♥️The diary game♥️ 🌅 🌅 🌅 🌅 🌅 🌅 || 11/07/2023 ||

in Urdu Communitylast year (edited)

السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ امید ہے آپ سب خیریت سے ہوں گے میں واش روم چلا گیا وہاں غسل کیا وغیرہ میں نے کپڑے وغیرہ بدلے پھر باہر آیا میں برش کیا پھر اپنے کمرے میں چلا گیا وہاں پر ناشتہ کا آرڈر دیا۔ ناشتے کے لیے چائے کا کپ لیا بعد میں میں نے اپنی موٹر سائیکل نکالی اور میں نے اپنے چھوٹے بھائی کو کہا کہ آؤ ہم اسے دکان پر لے جائیں گے اور پہلے میں اپنے چھوٹے بھائی کو دکان پر لے گیا پھر دکان پر پہنچتے ہی دکان پر چلا گیا۔ لیکن پہلے میں نے سیٹ شیٹ اٹھائی اور کاپی کے لیے کچھ کاغذات دیے اور سموسے کی دکان کے پاس سموسے کھانے کے بعد مجھے سارے کاغذات مل گئے، میں نے فوٹو سٹیٹ کے کاغذات اٹھائے۔

image.png

image.png

🌹🌹اس کے بعد میں ایک سبزی کی دکان پر گیا اور مجھے کچھ پھل وغیرہ لینے تھے اور میں نے وہاں سے لے لیا اور میں نے پھر دیکھا کہ مجھے بھی یہ بہت پسند آیا اور میں نے وہاں کے سٹریڈ ایریا وغیرہ کی تصویریں بنائیں۔ مجھے سبزیوں کی تصویریں بنانا پسند ہے، مجھے تمام تصاویر پسند ہیں، میں نے ٹماٹروں کی تصویریں بنائیں، پھر میں نے بھنڈی بنائی، پھر میں نے دس مٹر کی تصویریں بنائیں، پھر میں نے عربی کی تصویریں بنائیں، پھر ادرک کی بھی دو تین تصویریں بنائیں۔ میں ان تصویروں کو بنانے کا طریقہ لوگوں کے ساتھ شیئر کروں گا۔

image.png

پھر میں گھر واپس آیا، میں نے باقی سب گھر پر کیا۔ میں اس کے بعد باہر نہیں گیا میں نے ٹی وی اور فیس بک دیکھا۔ میں نے اپنے دوستوں کو کال کی، سارا دن میں گھر میں تھا۔

یہ میری اس دن کی ڈائری ہے۔

پڑھنے کے لیے آپ کا بہت شکریہ۔ آپ کے تعاون کا شکریہ

Sort:  
Loading...
 last year 

Yh Kon sa fruit Hy .....🤔🤔🤔🤔

یہ چری قسم کا ہوتا ہے، لکین ہاں شومالی الکو ما ہوتا ہے، یہ پاکستان میں بہت چھوٹا پودا ہے

واہ آپ نے بہت خوبصورت ڈائری لکھی ہے، مجھے آپ کا انداز بیان پسند آیا،

بہت شکریہ بھائی

 last year 

respected umair
your post has been selected for booming vote , keep continue your quality of work stay active

اس عظیم انعام کے لیے آپ کا بہت بہت شکریہ، اور یہ ہمیشہ میرے لیے آپ کا بہت بڑا تعاون ہے۔

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64