#club100 || The diary game || Gourmet Bakers & Sweet - every reward goes to SP|| urdu community

in Urdu Community3 years ago

IMG_20220102_120201.jpg

Aslam mu alakum

بچوں کے ساتھ خوبصورت دن اور پھر بچے کی خواہش کے مطابق خریداری، یہ سب کچھ دل کو سکون بخشتا ہے۔ جب ہم نے ریلوے سٹیشن کا دورہ ختم کیا تو میرے بچوں نے کہا کہ وہ پیزا بھی کھائیں گے لیکن میں انہیں شہزاد ہوٹل لے گیا۔ لیکن پھر میں نے اپنے بچوں سے وعدہ کیا کہ میں ان سب کو دوبارہ سیر کے لیے لاؤں گا۔ اور میری آج کی پوسٹ اسی کے بارے میں ہے۔ میرے بچوں نے مجھے بتایا کہ انہوں نے پیزا بھی کھایا لیکن اب وہ گورما بیکری فوڈ اسٹور جانا چاہتے ہیں۔ تو میں نے اجازت دے دی۔ جب میں اسکول سے واپس آیا تو میں اپنے بچے کو گورما فوڈ بیکری میں لے گیا۔ کھانے کی دکان میں داخل ہوئے تو کافی رش تھا۔ میں اپنے بچے کو ہال میں لے گیا۔ لیکن ہال میں خواتین کا بھی بڑا ہجوم تھا۔ لیکن دونوں میزیں خالی تھیں اور ہم نے جا کر اس میز کو پکڑ لیا۔ پھر میں اور میری بیٹی اور بھانجی احس کریم کارنر گئے۔ اور میرے بچوں نے اپنی پسند کا ایک گھونٹ لیا۔ میرے بیٹے نے کہا کہ وہ ایک کپ کیک کھائے گا۔ چنانچہ وہ اپنا احس کریم لینے کے لیے احس کریم کارنر گیا۔

Beautiful day with children and then shopping according to your baby's desire, it all gives a calm heart. When we finished the tour of the railway station, my kids said they would eat pizza too but I took them to Shahzad Hotel. But then I promised my kids that I would bring them all for a walk again. And that's what my post is about today. My kids told me they ate pizza too but now they want to go to Gorma Bakery Food Store. So I gave permission. When I came back from school, I took my baby to Gorma Food Bakery. There was a lot of rush when we entered the food store. I took my baby to the hall. But there was also a large crowd of women in the hall. But the two tables were empty and we went and grabbed that table. Then my daughter and niece and I went to Ahas Karim Corner. And my kids took a sip of their choice. My son said he would eat a cup of cakes. So he went to Ahas Karim Corner to get his Ahas Karim.

IMG_20220102_154421.jpg

یہ گورمی فوڈ اسٹور کا مرکزی داخلہ گیٹ ہے۔ یہ میرے شہر کے مشہور کھانے کی دکانوں میں سے ایک ہے، اس لیے میرے بچے اس اسٹور کا کھانا بہت پسند کرتے ہیں۔ لیکن اس بار ہمارا پلان سردیوں کے موسم میں ٹھنڈی ٹھنڈی آئس کریم سے لطف اندوز ہونے کا تھا، لہٰذا سردیوں کے موسم میں آئس کرین کھانے کا ذائقہ بہت اچھا لگتا ہے۔ میری بیٹی کو آئس کریم اور منیلا ذائقہ، کلر چاکلیٹی بہت پسند ہے۔

it is main entry gate of gourmey food store. it is one of the famous food store in my city area, so my children love the food of this store very much. but this time our plan was to enjoy cold cold ice cream in the winter season, so eating ice crean in winter season give great taste. my daughter is very much fond of ice cream and manila taste, color chocolatey

میرے بچوں کو آئس کریم کا ذائقہ بہت اچھا لگا، پھر میں اپنی والدہ کے لیے مزید چیزیں خریدنے کے لیے کھانے کی دکان کے اندر گیا، تو میں نے اپنی والدہ اور بھائی کے لیے نمکین نمکو خریدا، پھر میں نے اپنے گھر والوں کے لیے کچھ میٹھا خریدا، میں کھانے پر واپس آیا۔ ہال، اور ہم نے سوچا کہ اب گھر کے لیے نکلنا ہے، لیکن میری بیٹی نے کہا کہ وہ جوتے خریدنا چاہتی ہے، پھر ہم جوتے کی دکان پر گئے، وہ جوتے میں آن لائن بھی فروخت کرتا ہوں، یہ جوتوں کی دکان ہے، لیکن جب میں وہاں پہنچی۔ دکان پر، مجھے بھائی کا فون آیا کہ والدہ گھر پر اکیلی ہیں، اور وہ ڈنر پارٹی میں جا رہے ہیں، اس لیے ہمیں جلدی گھر پہنچ جانا چاہیے، ہم نے جوتے خریدنے کا منصوبہ ملتوی کر دیا، اور بھائی کے جانے سے پہلے ہم نے جلدی گھر پہنچنے کا فیصلہ کیا۔ میں گھر پہنچا، اور ہم نے دن کا بہت لطف اٹھایا۔ یہاں میں یہ کہنا چاہوں گا کہ اگر آپ کی فیملی ہے، تو آپ کو کچھ وقت فیملی کے ساتھ گزارنا چاہیے، کیونکہ فیملی ہی ہر چیز ہے، اور ہم بچوں، فیملی کے ساتھ کچھ وقت گزار کر حقیقی اطمینان محسوس کر سکتے ہیں، اس لیے میں نے اس دن کا بہت لطف اٹھایا،

my children enjoyed ice cream taste very much, then i went to inside the food store to buy more things for my mother, so i bought salty namko for my mother and brother, then i bought some sweet for my family, i came back to food hall, and we thought that now we need to left for home, but my daughter said that she want to buy shoes, then we went to shoes store, that shoes i also sell online, it is ndure shoes store, but when i arrived at the store, i got call from brother, that mother is alone at home, and he is going to dinner party, so we should arive at home early, we postponed the shoes buying plan, and we decided to arrive home early before brother left. i arrived at home, and we enjoyed the day very much. here i would like to say that if you have family, then you should spend some time with family, becasue family is every things, and we can feel real satisfaction with spending some time with kids, family, so i enjoyed the day very much,

IMG_20220102_161116.jpg

جب میں فیملی کے ساتھ گھر واپس آیا تو میری والدہ ہمارا انتظار کر رہی تھیں، وہ ہمارے بارے میں بہت پریشان تھیں کہ ہمیں گھر آنے میں دیر ہو رہی ہے، ماں تو ماں ہوتی ہے، اس لیے میں ماں سے ملا، تو میں نے ان سے ساری تفصیل بتائی کہ کیسے؟ ہم سب نے مل کر بہت مزہ کیا، وہ بہت خوش ہوئی، اور مجھے اطمینان ہوا کہ میری والدہ خوش ہیں، اس لیے دن بھر کی کہانی سنانے کے بعد میں باہر نکلا اور شام کو واپس آیا، میں شام کی سیر کے لیے باہر نکلا، مجھے مزہ آیا۔ شام کی سیر، مجھے صبح اور شام دونوں وقت فطرت میں چہل قدمی کرنا پسند ہے، لیکن ان دنوں موسم بہت زیادہ ٹھنڈا ہے، اس لیے میں زیادہ باہر نہیں جاتا، لیکن اسکول کے بعد مجھے صرف سٹیمٹ استعمال کرنا پسند ہے، اس لیے شام کو ہم نے فیملی کے ساتھ ڈنر کیا اور میں جلدی سو گیا، کیونکہ میں بہت تھکا ہوا تھا، یہ ایک دن کی کہانی تھی جس کا میں نے اپنی فیملی کے ساتھ بہت لطف اٹھایا، اس لیے میں آپ کا بہت مشکور ہوں، کہ آپ سب نے میری اس پوسٹ کو وزٹ کیا اور مجھے پوری امید ہے کہ آپ کا میری پوسٹ تک کا سفر بہت پر لطف گزرے گا،

when i came back home with family, my mother was waiting for us, she was very much worry about us that we were getting late to come home, mother is mother, so i met mother, so i shared with her , all detail that how much we all enjoyed together,she got very much happy, and i got satisfaction tha my mother is happy, so after telling all day story, i went to out and came back in the evening, i went to out for evening walk, i enjoyed evening walk, i love to walk in nature in morning and evening both time, but these days weather is very much cold, so i am not going out very much, but after school i love to use steemit only, so in the evening we had dinner with family and i went to sleep early, because i was very much tired, this was the story of one day that i enjoyed with my family very much, so i am very much thankful to you , that you all visited my this post and i have great hope that you journey to my post will be very much enjoyable,


Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP100SP150SP200SP500SP1000SP1500SP2000SP

image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Regards

yousaf khan
cr pakistan

Sort:  

ماشاءاللہ بھائی صاحب دراصل زندگی کی اصل خوشیاں اور کامیابیاں بھی اسی میں ھیں کہ اپنی فیملی کے ساتھ اچھے سے اچھا وقت گزارا جائے فیملی کو زیادہ سے زیادہ وقت دیا جائے اور اپنے پیارے بچوں کی تمام جائز خواہشات کو پورا کیا جائے اور ماں باپ کی بے لوث خدمت کی جائے
بہت خوب میرے بھائی بہت شاندار پوسٹ ھے آپ کی

Loading...

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08.

Curated By -anroja
Curation Team - Life and Humanity

آپ کی پوسٹ بہت اچھی ہے

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65974.40
ETH 2637.70
USDT 1.00
SBD 2.67