pictures of flowers || steemit password recovery

in Urdu Communitylast year

السلام علیکم دوستو امید ہے سب خیریت سے ہوں گے۔ میں کئی مہینوں کے بعد واپس آیا ہوں۔ میں نے اپنی سٹیمیٹ کی چابی کھو دی۔ مجھے کوئی اندازہ نہیں تھا کہ میں نے اپنی سٹیمیٹ کیز کہاں محفوظ کی ہیں لیکن گزشتہ روز میں نے اپنا ای میل فولڈر چیک کیا تو ایک پرسنل فولڈر تھا جو میں نے سٹیمٹ اکاؤنٹ کی رجسٹریشن کے وقت بنایا تھا۔ میں نے دیکھا کہ میری سٹیمیٹ کیز موجود ہیں، مجھے بہت خوشی ہوئی اور آج میں اپنے سٹیمٹ اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوں۔ میں آج پھولوں کے بارے میں ایک پوسٹ لکھ رہا ہوں۔ میں نے پھولوں کی کچھ تصاویر محفوظ کی ہیں جو میں آپ سب کے ساتھ شیئر کرنے جا رہا ہوں۔ میں بہت خوش ہوں کہ مجھے اپنی سٹیمٹ کی چابی مل گئی۔ میں نیا ہوں، اور میں نے ٹیم اردو سے کئی بار کیز ریکوری کے بارے میں پوچھا، ان کا کہنا تھا کہ پاس ورڈ ریکوری کے لیے فون نمبر اور ای میل ایڈریس ضروری ہے، اس لیے مجھے اس وقت، کون سے فون نمبرز استعمال کیے اور ای میل ایڈریس بھی نہیں معلوم تھا، لیکن اللہ کا شکر ہے کہ میری تمام چابیاں محفوظ ہیں، آج میں نے اپنی چابیاں دوسرے ای میل ایڈریس پر منتقل کر دی ہیں، تو میں نے سوچا کہ میری چابیاں دو ای میل ان باکس میں محفوظ کر لیں، میں نے اپنی سٹیمٹ کیز کو محفوظ کرنے کے لیے الگ فولڈر بنایا۔

Hello friends, I hope everyone is doing well. I am back after many months. I lost my steemit key. I had no idea where I saved my steemit keys but yesterday I checked my email folder and there was a personal folder that I created when registering a steemit account. I saw that my steemit keys are there, I was very happy and today I logged into my steemit account. I am writing a post about flowers today. I have saved some pictures of flowers which I am going to share with you all. I am very happy that I got my steemit key. I am a newbie, and I asked team urdu many times about keys recovery, they said that phone number and email address are required for password recovery, so what phone numbers should I use at that time? And I didn't know the email address either, but thank God all my keys are safe, today I transferred my keys to another email address, so I thought my keys are safe in two email inboxes. Done, I created a separate folder to store my Steemit keys.

IMG_20210310_161320.jpg

مجھے پھول بہت پسند ہیں۔ میں آپ کو پھولوں کی کچھ تصاویر دکھانا چاہتا ہوں جو مجھے بہت پسند ہیں۔ میں فوٹو گرافی میں زیادہ ماہر نہیں ہوں لیکن مجھے خوبصورت فوٹوگرافی پسند ہے۔ بہت سارے پروفیشنل فوٹوگرافر ہیں لیکن میں صرف ایک اچھا فوٹوگرافر بننا چاہتا ہوں۔ میں نے ہمیشہ اپنی ڈائری گیم سٹیمیٹ پر لکھی تھی، لیکن آج میں ڈائری گیم نہیں لکھ رہا ہوں، بلکہ کچھ بے ترتیب خیالات، میں سٹیمیٹ پر اپنا روزانہ کا کام جاری رکھوں گا، امید ہے کہ آپ سب مجھے سٹیمیٹ پر پسند کریں گے۔ میں خوش آمدید کہوں گا۔ اگر اتنے مہینوں کے بعد آپ کو میری یہ پوسٹ پسند آئی تو یہ میرے لیے بہت بڑی تعریف ہوگی۔ براہ کرم مجھے ایک بڑا انگوٹھا دیں۔

IMG_20210310_161329.jpg

I like flowers very much. I want to show you some pictures of flowers that I really like. I am not very expert in photography but I love beautiful photography. There are many professional photographers but I just want to be a good photographer. I always wrote my diary game on steemit, but today I am not writing diary game, but some random thoughts, I will continue my daily work on steemit, hope you all like me on steemit. I will welcome. If you like this post of mine after so many months, it will be a great compliment to me. Please give me a big thumbs up.

IMG_20210310_161333.jpg

IMG_20210310_161339.jpg

IMG_20210310_161347.jpg

IMG_20210310_161351.jpg

IMG_20210310_161359.jpg

IMG_20210310_161409.jpg

IMG_20210310_161414.jpg

IMG_20210310_161417.jpg

IMG_20210310_161419.jpg

IMG_20210310_161423.jpg

IMG_20210310_161431.jpg

IMG_20210310_161439.jpg

IMG_20210310_161445.jpg

میری تصاویر اور پوسٹ دیکھنے کے لیے آپ کا بہت شکریہ۔ میری آپ سب کے لیے بہت نیک خواہشات ہیں۔ تم سب پھولوں کی طرح خوش و خرم زندگی گزارو۔ پھولوں کی زندگی مختصر ہوتی ہے تو ہم سب انسانوں کی زندگی بھی مختصر ہوتی ہے لیکن ہماری زندگی پھولوں جیسی ہے۔ الله حافظ

Thank you so much for viewing my photos and post. I wish you all the best. May you all live happily like flowers. The life of flowers is short, so are all of us humans, but our lives are like flowers. good bye

Sort:  
 last year 

your post has been selected for booming reward, keep continue your original quality of work

thank you

wow hermosas y coloridas flores. es jardin jardin completo. hay muchas flores amarillas y diferentes, muy hermosas, docenas de fotos de flores

thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58034.65
ETH 2448.81
USDT 1.00
SBD 2.38