You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game 26/06/2024 || Buscando cita para traumatología y ya nos entregaron la moto.

in Shine with Steem2 months ago

ہیلو السلام علیکم کیا حال ہے امید کرتا ہوں اپ خیریت سے ہوں گے اپ نے بہت اچھی ڈائری گیم بنائی ہے جس میں اپ نے ایک ہسپتال کا وزٹ کیا ہے اور اپ نے وہاں پر اپوائنمنٹ لی ہے تین جولائی کی مجھے نہیں لگتا کہ اتنے لمبے وقت کی اپوائنٹمنٹ لینا اپ کے لیے معقول ہے یا نہیں لیکن ہمارے ہاں ایسا ہوتا ہے کہ اگلے دن ہی یا پھر اسی دن ہی کا وقت دیا جاتا ہے مطلب کہ زیادہ انتظار نہیں کرایا جاتا اس کے بعد اپ نے اپنے بیٹے کے لیے ائس کریم لی ہے اس موسم میں ائس کریم کا الگ ہی مزہ ہوتا ہے بارش کے ماحول نے یقینا اپ کو خوشگوار کیا ہوگا میں اپ کے لیے نیک تمنائیں رکھتا ہوں

Sort:  
 2 months ago 

ہیلو۔ ٹھیک ہے، میں کئی کام کر رہا تھا، سب سے اہم ہسپتال، اللہ کا شکر ہے کہ میں نے حل ک ر لیا۔
جب میں گھر پر ہوتا ہوں تو بارش کا موسم مجھے خوش کرتا ہے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64010.98
ETH 2791.72
USDT 1.00
SBD 2.65