ڈائری کھیل || BETTFLIFE || کام کے لئے گاؤں گئے @ tayyab100

in Urdu Communitylast year (edited)


🅐🅢🅢🅐🅛🅐🅜 -🅞- 🅐🅛🅐🅘🅚🅤🅜

20230501_192722_0000.png

میں بہت خوش ہوں کہ میں اس معزز کمیونٹی کا حصہ ہوں گا. آپ کے تمام ایسے لوگوں کا شکریہ جنہوں نے اس کمیونٹی کو بہت مشہور بنانے کے لئے بہت کوششیں کی ہیں اور اب میں یہاں آپ کے ساتھ اپنے دل کی خواہشات اور دن کے معمولوں کے ساتھ آپ کے ساتھ اشتراک کرنے کے لئے ہوں.

3YjRMKgsieLsXiWgm2BURfogkWe5CerTXVyUc6H4gicdRPjTSouo4tFBiaG8fPz7367iLj5iYyKvTjKd1QKCsVj3gMEm9swiEN2z8Cc4Xn...kpneqjATfCGv3M7SnQJuxVWhnGmsijpGfj6RTkXxw7TK41qMSCg7tcSSVpwMwa24FpZWgBVivw9tEqsY3RVrJzdYfndANJSmzuwXQ28ZchnoqoF5jyHEbyab34.png

میری صبح

میں نے اپنی آنکھوں کو 3 بجے کھول دیا اور پانی پینے کی. اس کے بعد، میں نے سوچا کہ مجھے اپنی نماز پیش کرنا چاہئے لہذا میں نے ایسا کیا اور پھر میرے دوست نے مجھے 4 بجے بلایا اور کہا کہ مجھے اسلام آباد جانا ہے جو آج صبح آسٹریلیا سے آنے والا ہے جو صبح آ رہا ہے. میں نے کہا کہ میں اتفاق کرتا ہوں اور میں تمہارے ساتھ کروں گا. لہذا میں نے اپنے کپڑے دباؤ اور اس کے ساتھ اسلام آباد میں چلے گئے. باہر جانے کے دوران، ہم نے فیصلہ کیا کہ آج ہم مونیل بھی جائیں گے اور ہم دوسرے دوستوں کے ساتھ کچھ مزہ لیں گے. وہ ٹھیک تھے جیسے ہم وہاں جانا چاہتے ہیں. لہذا ہم نے 6 بجے اپنے سفر شروع کر دیا اور ہماری منزل پر چلے گئے. میرے لڑکوں کے ساتھ خرچ کرنے کا ایک اچھا وقت تھا کیونکہ میرے دوست بھی آ رہے تھے. لہذا ہم نے بہت لطف اٹھایا اور پھر ہم نے ایک گانا بھی تھا.

IMG-20230501-WA0038.jpg

IMG-20230501-WA0035.jpg

3YjRMKgsieLsXiWgm2BURfogkWe5CerTXVyUc6H4gicdRPjTSouo4tFBiaG8fPz7367iLj5iYyKvTjKd1QKCsVj3gMEm9swiEN2z8Cc4Xn...kpneqjATfCGv3M7SnQJuxVWhnGmsijpGfj6RTkXxw7TK41qMSCg7tcSSVpwMwa24FpZWgBVivw9tEqsY3RVrJzdYfndANJSmzuwXQ28ZchnoqoF5jyHEbyab34.png

میری شام

گاؤں سے گھر واپس آنے کے بعد، میں نے دیکھا کہ میرا طالب علم میرے گھر آیا ہے لہذا میں نے اس کی کتابوں کو کھولنے کے لئے کہا. اس کے پاس آج کے لئے حیاتیات لیکچر ہے. میں نے اسے ٹما دیا اور کل کے لئے ایک ٹیسٹ کے لئے پوچھا. جیسا کہ وہ بھی MDCAT امتحان AMD بھی دینے کے لئے جا رہا ہے میں اس داخلہ امتحان کے لئے ایک ریفریٹر شخص بھی ہوں لہذا میں نے سوچا کہ مجھے اسے MCQS بینک کے ڈی ڈی کو دینا چاہئے تاکہ وہ امتحان کے دن کے دباؤ سے نمٹنے کے قابل ہو. کسی بھی طرح اس کی تعلیم کے بعد، میں باورچی خانے میں گیا اور دوپہر کے کھانے کے لئے پوچھا. میں بہت بھوکا محسوس کر رہا تھا اور میں پیاس کے ساتھ مرنے کے بارے میں تھا. میں نے فرج کھولا اور کچھ نرم مشروبات پینے. میرے جسم میں قیمت اے ٹی پی اب مکمل ہوگئی تھی. اس کے بعد میں نے کچھ کھانا کھایا اور کرکٹ کھیلنے کے لئے چلا گیا. یہ میرے لئے بہت اچھا تھا. یہ دن کا اختتام تھا اور مجھے بہت خوش محسوس ہوتا ہے کہ آج مجھے ویٹ سٹیمورٹرٹر 1 بھی ملا ہے. ہماری کمیونٹی میں منعقد ہونے والی میٹنگ نے اپنا دن بنایا ہے اور یہی وجہ ہے کہ میں کمیونٹی کے ارکان اور ایڈمنز کے لئے بہت اچھا ہوں جو مجھے اس احسان کے لئے ہدایت دی.

IMG-20230501-WA0033.jpg

IMG-20230501-WA0030.jpg

3YjRMKgsieLsXiWgm2BURfogkWe5CerTXVyUc6H4gicdRPjTSouo4tFBiaG8fPz7367iLj5iYyKvTjKd1QKCsVj3gMEm9swiEN2z8Cc4Xn...kpneqjATfCGv3M7SnQJuxVWhnGmsijpGfj6RTkXxw7TK41qMSCg7tcSSVpwMwa24FpZWgBVivw9tEqsY3RVrJzdYfndANJSmzuwXQ28ZchnoqoF5jyHEbyab34.png

Hope you like work


Regards:
@tayyab100

🆃🅷🅰🅽🅺 🆈🅾🆄

Sort:  
 last year 

thank you so much for sharing your day with us, your post has been selected for booming support . stay active and share your quality of work

su ssytme es muy tecnológico de wifi, es un servidor de Internet de nivel de marca

اچھا مضمون! پوری دنیا میں، کھیلوں کی بیٹنگ کی محبت روز بروز بڑھ رہی ہے۔ اور بہت سے لوگ، اپنے شکوک و شبہات کے باوجود، کھیلوں کی شرط لگانے کی کوشش کرنا شروع کر دیتے ہیں۔ میں نے بھی کافی دیر سوچا اور 1xbet پاکستان https://1xbet.pk/ سائٹ پر قسمت آزمانے کا فیصلہ کیا۔ کرکٹ میچوں کے نتائج کا تجزیہ مجھے جیتنے کی طرف لے گیا اور اب میں پیسہ کمانے کے لیے اس ٹھنڈے وسائل کا زیادہ سے زیادہ دورہ کروں گا۔

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64