موچھ شہر میں جانوروں کے ہسپتال کے لیے 7 ملین روپے رکھے گئے ہیں۔

in Urdu Community2 years ago

پیارے دوستو اسلام علیکم آج میں آپ کے ساتھ موچھ شہر کے بارے میں کچھ معلومات شیئر کرنا چاہتا ہوں۔ موچھ شہر ضلع میانوالی کا قدیم شہر ہے۔ موچھ دریائے سندھ کے کنارے واقع ہے لیکن اب دریائے سندھ نے موچھ گاؤں کی زمین چھوڑ دی ہے لیکن اب موچھ شہر سے 6 کلومیٹر دور بہہ رہی ہے۔ لیکن موچھ کا نام دریا کے کنارے سے لیا گیا ہے، دریا کے کنارے کا مطلب قدیم زمانے میں موچھ ہے۔ موچھ سے مراد وہ شہر ہے جو دریا کے کنارے واقع ہے۔

موچھ ایک شہر ہے جو سیاسی معاملات کے حوالے سے بہت مشہور ہے اور اس شہر نے زندگی کے ہر شعبے میں کئی اچھے رہنما پیدا کیے ہیں۔ لیکن اس علاقے کی ترقی بہت خراب ہے۔ میرے شہر کی ترقی پر کوئی توجہ نہیں دیتا لیکن ہماری پارٹی تحریک انصاف نے صرف اس گاؤں کے لیے کام کیا۔ جانوروں کے لیے ہسپتال تھا بہت برا حال تھا۔ اب ہماری پارٹی تحریک انصاف نے جانوروں کے ہسپتال کے لیے 70 لاکھ کا فنڈ مختص کیا.. اب جانوروں کے ہسپتال کی تعمیر جاری ہے۔ میں نے اس تعمیراتی جگہ کا دورہ کیا، میں نے کام کا معیار چیک کیا۔ میں بہت مطمئن ہوں کہ ٹینڈر صحیح شخص کو دیا گیا ہے۔ وہ بہت اچھا کام کر رہا ہے.

اب میرے شہر کے لوگ اپنے جانوروں کو اس ہسپتال میں ٹیٹمنٹ کے لیے لائیں گے۔ یہ ہسپتال اس علاقے میں جانوروں کے لیے بہترین ہسپتالوں میں سے ایک ہو گا۔

میرے شہر کے لوگوں کے پاس جانور، گائے، بکری، گائے، بھینس اور گھوڑے ہیں اس لیے ہمیں جانوروں کے اسپتال کی بہت ضرورت ہے اس لیے اب میرے علاقے کے لیے اچھی خبر ہے کہ اب جانوروں کے لیے اسپتال تعمیر کیا جا رہا ہے۔

شکریہ ہمارے محبوب لیڈر جناب عمران خان صاحب
شکریہ ایم پی اے حاجی آمین اللہ خان صاحب
الحمداللہ موچھ کی عوام کیلئے نیو وٹنری ہسپتال کا تعمیراتی کام آخری مراحل میں داخل ہو گیا ہے۔
ایم پی اے حاجی آمین اللہ خان صاحب کی خصوصی توجہ
سے دوبارا کام کرا رہے ہیں جس سے بہت جلد ہسپتال مکمل
ہو جائے گی ۔اس ہسپتال کیلئے تقریباً 70 لاکھ روپے کا فنڈز
ایم پی اے حاجی آمین اللہ خان صاحب نے دیا تھا۔
ہم اہلیان موچھ اپنے پارٹی پاکستان تحریک انصاف
اور ایم پی اے حاجی آمین اللہ خان صاحب کے تہہ دل سے
مشکور ہوں ۔

image.png

image.png

میں تعمیراتی جگہ پر کھڑا ہوں اور میں نے اعلیٰ حکام کو فون کر کے اطمینان دلایا کہ تعمیراتی کام بہت اچھا چل رہا ہے۔

میں اس کام سے مطمئن ہوں۔ میرے پاس بہت جلد میرے علاقے کے لوگ اس عمارت کے کام کے مقابلے کے بعد اس ہسپتال سے مستفید ہوں گے۔

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

یہ جانوروں کے ہسپتال کا مرکزی دروازہ ہے۔ ہسپتال کی باؤنڈری وال نہیں تھی لیکن اب وہاں داخلی گیٹ ہے اور دیوار بھی بنائی گئی ہے۔ ہسپتال کی عمارت محفوظ رہے گی۔ میں مختلف جگہوں کا دورہ کرنے کے بعد گھر واپس آیا وہاں تعمیراتی کام جاری تھا۔

کچھ دنوں کے بعد، میں اپنی یہ سرگرمیاں سٹیمیٹ پر شیئر کر رہا ہوں، اس لیے مجھے سٹیمیٹ بہت پسند ہے۔ سٹیمٹ پر اپنا سیاسی کام لکھنے، شیئر کرنے کے بعد مجھے بہت زیادہ اعتماد محسوس ہوتا ہے۔ آپ سب کا بہت شکریہ جنہوں نے یہاں میری حمایت کی۔

Dear friends, today I would like to share with you some information about the city of Mooch. Mooch city is an ancient city of Mianwali district. Mooch is located in the city of river Indus but the river has now left the land of Mooch but flows 6 km away from Mooch city. But the name mustache was taken from riverine cultures, riverine people meaning mustache in ancient times. Mooch refers to the city that is located in the city of the river.

A mustache who is very popular in the city regarding political affairs and has all possible guidance for his life. But the development of this area is very poor. I don't pay any attention to the development of my city but our party Tehreek-e-Insaf works only for this village. The hospital was very bad for health. Now our party Tehreek-e-Insaf has allocated 70 lakhs for health hospital. Now the construction of pet hospital is going on. I did it at the construction site, I checked the quality of work. I am very satisfied that the tender was awarded to the right person. He is doing very well.

Now the people of my city bring their wealth to this hospital for maintenance, this hospital will be one of the best hospitals for treatment in this area.

I have people's animals, cows, goats, cows, buffaloes and horses so we need an animal hospital very much.

Thank you to our beloved leader Mr. Imran Khan
Thank you MPA Haji Aminullah Khan sir
Alhamdulillah, the construction work of the New Veterinary Hospital for the people of Moch has entered the final stages.
Special attention of MPA Haji Ameenullah Khan
Working again so that the hospital is complete very soon.
A budget of around 70 lakh rupees for the hospital
MPA Haji Aminullah Khan Sahib said.
We the people of Moch own party Pakistan Tehreek-e-Insaf
And with the heart of MPA Haji Aminullah Khan
Thank you

image.png

image.png

I work at a construction site and I called the Chief Minister to let him know that I am doing very well.

I am satisfied with this work. I have very soon the people of my area benefit from this hospital after the completion of this building work.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

This is the main entrance of the Health Hospital. The hospital did not have a bowl wall but now there is an entrance gate and a wall has also been built. The hospital building is safe and after returning to different places, construction work is going on there.

After some days, I am sharing my activities on steemit, I love steemit for that. After writing a political work on you, I feel much more confident. Thank you all so much for supporting me here

Sort:  
 2 years ago 

آپ لوگوں کی فلاح و بہبود کے لیے کام کر رہے ہیں۔ یہ عمل آپ کو دونوں جہانوں میں بہت فائدہ دے گا۔ لوگ بہت غریب ہیں اور آپ غریب لوگوں کے لیے اچھا کام کر رہے ہیں۔

 2 years ago 

یہ میرا مشن ہے کہ میں اپنے شہر کی کمیونٹی کے لیے اچھا کام کروں۔ یہ ہسپتال ہماری ضرورت تھی اور مجھے خوشی ہے کہ میں یہ کام مکمل کر رہا ہوں۔

 2 years ago 

جناب آپ کی کاوش بہت قابل تعریف ہے اور میں واقعی آپ کے اس نیک عمل کی تعریف کرتا ہوں، اللہ آپ کو بڑی کامیابی عطا فرمائے

 2 years ago 

bhut bhut shukrya ap ki hosla afzi ka

طارق خان بھائی آپ علاقے کی کمیونٹی کے لیے بہت اچھا کام کر رہے ہیں، میں آپ کے اس کام کی بہت تعریف کرتا ہوں۔

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61048.59
ETH 2372.60
USDT 1.00
SBD 2.54