Congratulations || Today Added 500.000 STEEM POWER to yousafharoonkhan || 18,000+ STEEM POWER ACHIEVED - 4X DOLPHIN Target end of March 2022

in Urdu Community2 years ago

image.png

اسلام علیکم!
آپ کو یہ بتاتے ہوئے بہت خوشی ہو رہی ہے کہ آج میری سٹیم پاور 18,000 STEEM کو عبور کر چکی ہے اور میرا سفر 20,000 کی طرف جاری ہے۔ کاش جولائی کے آخر تک میرے پاس 4xڈولفن ہوتی لیکن 4xڈولفن کے بعد میرا اگلا سفر 5xڈولفن ہوگا۔ لیکن مجھے خوشی ہے کہ میں چار پانچ ماہ سے مسلسل اپنی سٹیم پاور میں اضافہ کر رہا ہوں اور یہ سلسلہ اسی طرح جاری رہے گا۔

میں اپنی سٹیم پاور کو سٹیمٹ یوزر اور ڈیلیگیٹ اردو کمیونٹی کے لیے زیادہ سے زیادہ استعمال کرنا چاہتا ہوں۔ اس وقت تک میں 8,004 ایس پی اردو کمیونٹی کو ڈیلیگیٹ کر چکا ہوں۔ اس وقت میری کل بھاپ کی طاقت 18,004.975 STEEM ہے اور میرا اگلا ہدف 4xDolphin ہے۔

image.png

آج میں نے اپنے ایس پی میں 500سٹیم کا اضافہ کیا ہے اور اس اضافے کے ساتھ ہی میرا ایس پی 16000 سے تجاوز کر گیا ہے۔ میں نے اپنے بٹوے میں 100 Steem رکھے تھے کیونکہ میں انہیں سٹیم فوٹوگرافی اور مختلف مقابلوں کے لیے استعمال کروں گا۔ ذیل میں آپ میرے ایس پی کا موجودہ اسکرین شاٹ دیکھ سکتے ہیں۔

image.png

اگر آپ steemyy پر میرے اکاؤنٹ کی تفصیلات دیکھیں تو آپ دیکھیں گے کہ میں اس وقت باقاعدگی سے ایس پی کا استعمال کر رہا ہوں اور اس وقت ایس پی کے بہتر استعمال کی وجہ سے میرا ووٹ منا بہتر ہے۔ اعدادوشمار کو چیک کریں اور دیکھیں، آپ ووٹ کی گنتی کے آپشن میں اپ ووٹ واضح طور پر دیکھ سکتے ہیں۔

میں اپنا ایس پی زیادہ سے زیادہ کرنا چاہتا ہوں تاکہ سٹیمیٹ فیملی میرے ایس پی سے فائدہ اٹھا سکے۔ یہاں میں یہ کہنا چاہتا ہوں کہ میں اپنے زیادہ تر ایس پی اردو کمیونٹی میں استعمال کر رہا ہوں۔

image.png
</مرکز>

یہاں ایک چیکر ہے جب کوئی بھی سٹیمٹ صارف ووٹ دیتا ہے کہ آیا اس نے اپنا ووٹ صحیح استعمال کیا ہے یا نہیں اور اگر درست ہے تو کیوریشن کا انعام کیا ہے اور ہم نے ووٹنگ CSI میں ریکارڈ دیکھ کر ان سب کا اندازہ لگایا ہے۔

تو ووٹوں سے کیا حاصل ہو رہا ہے؟ فی الحال ایس پی کے لحاظ سے میری کل ووٹنگ CSI 6% ہے۔ میرا خود ووٹ 0.91% ہے اور مجھے فخر ہے کہ میں اپنی تمام تر توانائیاں اپنے لیے نہیں بلکہ سٹیمٹ صارف کے لیے استعمال کر رہا ہوں چونکہ مصنفین مواد لکھنے کے لیے سخت محنت کر رہے ہیں، میں ان سب کی تعریف کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔

میرے خیال میں ہمیں اپنے ایس پی کو زیادہ سے زیادہ استعمال کرنا چاہیے اور میں اس حکمت عملی کو جاری رکھوں گا۔ اگر آپ سٹیمٹ بلاکچین پر کامیاب ہونا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنے SP میں زیادہ سے زیادہ اضافہ کرتے رہنا چاہیے اور اپنے CSI میں شامل کرنا چاہیے۔

اس پوسٹ کے ذریعے میں اردو کمیونٹی کے تمام ممبران کا پوری کمیونٹی کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا کہ وہ اپنا ایس پی اردو کمیونٹی کو دے رہے ہیں اور ہر ممبر اپنی کمائی کا 50% ایس پی میں ڈال رہا ہے اور اگر سٹیمٹ ٹیم اردو کو سپورٹ کرتی رہے گی۔ کمیونٹی اور جلد ہی ہماری بڑی خواہش ہے کہ ٹائر 1 میں جگہ حاصل کریں اور بہترین پک پوسٹ کو سراہتے ہوئے، امید ہے کہ سٹیم ٹیم بہترین انتخاب کو سراہے گی اور مجھے یقین ہے کہ ہم 2022 کے آخر تک اردو کمیونٹی کے ایس پی کو ڈیلیگیشن سے 100 ہزار تک لے جائیں گے۔ کیونکہ ہم باقاعدگی سے میٹ اپ اور واٹس ایپ میٹ اپ کرتے ہیں۔ مجھ پر بھروسہ کرنے کے لیے آپ سب کا بہت بہت شکریہ اور میں آپ سب کے اعتماد پر ضرور پورا اتروں گا۔

پوری کمیونٹی اور @steemcurator01 کی طرف سے تعاون کا بہت بہت شکریہ۔ میں واقعی اس کی تعریف کرتا ہوں۔ میں اس عظیم تعاون کے لیے آپ سب سے پیار کرتا ہوں۔


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP100SP150SP200SP500SP1000SP1500SP2000SP

image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Best Wish

yousafharoonkhan

Sort:  

Congratulations it continues to grow and adding dolphins to your voting power is very important to be able to support with that voting power on a daily basis and reach many users with your votes... greetings and blessings 🙏

 2 years ago 

thank you respected for this appreciation

Keep the pace going! You're doing well on the platform.

Please check my blog to see my recent posts

 2 years ago 

yes next target 20k

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 2 years ago 

thank

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67