You are viewing a single comment's thread from:

RE: Crypto Academy Season 2 Week 3 Homework Post for (@alphafx) - Trading and Holding

Anlayanlar için yararlı bir paylaşım olmuş. Al-sat olayını bir türlü beceremedim. En büyük zararı bitcoinde yaşadım. Yükseldi şimdi satayım dedim daha da fazla yükseldi 😄 Sattığım fiyattan almam artık mümkün değil. Zaten küçük paralar ile al-sat yaptım. Şimdi steeme yatırım yapıyorum. Düştüğünde almadığıma pişman oldum. Tablo okumayı da öğrenmek gerekiyor sanırım. Bu konuda yazacak çok şeyim varmış 😄Emeğinize sağlık :)

Sort:  

Çok dolmuşsunuz belli :). Umarım ilerde dolan ''kasanız'' olur.

Güzel bir dilek oldu :) İhtiyacı olan herkesin kasasının dolmasını diliyorum 🙏🏻 Teşekkür ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59046.50
ETH 2654.73
USDT 1.00
SBD 2.50