Crypto Academy Week 6 Homework Post for @sapwood

Steem blockchain je krenuo ka konvergentnoj linearnoj jednačini nakon hard forka 21. Tema našeg današnjeg domaćeg zadatka je uglavnom o ovome. Sada odgovaram na pitanja profesora.

image.png
link

(1) Koje su ekonomske i socijalne posledice samoglasanja u Steem Blockchainu? Da li postižete bolje nagrade za kuraciju povisujući druge u poređenju sa samoglasanjem? (Uključite stvarne primere)

Samoglasanje na steem blockchain-u ima nedostataka na mnogo načina. Ekonomski povratak nije na zadovoljavajućem nivou. U prethodnom kursu naučili smo kako da zaradimo više od nagrada za kustos. Umesto da glasamo sami, možemo dobiti više nagrada za kustos ako glasamo za mesta koja će ući u voz.

Društveno, ovo pokazuje da smo sebični. Mene isključuju ljudi. Ni samoizglasavanje mi neće socijalno pomoći. Ako glasam za druge, upoznaću još ljudi. Moja interakcija neprestano raste. Otkrio bih proizvođače sadržaja koje nisam primetio.

Interakcija postaje kontinuum. Povećana interakcija dovešće do daljeg razvoja steem blockchain-a. Nije li to svejedno naš cilj?

(2) Koja je razlika između izolovane presude i presude zajednice u kustosu? Kako se prilagoditi proceni zajednice o kvalitetnom sadržaju u Steem Blockchain-u? Da li vam to donosi ekonomski podsticaj? Ako je odgovor da, objasnite stvarnim primerima, (uključite snimke ekrana i uporedite ih sa svojim izolovanim sudom)?

Odluku donosi jedno lice u izolovanoj jurisdikciji. U nadležnosti zajednice, odluku su donele desetine ljudi. Stoga je presuda Zajednice značajnija i pravednija.

Proveravam postove koji su dobili previše glasova da bi bili u skladu sa presudom zajednice. Istražujem zašto su objave možda dobile previše glasova. Budući da je post dobio mnogo glasova, to znači da je sadržaj kvalitetan i da se sviđa zajednici. Kada pripremam novi post, sledim pravila koja zajednica želi da poštuje. Kad mi ovo postane navika, prilagođavam se rasuđivanju zajednice.

Samoizglasavanje na bloku Steem nije ekonomski isplativo. Moja ocena za post je 0,01 USD. Upravo sam glasao za bilo koji od svojih komentara da bih testirao kuratorske dobitke samog glasanja.

image.png

Odjavio sam se na Steemworld. Računao je da ću osvojiti nagradu za kustos od 0,012 dolara. Vidim da sam osvojio više nagrada za kustose za postove drugih za koje sam glasao pre kitova.

image.png

Dobio sam dobru nagradu za kustos za postove risedaniel (0,056), jehoshua-shei (0,060), chaalee (0,043), eni-ola (0,056). Shvatio sam da ću, ako glasam za popularne postove, osvojiti više nagrada za kustose.

Saznao sam da mi je prilagođavanje rasuđivanju zajednice ekonomski pomoglo. Sada ću se ograničiti na glasanje.

(3) Idite na Steemvorld.org, proverite vrednost za glasanje za (na trenutnom SP, VP). Napravite snimak ekrana. Zatim idite na Steemit stranicu u trendu, pronađite post sa isplatom većom od 10 USD, ali manjom od 50 USD (Starost manja od 6 dana 12 sati). Glasaj za to. Snimajte snimke ekrana pre i posle glasanja za. Slično tome, idite na drugi post na stranici U trendu, pronađite post sa isplatom većom od 100 USD (starost manja od 6 dana 12 sati). Glasaj za to. Snimajte snimke ekrana pre i posle glasanja za. Recite razlike između njih dvoje. Koji je za vas proizveo veću nagradu za vrednost i podršku za iste glasove sa istim resursima (SP, VP)? Objasniti?

image.png

Otišao sam na stranicu Steemvorld i proverio svoju vrednost za. Moja pozitivna ocena: 0,01 USD

image.png

image.png

Zatim sam prešao na stranicu Steemit trend. Pronašao sam post koji je platio više od 10 dolara manje od 50 dolara.

Pre glasanja: 45,81 dolara
Nakon glasanja: 45,65 dolara
Vrednost posta se smanjila.

image.png

image.png

Slično tome, ponovo sam otišao na stranicu trenda. Pronašao sam post za više od 100 dolara. Dao sam glas.

Razlika: 127,33- 127,22 = 0,11$

Uprkos pozitivnom glasanju od 0,01 dolara, ukupna nagrada za objavu povećala se za 0,11 dolara.

Pcurator = (1/2) * (√PT) * (√P1-√P0)
PT = Isplata nakon 7 dana
P0 = Postavi isplatu pre glasanja
P1 = Isplata nakon glasanja

P0= 127.22
P1= 127.33
PT= 127.33
Pcurator= (1/2) * (√127.33) * (√127.33-√127.22) = 0.02821$

Loš kvalitet sadržaja ne privlači pažnju zajednice i ne dobija angažman od zajednice.

Sadržaj srednjeg kvaliteta može naći podršku neke od zajednica.

Veoma kvalitetan sadržaj dobija podršku većine zajednice. Izlaz počinje da bude veći kada ukupna vrednost za glasanje u postu pređe određenu stopu (2,5 miliona SP). Počinje da bude linearno.

U Dokazu mozga, očekuje se da se izolovana presuda slaže sa presudom zajednice. Na taj način im se obezbeđuje bolja nagrada za kustosa.

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68148.22
ETH 3249.65
USDT 1.00
SBD 2.67