#Club75 ll betterlife - My diarygame - today school duty and I spent the day with the masons and laborers. 20.nov.2021 #club 75 #5050 to club100 | Urdu community

in Urdu Community3 years ago

Polish_20211108_225431365.jpg

بسم اللہ الرحمن الرحیم

شروع کرتا ہوں اللہ کے بابرکت نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے

صبح کا وقت

السلام علیکم کیسے ہیں آپ سب لوگ اور مجھے امید ہے آپ خیریت سے ہوں گے اور اپنے دن خوشی سے گزار رہے ہوں گے میں الحمداللہ اللہ پاک کے فضل و کرم سے بلکل ٹھیک ہوں اور آپ کی خیریت کے لیے خداوند کریم سے دعا گو ہوں۔
میں ہر روز کی طرح آج بھی صبح جلدی اٹھا اٹھ کر پہلے وضو کیا پھر نماز ادا کرنے کے لیے مسجد میں چلا گیا نماز ادا کرنے کے بعد گھر واپس آ گیا۔
گھر آکر میں نے تھوڑی دیر آرام کیا اور اس کے بعد نہانے کے لئے واش روم چلا گیا جب میں نہا کر واش روم سے باہر آ یا تو ناشتہ بھی تیار تھا تو پہلے میں نے ناشتہ کیا اور اس کے بعد ایک کپ چائے بھی اور پھر سکول جانے کی تیاری میں مصروف ہوگیا تھوڑی ہی دیر میں تیار ہو کر میں بچوں کو اسکول لے جانے کے لئے گھر سے نکل پڑا۔
تھوڑی دیر بعد میں ان بچوں کے گھر پہنچ جن کو میں سب سے پہلے اٹھاتا ہوں جب میں وہاں پہنچا تو بچے سکول جانے کے لئے تیار تھے میں نے ان کو اپنے لوڈر پر بٹھایا اور پھر دوسرے بچوں کو اٹھانے کے لیے روانہ ہوا۔پہلے بچوں کو اٹھانے کے تقریبا چالیس منٹ بعد میں سب بچوں کو اکٹھا کر کے سکول کے گیٹ پر پہنچ گیا وہاں میں نے بچوں کو اتارا اور پھر واپس روانہ ہوا۔تھوڑی دیر میں میں گھر واپس پہنچ گیا۔ جب گھر آیا تو مستری اور مزدور کام پر لگے ہوئے تھے کیونکہ آج ہم نے اپنے صحن کو پختہ کرنا تھا تقریبا نو بجے کے قریب میں نے ان کو چائے پلائی چائے پلانے کے بعد دوپہر کو کھانا پکانے کے لئے میں گوشت اور سبزی خریدنے چلا گیا تھوڑی دیر بعد میں نے گوشت خریدا اور پھر سبزی خریدی آس کے بعد گھر واپس آ گیا۔
گھر آکر میں نے ایک کپ چائے پی اور اس کے بعد میں مستری اور مزدوروں کے ساتھ کام پر لگ گیا۔

دوپہر کا وقت

تقریبا بارہ بجے کے قریب دوپہر کو کھانا تیار ہو گیا پھر میں نے مستری اور مزدوروں کو کھانا کھلایا کھانے کے بعد چائے پلائی اور اس کے بعد میں نے خود کھانا کھایا کھانا کھانے کے بعد انہوں نے نے تھوڑی دیر آرام کیا اور پھر دوبارہ کام پر شروع ہوگئے۔
میں ڈیڑھ بجے کے قریب بچوں کو سکول سے واپس لے آنے کے لئے گھر سے نکل پڑا اور تھوڑی ہی دیر بعد میں سکول کے گیٹ پر پہنچا تو چھٹی میں تقریبا دس منٹ رہتے تھے وہاں اور ساتھی بھی آئے ہوئے تھے ہم نے تقریبا دس منٹ گپ شپ کی میرے وہاں پہنچنے کے تقریبا دس منٹ بعد چھٹی ہو گئی اور سب بچے سکول کے گیٹ سے باہر آگئے میں نے تمام بچوں کو اکٹھا کر کے اپنے لوڈر پر بٹھایا اور پھر واپس روانہ ہوا تھوڑی ہی دیر میں میں ان بچوں کے گھر پہنچ گیا جن کو میں سب سے پہلے اتارتا ہوں پہلے بچوں کو اتارنے کے تقریبا آدھا گھنٹہ بعد اور چھٹی کے تقریبا پچاس منٹ بعد میں سب بچوں کو اپنے اپنے گھر چھوڑ کر واپس اپنے گھر آگیا۔ جب میں گھر پہنچا تو تقریبا ڈھائی بج رہے تھے۔
گھر آکرمیں نے پہلے ہاتھ منہ دھویا پھر مستری اور مزدور کے پاس چلا گیا اور ان سے کام کے بارے میں پوچھا اس کے بعد میں نے ان کے لئے چائے بنوائی اور پھر مستری اور مزدوروں کو چائے دینے چلا گیا چائےپینے کے بعد تھوڑی دیر آرام کیا اور اس کے بعد دوبارہ کام پر مصروف ہوگئے۔

شام کا وقت

تقریبا چار بجےکےقریب انہوں نےصحن میں اینٹیں لگا لی تھیں پھر میں نے ان کو کہا کہ گراؤٹ کل کریں گے اس وقت آ پ تھک گئے ہوں گے چھٹی کر لیں تو وہ بہت خوش ہوئے اور کام بند کر دیا۔کام بند کرنے کے بعد وہ تقریبا دس منٹ میرے ساتھ بیٹھے اور پھر گھر چلےگئے اس کے بعد میں بھی گھر واپس آ گیا۔
۔ گھر آکر میں نے آ رام کیا کیونکہ میں بہت تھکا ہوا تھا ۔
اور میرا آ ج کا یہ دن اسی طرح اختتام پذیر ہوا یہ تھی میری آج کی ڈائری مںجھے امید ہے آپ تمام دوستوں کو پسند آئے گی۔ جو آپ کے ساتھ شئیر کر رہا ہوں۔

خداحافظ۔

IMG_20211120_113255.jpg

IMG_20211120_113326.jpg

IMG_20211120_113333.jpg

IMG_20211120_115828.jpg

IMG_20211120_115835.jpg

IMG_20211120_150141.jpg

IMG_20211120_150215.jpg

IMG_20211117_164952.jpg

IMG_20211120_150254.jpg

IMG_20211120_165250.jpg

IMG_20211120_165622.jpg


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png
Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP
100SP
150SP
200SP
500SP
1000SP
1500SP
2000SP


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY
Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Sort:  

آپ کا گھر کا کام بہت خوبصورتی سے کروا رہے ھیں لیکن آپ کا مستری چھٹیاں بہت کر رہا ھے جس کی وجہ سے کام لیٹ ھو جائے گا۔اپ کی ڈائری بہت اچھی ھے اور فوٹوگرافی بہت عمدہ کی ھے

 3 years ago 

آج کل آپ کافی مصروف ہوں گے مستری مزدوروں کے ساتھ

آپ نے بہت محنت سے ڈائری لکھی ہے اور فوٹوگرافی بھی خوبصورت کی ہے ہمیشہ کی طرح ۔اسی طرح محنت کرتے رہیں

 3 years ago 

بہت شکریہ جی

 3 years ago 

Mashalllah bhai ap ki daily report kafi achi hy good work Brother

 3 years ago 

جی بہت شکریہ بھائی جان

 3 years ago 

MashaAllah bht achi daily diary report likhi h.or ap kam bht mehnat s krwa rahy hain

 3 years ago 

بہت شکریہ جی

ماشاءاللہ بہت پیاری پوسٹ بنائی ھے آپ اردو کمیونٹی میں بہت اہم کردار ادا کر رہے ہیں

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61184.91
ETH 2402.84
USDT 1.00
SBD 2.64