Fishing with friends on the river bank دریا کے ساحل پر دوستوں کے ساتھ ماہی گیری

in Urdu Community2 years ago

جمعہ کو سردیوں کی صبح تھی۔ میں صبح سویرے اٹھا۔ یہ مقدس جمعہ تھا. میں نہانے کے لیے باتھ روم گیا، میں نے نہا لیا کیونکہ جمعہ کو نہانا بہت اچھی عادت ہے۔ میں نے نماز پڑھی، میں اپنے مویشیوں کے پاس گیا اور اپنے مویشی چیک کیے،

میرے تمام مویشی بہت اچھے تھے اور میں نے مویشیوں کے فارم کے کمرے کا دروازہ بند کر دیا تاکہ میرے مویشیوں کے کمرے میں ٹھنڈی ہوا داخل نہ ہو۔ مویشیوں کو سردیوں کے موسم سے بچانا بہت ضروری ہے۔

میرے دوست صبح کے وقت میرے گھر تشریف لائے، میرے دوستوں نے بتایا کہ آج ہم سب مچھلی پکڑنے کے لیے دریا پر جائیں گے۔ ماہی گیری ہمارا بہت بڑا مشغلہ ہے اور ہمیں دسمبر اور جنوری میں مچھلی پکڑنا بہت پسند ہے۔ پنجاب حکومت نے ماہی گیری کی اجازت دے دی۔

میں مچھلی پکڑنے کے لیے ضروری جال، سوئی لینے گھر واپس آیا۔ میں نے اپنے گھر والوں کو بتایا کہ میں اپنے دوست کے ساتھ دریا کے کنارے مچھلی پکڑنے جا رہا ہوں۔ ہم سب دوست دریا پر گئے اور سورج بہت چمکدار تھا لیکن آسمان پر بادل بھی کم تھے۔

image.png

ہم سب دوستوں نے دریا میں جال بچھا دیا اور ہم سب نے مچھلی پکڑنے کی سوئی بھی دریا کے اندر مچھلی پکڑنے کے لیے پھینکی۔ ہم نے بڑی مقدار میں مچھلیاں پکڑیں۔ یہ بہت خوشی کا دن تھا کہ ہم نے بڑی مقدار میں مچھلیاں پکڑی اور ہم سب دوست شام سے پہلے گھر واپس آگئے۔ جب ہم گھر واپس آئے تو شام کے 4 بج چکے تھے۔

image.png

ہم سب دوست علی خان کے گھر اکٹھے ہوئے، علی خان ہمارا دوست ہے۔ علی خان ماہی گیری میں بھی بہت ماہر ہیں۔ وہ آج ماہی گیری کے سفر میں ہمارے رہنما تھے۔ علی خان نے فیصلہ کیا کہ سب سے پہلے ہم مچھلی کو تمام دوستوں میں برابر تقسیم کریں اور جو دوست مچھلی پکڑنے کے لیے جال، سوئی اور دیگر سامان لے کر آئیں گے ان کو 20 فیصد زیادہ دیں گے۔ ہم نے تمام مچھلیوں کو دوستوں میں برابر تقسیم کر دیا۔

image.png

جب علی خان مچھلیاں تقسیم کر رہے تھے تو ہمارے دوسرے دوست بھی علی خان کے گھر آگئے۔ ہمارے تمام دوست بہت خوش تھے کہ ہم نے بڑی مقدار میں مچھلیاں پکڑی ہیں۔ ہم سب بہت پرجوش تھے کہ آج مچھلی بڑی مقدار میں ہے۔

image.png

میں مچھلی لینے کے بعد گھر آیا۔ میری ماں اور بیوی نے مچھلی دیکھی تو دونوں بہت خوش ہوئے۔ میری بیوی نے مچھلی کو صاف کیا اور شام کے وقت پکایا۔ میرے تمام خاندان نے مچھلی سے بہت لطف اٹھایا۔ مچھلی کا گوشت بہت لذیذ تھا۔ میں نے اپنے چچا کے گھر کچھ مچھلیاں دیں۔ میں نے اپنی آنٹی کو کچھ مچھلیاں دیں۔ میرے چچا اور خالہ بہت خوش ہوئے۔ مجھے مچھلی پکڑنا بہت پسند ہے۔ آپ سب نے میری پوسٹ دیکھی اور آپ سب کا بہت بہت شکریہ۔

image.png

Sort:  

آپ کا ماہی گیری بہت اچھا تجربہ تھا، مجھے مچھلی کی یہ نسل پسند ہے۔

mi papá era pescador. él era uno de los pescadores experimentados y también era un luchador de la pesca en temporada de tormentas

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61956.82
ETH 2417.96
USDT 1.00
SBD 2.62