میری ڈائری اور آج کی زندگی بہت خوبصورت ہے، بہت لطف اندوز ہوا۔

in Urdu Communitylast year

اللہ کے نام سے شروع کرتا ہوں جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے۔
آج کی پوسٹ میں میں آپ کو مصروف دن کے بارے میں سب کچھ بتاؤں گا۔

ہر صبح کا آغاز اللہ کے نام اور اس کے ذکر سے ہوتا ہے۔
صبح سویرے اٹھنا اور وضو کرنا اور دعا کے لیے اللہ تعالیٰ کی بارگاہ میں حاضری دینا اور پھر دعا کے لیے ہاتھ اٹھانا زندگی کا معمول بن چکا ہے۔
نماز اور قرآن پاک کی تلاوت کے بعد انہوں نے کچھ ورزش کی اور دو کلو میٹر کی مختصر چہل قدمی کی جس کے بعد وہ گھر واپس آگئے۔

میں نے بچوں کو ٹیوشن کی تیاری کے لیے سب سے پہلے جگایا، ان دنوں گرمیوں کی چھٹیوں کی وجہ سے اسکول چھٹی ہے اس لیے میرے بچے پڑھنے کے لیے ٹیوشن جاتے ہیں اور پھر بچوں نے نہا لیا اور میں نے بھی نہا لیا۔
نہانے کے بعد ناشتہ تیار تھا، سب نے مل کر ناشتہ کیا، میں نے کپڑے بدلے اور بچوں نے کپڑے پہن لیے۔
اس کے بعد بیگم صاحبہ نے بچوں کے جوتے پالش کیے اور بچوں کو کپڑے پہنائے اور پھر ان کے بالوں میں کنگھی کی اور آنکھوں میں سندور لگایا اور پھر دونوں بیٹوں کے بیگ چیک کیے کہ ان کی کتابیں اور کاپیاں مکمل ہیں یا نہیں۔
جب بچے تیار ہو گئے تو دونوں نے اپنا بیگ اٹھایا اور ٹیوشن کے لیے روانہ ہو گئے 🤳🤳 گھر سے نکلتے ہوئے میرے ساتھ کھڑے ہو کر ہم ٹیوشن اکیڈمی چلے گئے۔

بجلی کے بغیر دوپہر گزارنا بہت مشکل ہے اور ان دنوں گرمی بہت ہے اور لوڈ شیڈنگ بھی عروج پر ہے۔ یہ شکر ہے کہ ہم کھلے میدان میں رہتے ہیں، ہمارے پاس بیٹھنے کے لیے درخت ہیں تو یہ سب اللہ کی نعمت ہے جو ہم پر شکر ادا کر سکتے ہیں۔ اگر روشنی چلی بھی جائے تو دن میں ہم درختوں کے نیچے بیٹھتے ہیں۔ تقریباً ڈیڑھ گھنٹے بعد لائٹ آگئی۔
ہم سایہ دار درختوں کے نیچے بیٹھ کر بہت اچھا محسوس کرتے ہیں اور پرندوں کی خوبصورت آواز سنتے ہیں جو اچھا احساس دلاتے ہیں۔

دوپہر کے بعد جب سورج غروب ہوا تو شام کو موسم بدل گیا۔ دن ہونے کی وجہ سے شام کو موسم کافی خوشگوار ہو گیا۔
میں اپنے پی ٹی آئی آفس گیا، دوپہر کو اپنے دوستوں سے ملا، شام کو وہاں ٹھہرے، تو دوستوں سے مل کر بہت اچھا لگا، دوستوں سے مل کر اچھا لگا۔ جب میں گھر آ رہا تھا تو میں نے اپنے سامنے بھیڑوں اور بکریوں کا ریوڑ دیکھا۔

جیسے ہی بھیڑوں کا ریوڑ قریب آنے لگا، میں نے ان کی تصویریں کھینچنا شروع کر دیں۔

گھر آکر نماز پڑھی، پھر گھر والوں کے ساتھ کھانا کھایا، بچوں کے ساتھ بیٹھا، ٹی وی دیکھا، اور اپنے بچوں کی پڑھائی میں مدد کی، میری ڈائری جو اب میں آپ کے ساتھ شیئر کر رہا ہوں اور مجھے امید ہے کہ آپ کو میری آج کی پوسٹ پسند آئے گی۔

Sort:  
 last year 

dog is looking very happy, it is beautiful view

Loading...
 last year 

the post has been selected for booming vote
thank you so much for taking participate in this community

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58793.48
ETH 2508.69
USDT 1.00
SBD 2.44