The Ins home and Outs home Food Photography

in Urdu Community2 years ago

یہ میری پوسٹ ہے کہ میں اردو کمیونٹی ایڈمن @yousafharoonkhan کے مقابلے میں حصہ لے رہا ہوں۔ میں نے آج یہ مقابلہ دیکھا اور یہ کسی بھی مقابلے میں میری پہلی پوسٹ ہے۔ مجھے کھانا بہت پسند ہے۔ میں سالگرہ کی فوڈ فوٹوگرافی شیئر کر رہا ہوں۔ مجھے اپنی کزن کی سالگرہ پر مدعو کیا گیا تھا اور ہم نے پارٹی کا بہت لطف اٹھایا۔ سالگرہ میں پورا خاندان مدعو تھا۔ بہت سے کھانا تھا. مجھے میٹھا زردہ پلاؤ پسند تھا۔ مجھے فریڈ چکن کے ٹکڑے پسند آئے۔ مجھے تورما لازیز رسلی پسند آئی۔ مجھے کریم کیک بھی پسند آیا جس کا ذائقہ بہت منفرد اور مزیدار تھا۔ میری ماں نے مجھ سے کہا کہ کیک کا ذائقہ بہت اچھا ہے۔ مجھے تورما لازیز رسلی بہت پسند تھی۔ میں نے اسے اپنی زندگی میں پہلی بار کھایا۔ میری ماں اور میری بیوی نے بھی کہا کہ تورما مزیدار ہے۔ میں نے پارٹی کی چند تصویریں کھینچیں۔ میں بہت خوش ہوں کہ میں نے فوڈ فوٹو گرافی کی اور اب اس مقابلے میں حصہ لے رہا ہوں۔ مجھے نہیں معلوم کہ میرا یہ داخلہ قبول ہوگا یا نہیں۔ میں بہت خوش ہوں کہ میں اس مقابلے میں حصہ لے رہا ہوں۔

image.png

یہ مزیدار کیک اور چاکلیٹ کی شکل ہے۔

image.png

تلا ہوا گوشت جو واقعی بہت لذیذ تھا۔

image.png

زرد پلاؤ جو میٹھی ڈش تھی۔

image.png

image.png

image.png

image.png

میں پوسٹ میں ان ناموں کو ٹیگ کر رہا ہوں کیونکہ یہ پوسٹ کا اصول تھا @jessica566 @yousafharoonkhan

میں نے ووٹ بھی پوسٹ کیا اور ریسٹیم بھی، یہ بھی مقابلہ کا اصول تھا۔ میں لوگوں کو زیادہ نہیں جانتا اس لیے میں نہیں جانتا کہ میں کس کو مدعو کر رہا ہوں۔

https://steemit.com/hive-104522/@yousafharoonkhan/contest-alert-13-or-or-the-ins-home-and-outs-home-food-photography-or-or-best-post-will-be-selected-for-booming-vote

bye

Sort:  
 2 years ago 

thank you so much for taking participate in the contest
entry no 1
the post has been selected for booming vote as promised above
thank you very much

میری انٹری کو قبول کرنے کے لیے آپ کا شکریہ جناب، کیا میں مزید پوسٹنگ جاری رکھ سکتا ہوں سوائے ڈائری جیسی مقابلے والی پوسٹ کے

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58833.91
ETH 3155.94
USDT 1.00
SBD 2.44