The Dairy game || Beautiful Adventure to river indus || Nature Photography || 21-06-2023

in Urdu Communitylast year (edited)

صبح کا وقت

بچوں کے ساتھ سیلفی


میرا بیٹا اور بھتیجا

سب سے پہلے میں یہ معلومات شیئر کرنا چاہتا ہوں کہ میں مکمل طور پر اپنے سٹیمٹ بلاگ پر واپس آ گیا ہوں۔ پچھلے چند ہفتوں اور دو ماہ سے زیادہ میری زندگی بہت مصروف تھی اور مجھے اپنے سٹیمٹ بلاگ پر باقاعدگی سے اپنی پوسٹ لکھنے کا وقت نہیں ملتا تھا لہذا اللہ کا شکر ہے کہ اب میں بہت آرام کر رہا ہوں اور اپنے سٹیمٹ بلاگ اور سرگرمیوں کے لئے وقت ملا ہے۔ ہر شخص کی زندگی میں مسائل ہوتے ہیں اس لیے میرے مسائل میرے خاندان سے متعلق تھے، میں نے اپنے خاندان، اپنی بیوی، اپنے معذور بچوں کو وقت دیا اس لیے میں روزانہ اپنی اردو کمیونٹی اور ممبران سے رابطے میں رہتا تھا لیکن یہ میری بدقسمتی تھی یا مصروف زندگی۔ مجھے اپنا سٹیمیٹ مواد لکھنے کے لیے وقت نہیں مل سکا۔

آج میں آپ کے ساتھ اپنی آج کی ڈائری شیئر کرنے جا رہا ہوں، میرا آج کا دن بہت ہی حیرت انگیز اور ایڈونچر سے بھرپور تھا۔ میرے ملک میں موسم گرما کا وقت ہے۔ اس بار گرمی کا موسم اپنے عروج پر ہے۔ لیکن آج یہ میرے گاؤں کا گرم ترین دن تھا۔

صبح کے وقت، میں نے اپنے بچوں کے ساتھ منصوبہ بنایا کہ ہم دریائے سندھ کا دورہ کریں گے۔ میرا بیٹا اور بھتیجا بہت پرجوش ہو گئے کیونکہ ان کے پاس بھی سکول سے گرمیوں کی چھٹی ہے۔ میرے دو بیٹے ہیں، میرا بڑا بیٹا پیدائش سے ہی ڈس ایبل کیس ہے لیکن میرا دوسرا بیٹا ٹھیک اور اچھا ہے۔ وہ اس وقت کلاس 6 میں پڑھ رہا ہے۔ ان دنوں میرے صوبے پنجاب میں گرمیوں کی چھٹیاں ہیں۔

سب سے پہلے میں نے گھر کے کام میں اپنے گھر والوں کی مدد کی، کھانے کے لیے بازار سے ضروری سامان لایا۔

پھر ہم نے کچھ کھانا پیک کیا اور دریائے سندھ کا سفر شروع کیا۔ دریائے سندھ میرے گاؤں سے زیادہ دور نہیں ہے۔ میرے گاؤں سے دریائے سندھ کا کل فاصلہ کم از کم 15 کلومیٹر ہے۔



دریائے سندھ

ہم صرف 30 منٹ میں دریائے سندھ پر پہنچے ہیں۔ پہلے ہم نے دریائے سندھ کے کنارے بیٹھنے کی جگہ تلاش کی۔ لیکن چند درخت تھے، ہم دریائے سندھ کے گرد گھومنے کے بعد سایہ دار درخت کے نیچے بیٹھ گئے۔ چند ماہی گیر تھے جو دریائے سندھ میں مچھلیاں پکڑنے میں مصروف تھے۔ دریائے سندھ پر لوگوں کا زیادہ ہجوم نہیں تھا۔ یہ واقعی بہت گرم دن تھا۔ میرے بیٹے اور بھتیجے نے کہا کہ یہ بہت گرم دن ہے۔ دریائے سندھ کے قریب بیٹھنے کی کوئی مناسب جگہ نہیں ہے۔ اس لیے ہمیں گھر واپس جانا چاہیے اور غروب آفتاب کے بعد یہاں آنا چاہیے۔ میں نے اپنے بیٹے سے اتفاق کیا۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ اس گرمی میں دریائے سندھ پر ٹھہرنا بہت مشکل تھا۔ ہم تقریباً ایک گھنٹہ دریائے سندھ کے قریب رہے پھر گھر واپس آگئے۔



دریائے سندھ کی فوٹو گرافی

کشتی رانی

دریائے سندھ میں بہت سی کشتیاں تھیں۔ لیکن تمام کشتیاں مسافر کشتیاں یا ماہی گیر کشتیاں تھیں۔ مسافر کشتیاں لوگوں کو ایک طرف سے دوسری طرف لے جاتی تھیں۔ بہت سے لوگ دریائے سندھ سے یہاں سے وہاں جاتے ہیں اور یہ کشتیاں آمدورفت کے لیے استعمال ہوتی ہیں۔ ہم نے ماہی گیروں سے ملاقات کی۔ مجھے ایک ماہی گیر کا فون نمبر بھی ملا تاکہ اس سے مچھلی خریدوں۔ کیونکہ ماہی گیر مچھلی بیچنے والے کو بیچتا ہے اور مچھلی فروش مچھلی کو بازار میں مہنگے داموں بیچتا ہے۔ تو ماہی گیر نے کہا کہ اگر مجھے کسی وقت مچھلی کی ضرورت ہو تو وہ کم قیمت پر مچھلی بیچے گا جیسا کہ وہ بیچنے والے کو بیچتا ہے۔ میں واقعی بہت خوش ہوا. میں نے اس کے بیٹے کو دیکھا اور وہ اپنے باپ کی ماہی گیری میں مدد کر رہا تھا۔ اس کا بیٹا دریائے سندھ میں کم گہرے پانی میں تیر رہا تھا۔ میں نے اس کا شکریہ ادا کیا پھر ہم گھر واپس آگئے۔

دریائے سندھ کا منظر

یہ دریائے انڈس کا خوبصورت نظارہ ہے۔ یہاں دریائے سندھ کم ہو جاتا ہے لیکن اگر ہم زیادہ آگے جائیں تو دریائے سندھ کا پیٹ بہت بڑا ہے لیکن ماہی گیر نے ہم سے کہا کہ گرمی کا دن ہے اور دریا کا پانی بھی بڑھ رہا ہے اس لیے دریا کے دوسری طرف نہیں جانا چاہیے۔ تو میں نے اس طرف سے دریائے سندھ کا منظر دیکھا۔ آپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں کہ پانی کی بڑی کٹائی ہے جسے ہم دریا کے کنارے دیکھ سکتے ہیں۔


گھر واپس آرہے ہیں۔

ایک گھنٹے سے زیادہ قیام کرنے کے بعد، اور دریائے سندھ کے علاقے سے لطف اندوز ہونے کے بعد، حتمی طور پر ہم نے گھر واپس آنے کا فیصلہ کیا۔ سورج کی گرمی اپنے عروج پر تھی۔ دریا کے کنارے کے قریب زیادہ وقت ٹھہرنا ممکن نہیں تھا۔ کوئی سایہ نہیں تھا. جب ماہی گیروں نے ہمیں بتایا کہ دریائے سندھ کی سیر کا بہترین وقت عصر ہے۔ بہت سے لوگ روزانہ عصر کے وقت اس جگہ کا دورہ کرتے ہیں۔ میرا بیٹا اور بھتیجا سورج کی تپش کا سامنا کرنے کے قابل نہیں تھے، وہ سورج کی تپش میں بہت پریشان تھے۔ اوپر کی تصویروں میں میرا بیٹا اور بھتیجا دریا کے ریت کے علاقے سے بھاگ رہے ہیں۔ دریا کی ریت آگ کی طرح بہت گرم تھی۔ میرے بیٹے کے کھانے کو گرم ریت سے تکلیف ہو رہی تھی۔ وہ اور میرا بھتیجا ریت کے علاقے سے بھاگ رہے ہیں۔

IMG_20230621_102639.jpg



گھر جانے والی سڑک

وقت ضائع کیے بغیر ہم گھر واپس آگئے۔ جب ہم گھر پہنچے تو میری بیوی نے ہم سے پوچھا کہ ہم دریائے انڈس کی سیر سے جلدی واپس آنے کی کیا وجہ ہے؟ میں نے انہیں ایڈونچر کی ساری کہانی سنائی۔ میرا بیٹا اور بھتیجا جلدی سے ایئر کنڈیشن روم میں چلے گئے۔ پھر ایک گھنٹے بعد میری بیوی نے کہا کہ دوپہر کا کھانا تیار ہے تو ہم سب نے مل کر کھانا کھایا۔ پھر میں آرام کرنے کے لیے سو گیا اور میرے بیٹے اور بھتیجے نے بھی آرام کیا۔

image.png

میں عصر کے وقت اٹھا اور نماز پڑھی ، پھر میں نہانے کے لیے ٹیوب ویل کی طرف نکل گیا۔ میں جب نہا کر واپس آیا تو میرے ماموں کے بیٹے اپنی پھوپھو کو ملنے آئے ہوئے تھے۔ میں نے ان کے ساتھ گپ شپ لگائی اور پھر شام کے وقت وہ واپس چلے گئے۔ میں نے بھی مسجد جا کر شام کی نماز پڑھی اور کچھ دیر سپلیینٹر لینڈ گیم کھیلی۔ مجھے سپلینٹر لینڈ گیم کھیلنا بہت ہی زیادہ پسند ہے اور مجھے جب بھی وقت ملتا ہے میں یہ گیم لازمی کھیلتا ہوں۔ جب میں گیم کھیل رہا تھا تو اچانک خیال آیا کہ آج کی ڈاہیری لکھ دو۔ اب ڈہیری لکھ رہا ہوں پھر عشاء کی نماز پڑھ کر چہل قدمی کروگا اور واپس آ کے کچھ دیر ٹیلی ویژن دیکھو گا اور پھر سو جاو گا۔ آپ سب کا بہت بہت شکریہ آپ نے وقت نکال کر میری ڈہیری پڑھیچہے۔

نیک خواہشات

یوسف ہارون خان

image.png

image.png

image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP100SP150SP200SP500SP1000SP1500SP2000SP

image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Loading...
 last year 

جناب میں آپ کی کمیونٹی میں ناظم بننا چاہتا ہوں۔ جناب اگر آپ مجھے ناظم کی ذمہ داری دیں تو میں کمیونٹی کو مزید آگے لے جاؤں گا۔ آپ کے جواب کا منتظر.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64