New Contest Announcement Sunset Photography Contest by Zubair khan 422

in Urdu Community3 years ago

بسم اللہ الرحمن الرحیم

شروع کرتا ہوں اللہ کے بابرکت نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے

Polish_20211102_133609336.jpg

اسلام علیکم دوستو میں آپ کے لیے سورج غروب ہونے کی ایک بہت پیاری تصویر لے کر آپ کی خدمت میں حاضر ہوا ہوں۔

اور مجھے امید ہے کہ آپ کو میری یہ سورج غروب ہونے کی تصویر پسند آئے گی یہ تصویر ر میں نے اس وقت لی تھی جب شام ہونے والی تھی اس وقت میں نہر تھل پروجیکٹ کے کنارے اپنے لوڈر پر میانوالی سے واپس آ رہا تھا۔میں نے دیکھا راستے پر بارش کا پانی کھڑا تھا اور سورج کی کرنیں اس پانی پر پڑ رہی تھیں اور مجھے وہ منظر بہت پسند آیا تھا سورج غروب کے ایسے مناظر مجھے بہت پسند ہیں۔

میں مشکور ہوں جناب حسیب آصف خان کا جنہوں نے یہ مقابلہ منعقد کروایا اور میں جن لوگوں کو دعوت دینے لگا ہوں ان کے نام نیچے درج ہیں۔

@Khang572

@Makniazi

@saleembk


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png
Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP
100SP
150SP
200SP
500SP
1000SP
1500SP
2000SP


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY
Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Sort:  
 3 years ago 

Dear your entry is approved

 3 years ago 

Bht bht best wishes for you bhai

 3 years ago 

Thank you so much dear brother ❣️

Beautiful picture in sunset photography Good entry

 3 years ago 

بہت شکریہ بھائی جان

 3 years ago 

ماشاءاللہ بہت اچھی تصویر بنائی ہے آپ نے

 3 years ago 

بہت شکریہ جی آپ کا

 3 years ago 

A beautiful photography of sunset scenery.i liked your work.

 3 years ago 

بہت شکریہ بھائی جان

اچھی فوٹو گرافر کی

 3 years ago 

بہت شکریہ

 3 years ago 

Beautiful photography

Yes yes welcome to this contest I like it

 3 years ago 

Mashalllah bhai bhot peari tasver bnai hy good work Brother

 3 years ago 

بہت شکریہ بھائی جی

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60073.81
ETH 2420.97
USDT 1.00
SBD 2.45