You are viewing a single comment's thread from:

RE: Blue Bluebell flowers on the meadow near my weekend cottage

in StockPhotos3 years ago

Druže, prijatelju, rođo kako god. Lepo ti to fotografišeš ali ja ću ti odati jednu malu tajnu.
Ovi ljudi se pale na Macro fotografije i verujem da ćeš uspeti da pridobiješ ljudsku masu koja će te klikati i dati koji dolar. Na početku si i treba ti podrška. Vidi ovako (https://steemit.com/trending/hive-102551) i (world of xpilar(https://steemit.com/trending/hive-185836)) to su ti community gde vole macro fotografije. Oni obično postavljaju fotografije pečuraka-gljive, razne insekte, leptire, i sve što mogu da pronađu u šumi Aceh) ti ljudi su odatle iz okolike Aceh-a.
Ako imaš novac koji možeš uložiti u sebe tj. staviti ga na svoj profil onda možeš i zaraditi brže, više nego da čekaš ljude da ti kliknu a ti da se nadaš najboljem i da će ti svi ljudi klikati i davati novac. Moraš pridobiti @steemcurator01 @steemcurator02 i 03 i 04 kao i @booming01, @booming02 i 03 i 04, mora im se svideti tvoj blog kako slike tako i text i moguće je da dobiješ nagradu od njih u vidu veće sume novca.
Eto za početak je dovoljno, kad budeš bio neko vreme na steemu i ukopčaš stvari kako idu onda ćemo drugi korak. Budi redovan na mojim blogovima, podrži me lajkom i bićeš podržavan svakako od mene.
Sve najbolje ti željim u daljem radu na steemu. Postoje još mnoge cake kako do novca ali o tome neki drugi put. Piši mi kad ti bude trebala pomoć, savet... pozdrav

Sort:  

Vidio sam da si iz Srbije, reci mi odakle si, iz kojeg si mjesta?
Ja sam rodjen i zivim u Prijedoru, RS, BiH, ali su mi oba roditelja i sva familija iz Srbije (tata je iz okoline Vranja, a mama je iz okoline Leskovca)

Ja sam ovdje novi, pa mi treba vremena da sve pokopcam kako ovo sve funkcionise...

A koju kolicinu novca je potrebno staviti na profil (pretpostavljam da treba kupiti ovu kriptovalutu koju koristi steemit i staviti na profil)?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70135.32
ETH 3789.12
USDT 1.00
SBD 3.77