AS CR My Steemit promotion campaign Photography || Class X section B || Urdu community effort to promote steemit and future plan

in Urdu Community2 years ago (edited)

IMG_20220509_123928.jpg

اسلم علیکم!

ایک ملک کے نمائندے کے طور پر، میں ہمیشہ سٹیمٹ بلاک چین کو فروغ دینے کی کوشش کرتا ہوں اور ہر طبقہ فکر کو آگاہ کرتا ہوں کہ سٹیمیٹ بہترین سوشل میڈیا میں سے ایک ہے جو ہزاروں اور لاکھوں لوگوں کی زندگیوں کو مثبت انداز میں بدل رہا ہے۔ میرے خیال میں ہمیں اپنی نئی نسل اور نوجوان نسل کو تعلیم سے متعلق اس سٹیمٹ بلاک چین کی خصوصیات سے آگاہ کرنے کی ضرورت ہے۔

کیونکہ ہمارے نوجوان اس وقت سوشل میڈیا کا سب سے زیادہ استعمال کر رہے ہیں اور وہ نہیں جانتے کہ ان کے لیے کون سا سوشل میڈیا بہترین ہے۔ میں نے اس مقصد کے لیے سٹیمٹ آگاہی مہم شروع کی ہے اور اس سٹیمٹ آگاہی مہم کا مقصد نوجوان نسل کو اس بات سے آگاہ کرنا ہے کہ وہ سٹیمٹ کے ذریعے کس طرح بہتر تعلیم حاصل کر سکتے ہیں اور سٹیمٹ کے استعمال سے طلباء اپنے تعلیمی اخراجات کیسے کما سکتے ہیں اور پورے کر سکتے ہیں۔

تعلیمی اداروں میں سٹیمٹ کے حوالے سے آگاہی مہم چلانے کی اشد ضرورت ہے تاکہ نوجوان نسل فیس بک جیسے آلودہ سوشل میڈیا سے بچ سکے۔ Steemit زندگی کے تمام شعبوں اور پڑھے لکھے اور پڑھے لکھے لوگوں کے لیے پلیٹ فارم ہے۔


میری سٹیمیٹ آگاہی مہم کے مندرجہ ذیل مقاصد ہیں۔


-سب سے پہلے تعلیمی اداروں میں طلباء کو سٹیمٹ کے بارے میں آگاہ کرنا ہوتا ہے تاکہ وہ جان سکیں کہ سٹیمٹ کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتا ہے۔

  • دوسرا مقصد نئی نسل اور طلباء کو بتانا ہے کہ سٹیمیٹ فیس بک اور یوٹیوب سے کس طرح مختلف اور اچھا ہے۔

  • طلباء کو متعارف کروائیں کہ سٹیمٹ ان کی تعلیم میں کس طرح مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

  • طلباء اور نوجوان نسل کو اسٹیمیٹ پر بلاگنگ اور بلاگنگ کی اہمیت سے آگاہ کرنا۔

  • سٹیمیٹ آگاہی مہم کا مقصد ہر طالب علم کو سٹیمٹ کے استعمال کے فوائد سے آگاہ کرنا ہے۔ اب تک میں مختلف اوقات میں تقریباً ایک ہزار طلباء کو سٹیمٹ کے بارے میں آگاہ کر چکا ہوں۔

لیکن یہ سچ ہے کہ یہ ایک مشکل اور وقت طلب کام ہے۔ جب بھی میں سٹیمٹ کے بارے میں عوام کو آگاہ کرتا ہوں تو لوگ بہت سے سوالات کرتے ہیں اور پھر بہت سے لوگ رابطہ نمبر مانگتے ہیں، اس لیے میری کوشش ہوتی ہے کہ سب کو وقت دیا جائے۔

مجھے بعض اوقات اپنی ذاتی مصروفیات کی وجہ سے سٹیمیٹ پر چار سے پانچ دن کوئی پوسٹ نہیں ملتی، لیکن میں ہر وقت سٹیمیٹ کی تشہیر کرتا ہوں۔ بغیر کسی لالچ کے سٹیمٹ بلاکچین کے ساتھ یہ میرا جنون اور پیار ہے۔


IMG_20220509_123911.jpg

IMG_20220509_123619.jpg

IMG_20220509_123625.jpg

IMG_20220509_123637.jpg


آج کی My Steemit آگاہی مہم کی کہانی


آج کی My Steemit آگاہی مہم کی کہانی۔ کچھ دن پہلے ایک ادارے کے لوگ ایک تعلیمی ادارے میں گئے اور انہوں نے سینئر کلاسز (دسویں) کے طلباء کو آن لائن کمائی کے بارے میں بتایا اور مجھے بتایا گیا کہ انہوں نے بچوں سے کام سیکھنے کی فیس کے طور پر ہزاروں روپے لینے شروع کر دیے اور جب مجھے پتہ چلا۔ میں نے کلاس کے تمام طلباء سے کہا کہ وہ ہزاروں روپے ادا نہ کریں لیکن جب ان کے سالانہ امتحانات (کلاس 10ویں) مکمل ہوں گے تو میں انہیں بتاؤں گا کہ وہ آن لائن مفت پیسے کیسے کما سکتے ہیں۔

جب میں نے طلباء سے کہا کہ یہ سب مفت ہوگا اور آن لائن کمائی کے لیے کوئی فیس ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے تو وہ بہت خوش ہوئے اور بہت سے غریب طلباء نے کہا کہ وہ اپنی تعلیم جاری رکھنا چاہتے ہیں لیکن ان کے پاس فیس ادا کرنے کے لیے وسائل اور وسائل نہیں ہیں۔ ان کی تعلیم. میں نے طلباء سے کہا کہ وہ اپنے فائنل امتحانات کے مطالعہ پر اطمینان کے ساتھ توجہ دیں اور میں امتحان کے بعد مناسب وقت پر آن لائن کمائی کے بارے میں ان کی رہنمائی کروں گا۔

پھر، ایک ماہ بعد، آج 9 مئی 2022 کو، دسویں جماعت کے طلباء نے مجھے یہ کہتے ہوئے مدعو کیا کہ آج ان کا اسکول میں آخری دن تھا اور اگلے ہفتے ان کے سالانہ امتحانات شروع ہو رہے ہیں، اور مجھے انہیں آن لائن کمائی کے بارے میں بتانا چاہیے۔ لہذا آج میں نے دو گھنٹے کے لیکچر کے ذریعے سب کو Steemit blockchain کے بارے میں بتایا اور میں نے بہت آسان الفاظ میں اسٹوڈنٹ بلاکچین سوشل میڈیا کے بارے میں مکمل تفصیلات دینے کی کوشش کی۔

میں نے طلباء میں سٹیمیٹ کے پرنٹ شدہ فلائر تقسیم کئے اور وعدہ کیا کہ جب اس مہینے ان کے امتحانات ختم ہوں گے تو میں اپنی نگرانی میں سٹیمیٹ سوشل میڈیا پر باقاعدہ رجسٹریشن/سائن اپ کروں گا تاکہ طلباء کی تمام کیز کو محفوظ طریقے سے پرنٹ کیا جا سکے۔

میں جانتا ہوں کہ میری اپنی نگرانی میں شروع سے آخر تک طلباء کی رہنمائی کرنا بہت ضروری ہے۔ کیونکہ میں جانتا ہوں کہ بہت سے لوگوں نے اپنا اکاؤنٹ رجسٹر کرایا ہے لیکن وہ کیز کی اہمیت کو بھول گئے ہیں، وہ محفوظ چابیاں نہیں رکھتے، اس لیے میں بطور استاد سمجھتا ہوں کہ مجھے سٹیمٹ پر کام کرنے سے پہلے اکاؤنٹ کی حفاظت کو اولین اہمیت دینی چاہیے۔

IMG_20220509_123640.jpg

IMG_20220509_123704.jpg

IMG_20220509_123715.jpg

IMG_20220509_123718.jpg

میرے خیال میں عوام کو سٹیمٹ کے بارے میں آگاہ کرنا ہماری ذمہ داری ہے۔ اس وقت میں نوجوانوں پر توجہ مرکوز کر رہا ہوں کہ وہ سٹیمٹ کے بارے میں آگاہ کریں۔ اس وقت کچھ کلاسز طلبہ سے فیس کے نام پر پیسے لے رہی ہیں اور مختلف بہانوں سے طلبہ کو دھوکہ دے کر آن لائن پیسے کما رہی ہیں اور اس وقت ہمیں عوام اور نوجوانوں کو آگاہ کرنے کی ضرورت ہے اور فیس بک، ٹویٹر، یوٹیوب اور steemit

ہمیں فیس بک، ٹویٹر، یوٹیوب اور سٹیمیٹ کے درمیان فرق کی وضاحت کرنی چاہیے بطور پاکستانی کرنسی۔

میں اس وقت ہر جگہ سٹیمیٹ آگاہی مہم چلا رہا ہوں۔ میں سٹیمیٹ آگاہی مہم کو مختلف طریقوں سے فروغ دے رہا ہوں۔

  • میں نے سٹیمیٹ آگاہی مہم کے دوران تقریباً ایک ہزار پمفلٹ چھاپے اور انہیں بازاروں، دکانوں، اسکولوں، کالجوں اور کمپیوٹر اکیڈمیوں میں تقسیم کیا۔

  • میں نے سٹیمیٹ بیداری مہم کے لیے دس بڑے بینرز بنائے اور ان بینرز کو اردو برادری کے افراد میں تقسیم کیا تاکہ وہ اپنے اپنے علاقوں میں مہم کے دوران ان کا استعمال کر سکیں۔

  • اس وقت میں سٹیمیٹ آگاہی مہم کے تمام اخراجات اپنی جیب سے کر رہا ہوں اور میں یہ کام جاری رکھوں گا۔

  • اس وقت میرا بنیادی مقصد ایک موثر سٹیمٹ مہم چلانا ہے تاکہ میں سب کو اس سے آگاہ کر سکوں۔ مجھے امید ہے کہ آپ کو میری کوشش پسند آئے گی۔ آنے والے دنوں میں مجھے درج معاملات پر کام کرنا ہے تاکہ میں کسی مضبوط شے کو Steemit کے بارے میں مطلع کر سکوں۔


Steemit مہم میں میرا مستقبل کا منصوبہ


  • ہم سائن اپ کے لیے سٹیمیٹ بچوں کے کمرے کھولنے جا رہے ہیں۔
  • نوجوان/طلبہ/اساتذہ
    --.اسکول
    --.کالج
    --.عوامی n
  • منتخب علاقے

جلد ہی ہم بچوں کو بلاک چین کو اسٹیمیٹ کرنے کے لیے مدعو کرنے جا رہے ہیں۔ میں نے منصوبہ بنایا تھا کہ میں بچوں، بچوں کو سٹیمیٹ میں شامل ہونے کی دعوت دوں گا، وجہ یہ ہے کہ اس بار 12 سال کے بچے یوٹیوب، فیس بک، ٹویٹر استعمال کر رہے ہیں اور اب وقت آگیا ہے کہ ہم انہیں سٹیمیٹ میں شامل ہونے کی ترغیب دیں۔ جلد ہی میں اسے اپنے علاقے میں شروع کروں گا، اور کروں گا۔ اس طرح ہم تعلیم اور علمی سرگرمیوں کو فروغ دیں گے۔

IMG_20220509_123754.jpg

IMG_20220509_123757.jpg

IMG_20220509_123826.jpg

IMG_20220509_123827.jpg

IMG_20220509_123846.jpg

IMG_20220509_123848.jpg

IMG_20220509_123901.jpg

IMG_20220509_123906.jpg

IMG_20220509_123930.jpg

IMG_20220509_123944.jpg

IMG_20220509_123946.jpg

IMG_20220509_123951.jpg

IMG_20220509_124020.jpg

IMG_20220509_124027.jpg

IMG_20220509_124044.jpg

IMG_20220509_124054.jpg

IMG_20220509_124101.jpg

i am very thankful to all steemit team @steemcurator01 @steemitblog and urdu community active members who are supporting and encouraging me and i promise that i will keep continue this effort with honestly. i have no greed and my greed is that i promote steemit and increase my steem power every day. my greed is to increase my steem power for the benefit of my steemit blockchain family. thank you very much once again for this great support and encouragement.


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP100SP150SP200SP500SP1000SP1500SP2000SP

image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Regard
yousafharoonkhan
cr pakistan

Sort:  
 2 years ago (edited)

Great work keep it up 👍 . Promoting steemit is a good idea . .you are working great with fruitful ideas . Steemit is good for our youths specially in now adays . Instead of wasting time on other social apps. People should start working here . The only platform thats is free and secure . Steemit is wonderful platform. It should be promoted. Steemit is a good platform we need to learn from you more about steemit. We should be supporting and guiding our new comers. To support this platform instead of other app.
😊 #steemit

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator07.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @steemdoctor1

TEAM 4 CURATORS

 2 years ago 

ap bhut manat kr rahy ap ku Allah kamyab kry ameen

 2 years ago 

thank you sister for this courage

جناب آپ سٹیمٹ کے فروغ کے لیے بہت اچھا کام کر رہے ہیں۔ مجھے بھی آپ سے پتا چلا

 2 years ago 

thank you for your great appreciations, it is my passion dear to promote steemit ,in events time

سر یوسف آپکی عزمت کو سلام۔آپ جسطرح سٹیمٹ کو پرموٹ کرتے وہ بہت قابل تحسین عمل ہے

یوسف ہارون صاحب آپ کی کاوشوں اور انتھک محنت کو کبھی بھلایا نہیں جاسکتا اللّٰہ پاک آپ کو مزید کامیابیاں عطاء فرمائے آمین

Mere id verified kardo vai..🙋‍♂️😊

 2 years ago 

Sir Bhot He Zbrdust

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58119.05
ETH 2357.18
USDT 1.00
SBD 2.36