آج میں اپنی بیٹی کے لیے عید کے کپڑے خریدنے گیا تھا۔

in Urdu Communitylast year

image.png

اسلام علیکم
میں عید کے تحائف کے فیشن کے ساتھ واپس آیا ہوں۔ میں مسلمان ہوں اور رمضان کا مہینہ شروع ہوا ہے۔ میں اور میری بیوی بچوں کے لیے کچھ کپڑے اور جوتے خریدنے آج بازار گئے تھے۔ سب جانتے ہیں کہ رمضان کے بعد لوگ اللہ کا شکر ادا کرنے کے لیے نئے کپڑے اور جوتے پہنتے ہیں۔ میں اور میری بیوی بچوں کے لیے عید کے کپڑے اور جوتے خریدنے بازار گئے تھے۔ عید کی شاپنگ بہت جلدی ہے لیکن جلدی خریدنا بہت ضروری ہے کیونکہ رمضان کے وسط میں لوگوں کا بہت رش ہوگا اس لیے پسندیدہ رنگ کے خبروں کے کپڑے خریدنا مشکل ہوگا۔

image.png

یہ خوبصورت نیلے رنگ کا لباس ہے، میری بیٹی کو یہ پسند آئے گا۔ میری بیٹی میرے ساتھ نہیں تھی کیونکہ اس کے اسکول گئی تھی۔ لیکن اس نے مجھ سے کہا کہ اس کے لیے نیلے رنگ کا لباس خرید لو۔

image.png

image.png

image.png

میری بیوی سفید رنگ خریدنا چاہتی ہے لیکن میں نے اپنی بیٹی کے لیے دونوں کلر خریدے، جب میں گھر آیا تو وہ بہت خوش ہوئی، اسے تمام کپڑے پسند آئے تو یہ اچھی بات ہے کہ اسے ہماری شاپنگ پسند آئی، کچھ وقت بچوں کو پسند نہیں آیا لیکن یہ واقعی میرا ہے۔ اور میری بیوی کی کامیابی کہ میری بیٹی کو عید کی شاپنگ پسند آئی۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

بچوں کے بہت خوبصورت کپڑے تھے، میں آپ کو خوبصورت کپڑے دکھانا چاہتا ہوں، تمام لباس بہت خوبصورت تھے۔ کچھ بہت مہنگے تھے.
ہر والدین اپنے بچوں کے لیے خوبصورت لباس خریدنا چاہتے ہیں۔ لیکن پاکستان میں مہنگائی بہت زیادہ ہے۔ مہنگائی کے باعث عید پر بچوں کے لیے خوبصورت ملبوسات خریدنا بہت مشکل ہے۔ میری دعا ہے کہ ہر بچے اور والدین خوشگوار زندگی گزاریں۔ رمضان کے بعد عید کے موقع پر ہمیں ایک دوسرے کی مدد کرنی چاہیے۔

امید ہے آپ سب کو میری آج کی خریداری پسند آئے گی۔ آپ سب کا بہت بہت شکریہ اور میری محبت، میرے تمام قارئین کے لیے میری دعا۔

الله حافظ

Sort:  
 last year 

Mashah Allah, beautiful day you spent. i will request you that write your diary and post daily that will give you more reputation and reward

visit other community post and take participate in engagement ,your post has been selected for booming reward

hermoso vestido de princesita. mi deseo de conseguir para mi sobrino hija. le gustarán mucho. todos los colores son tan hermosos. compartiste un increíble diseño colorido

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45