں میں زیادہ ترتیب و انضباط پیدا کرنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔

خطرناک عدم اِنضمام:

بچوں کو بری چیزوں سے دور رکھنے میں مددگار ہوتا ہے۔

محنتی رویہ:

والدین کا سخت رویہ بچوں کو محنتی رویہ سیکھاتا ہے اور اچھے نتائج حاصل کرنے کے لئے محنت کرنے کی عادت ڈالتا ہے۔

: نقائص

: زیادہ سختی کا زور:

بعض الوقت والدین کا سخت رویہ بچوں پر زیادہ دباؤ ڈال سکتا ہے، جس سے بچے پریشان ہو جاتے ہیں۔

: خود سخت ہوجانا

بچوں کو زیادہ سختی سے دباؤ ڈالنے سے وہ خود سخت ہو سکتے ہیں اور ان میں خود پر بھی زور آ جاتا ہے۔

:عدم اعتماد

زیادہ سخت رویہ سے بچوں میں اپنے والدین پر اعتماد کم ہوسکتا ہے۔

:فراہم کردہ تعلیمی نقائص

زیادہ سختی سے بچے شاید چیزوں کو چھوڑ دیں اور ان کی تعلیم میں
WhatsApp Image 2023-11-17 at 9.05.25 AM (2).jpeg

What do you feel if you were at the place of such childrens who have to face strictness?

اگر میں ایسی بچی ہوتی جو سختیوں کا مقابلہ کرنا پڑتا، تو میرے لیے یہ بہت مشکل ہوتا۔ جب میرے والدین میرے اوپر اپنی طاقت سے زیادہ سختیاں ڈالتے تو میں اسے قبول نہیں کر پاتی۔ یہ میرے لیے بہت دردناک ہوتا۔ جب مجھے اپنی صلاحیتوں پر مجبوری سے کام کرنا ہوتا ہے تو میں کچھ نہیں سکتی۔

میں نے کچھ مخصوص شعبوں میں سختیوں ڈالنے پر ایک عورت کا مثال دیکھا ہے۔ میرے خیال میں، والدین کو اپنی مقدرت کے حدوں کے بعد ہی سختیاں ڈالنی چاہئیں۔ یہ بچوں پر ڈر اور دباؤ کا ایک بڑا بوجھ ڈالتا ہے۔ اگر بچے ایک عمر میں بہت سی سختیوں کا سامنا کر رہے ہیں تو وہ اچھے طریقے سے تربیت نہیں ہو سکتے اور وہ آیندہ میں عجیب ہو سکتی ہیں۔

WhatsApp Image 2023-11-17 at 9.05.25 AM (2).jpeg

As a child, what do you expect from your parents regarding their behavior?

بچوں کے لئے، والدین کا رفتار بہت اہم ہوتا ہے چونکہ یہ ان کی شخصیت اور تربیت پر مبنی ہوتا ہے۔ میں یہ چاہتی ہوں کہ میرے والدین ہمیشہ میرے ساتھ محبت، اعتماد، اور سمجھ بھرے رہیں۔

والدین کی محبت اور حمایت میرے لئے بہت مؤثر ہوتی ہے۔ جب میں کسی مشکلات یا سوالات کا سامنا کرتی ہوں، تو میری توجہ اور حلقے میں میری طرف سے برابری اور توجہ بہتر ہوتی ہے۔

میں چاہتی ہوں کہ والدین میری گلٹیوں کو دیکھتے ہوئے مجھے بنا دیں اور میری راہنمائی کریں۔ یہ میرے لئے ایک موقع ہے کہ میں اپنے غلطیوں سے سیکھوں اور بڑھاپن کی طرف قدم بڑھاؤں۔

میرے خوابوں اور منصوبوں کا سپورٹ کرنا بھی میرے لئے بہت اہم ہے۔ والدین کا یہ رفتار میرے ہمیشہ مثبت رہنمائی اور حمایت کا باعث بنتا ہے۔

والدین کا یہ محبت بھرا اور مثبت رفتار میرے لئے ایک محفل فراہم کرتا ہے جہاں میں اپنے خود کو بہترین طریقے سے پیدا کر سکتی ہوں اور اپنی ذاتی ترقی کر سکتی ہوں

WhatsApp Image 2023-11-17 at 9.05.25 AM (2).jpeg

What are the negative effects of emotional blackmailing?

ایموشنل بیماری کرنے کے منفی اثرات مختلف ہوتے ہیں جو افراد کی مینٹل اور ایموشنل ویل بیئنگ پر اثرانداز ہوتے ہیں۔ یہاں کچھ اہم منفی اثرات ہیں

:مینٹل اور ایموشنل دباؤ

ایموشنل بیماری کرنا شخص کو مینٹل اور ایموشنل دباؤ میں ڈال سکتا ہے، جس سے ان کی مینٹل ہیلتھ پر برا اثر ہوتا ہے۔

: گلٹ کا حس

ایموشنل بیماری کرنے سے شخص کو گلٹ ہونے کا حس ہوتا ہے اور وہ مجبور ہوتا ہے کہ اچھے سلوک کے لئے اپنی مرضیوں پر عمل کرے۔

:آزادی کی کمی

ایموشنل بیماری کرنے والے شخص کا احساس ہوتا ہے کہ انہیں آزادی نہیں ہے اور دوسرے افراد نے انہیں مجبور کیا ہے کچھ کرنے کے لئے۔

:مثبت رشتوں میں خلقی

ایموشنل بیماری کرنا رشتوں میں خلقی پیدا کرتا ہے اور دوسرے افراد کو مثبت رشتوں کی بنیادوں پر اپنی زندگی گزارنے میں مشکل ہوتی ہے۔

: خود اعتمادی کا کمی

ایموشنل بیماری کرنا شخص کا خود اعتماد کم کر سکتا ہے اور انہیں خود پر یقین کم ہوتا ہے۔

:دوسرے افراد کے ساتھ خودیاری کا خطرہ

ایموشنل بیماری کرنے والے شخص کو دوسرے افراد کے ساتھ خودیاری کا خطرہ ہوتا ہے اور یہ ان کے لئے خود سے دور ہو جاتے ہیں۔

:بزرگی میں خطرہ

ایموشنل بیماری کرنے والے شخصوں کو بزرگی میں مزید مینٹل ہیلتھ کے مسائل کا خطرہ ہوتا ہے۔

: رشتے توڑنے کا خطرہ

ایموشنل بیماری کرنا رشتے توڑنے کا خطرہ بڑھا دیتا ہے اور دوسرے افراد کو بھی مشکلات میں ڈالتا ہے۔

مقابلے کا موضوع اہم ہے اور مجھے یہ بہت دلچسپ لگا۔ مجھے چندا گیا موضوع بہت پسند آیا۔ میں چاہتی ہوں کہ میری دوست بھی اس میں شرکت کریں
WhatsApp Image 2023-11-17 at 9.05.25 AM (2).jpeg

25% to @null

اس وقت میں دعوت دینا چاہتی ہوں۔
@tayyaba1997
@hamzayousafzai
@patjewell
@gunthertopp

میری پوسٹ پڑھنے کے لیے آپ کا بہت شکریہ

WhatsApp Image 2023-11-17 at 9.05.25 AM (2).jpeg

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted. Thank You for sending some of your rewards to @null. It will make Steem stronger.

Loading...
 7 months ago 

بہت ہی عمدہ پوسٹ لکھی ہے آپ نے ہر ایک چیز کو بہترین طریقہ سے بیان کیا ہے۔

 7 months ago 

Saludos amigo
El tema de las disciplinas es algo delicado ya que los padres al momento de impartir disciplina a nuestros hijos debemos de ser equilibrados y dar la disciplina siempre con amor y no con maltrato

 7 months ago 

Hola!
Concuerdo contigo, muchos padres recurren a la violencia pensando que así sus hijos van a tener más disciplina y van a aprender más rápido, cosa que está mal ya que los niños necesitan tener una razón para no hacer algo, no sirve solo un "porque yo lo digo" lamentablemente muchos no entienden eso. Éxitos en el concurso.

 7 months ago 

It is not easy to be a parent that is all that I know.
You constantly have to be on guard when it comes to discipline.
You can not discipline too much nor can you too little. Somehow we have to find the balance.
What I can tell you is that you cannot let your kids get away without discipline.

Good luck with the contest!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64