You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Crypto Academy Contest / S6W1 - The Blockchain Revolution

You have explained the given task in a very beautiful way as always, dear brother.

Apny blockchain technology or cryptocurrency k bary me bohat hi achy tareky sy biyan kia ha. Me apki tamam tar salahiyatoo ki hosla afzai krta hun. Mjy umeed ha k ap ainda bhi isi trha kam kry gy.

One of the main purpose of blockchain technology is that it removes the third party from the inside so that people can securely transact with each other. Because we don't need any bank while doing transactions with its help.

Me apky is jumla sy itifak krta hun or me is me kuch mazeed addition krna chahu ga. Blockchain technology k istimal sy aik mulak sy dosry mulak me assasy muntakil krna nahayat asan ho gya ha or hm blockchain technology ka bohat hi roshan mustakbil dekh sakty hain.

Me apki is contest me kamyabi ka khuaha hun. Apni keemti post share krny ka shukria. 🤞

Sort:  
 2 years ago 

Me apky is jumla sy itifak krta hun or me is me kuch mazeed addition krna chahu ga. Blockchain technology k istimal sy aik mulak sy dosry mulak me assasy muntakil krna nahayat asan ho gya ha or hm blockchain technology ka bohat hi roshan mustakbil dekh sakty hain.

Me apki is bat se bilkul itfaq karta hun, apny ek achi bat ka izafa kia ha or mje ye dekh kar mere ilam me or b izafa hua ha. Apky qimiti tabsary ka bht bht shukria.

Is me meri khushi shamil ha boss. JazakAllah

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61547.52
ETH 2377.14
USDT 1.00
SBD 2.58