Kripto Para Piyasasına Merhaba

TR

Merhabalar,
Küçük küçük işlemler yapmaya başladığım kripto borsadaki işlemlerimi burada sizlerle de paylaşmak istiyorum. Aslında acemiyim ancak burada işlem yaparken amacım hem öğrenmek hemde öğrendiklerimi sizlerle paylaşmak. Bunun için biraz hissiyat biraz grafiklere bakıp kendimce yorumlamalar yaparak aldığım ve seviyeleri ve satmak isteğim seviyeleri belirteceğim postlar paylaşacağım.

Başlangıç için dün akşam iki adet coin aldım. RVN ve COTI grafiklerinde kırmızı çizgi aldığım, yeşil çizgi de satış için emir verdiğim yerleri gösteriyor. Binance üzerinden işlem yapıyorum ve şimdilik sadece limit emrini kullanıyorum. Binance borsasında işlem yapan arkadaşlar varsa emirler ile ilgili bir kaç noktada soru sormak isterim.
rvn.JPG

coti.JPG

İlk yazımdan şimdilik bu kadar, ilerleyen yazılarda görüşmek üzere hoşça kalın.
Not :
1.Belirttiğim işlemler benim yaptığım işlemler olup kimseye tavsiye niteliğinde değildir.
2.Grafikler Binance sitesinden alınan ekran görüntüleridir.


ENG

Hello,
I want to make small small transactions, I want to share my transactions in the crypto exchange with you here. Actually, I am a beginner, but my aim is to learn and share what I have learned with you. For this, I will share some posts where I will look at the graphics a little bit, make interpretations and state the levels and the levels I want to sell.

To start, I bought two coins last night. On the RVN and COTI charts I get a red line, and the green line shows outside where I placed my order for sale. I trade on Binance and for now I only use the limit order. If there are friends trading on the Binance exchange, I would like to ask a few questions about orders.

rvn.JPG

coti.JPG

This is it from my first post for now, goodbye to see you in the following articles.

Note:

  1. The transactions I have specified are made by me and the transactions are not in the nature of advice to anyone.
  2. Graphics are screenshots taken from Binance sites.
  3. English translation has been done with Google translate.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67557.12
ETH 3500.56
USDT 1.00
SBD 2.70